איך להרוויח הכנסה פסיבית בקריפטו באמצעות ביטקוין (BTC)

במדריך זה נדון בדרכים שונות להרוויח הכנסה פסיבית עם ביטקוין. מאמר זה כולל חשבונות ריבית, הלוואות, כרייה, מסחר ומאגר נזילות.

ביטקוין (BTC), יחד עם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, סיפק לאנשים לא מעט מקום להרוויח הכנסה פסיבית, להרוויח כסף ללא כל מעורבות פעילה. לא צריך לקחת סיכוני מסחר מיותרים או להשקיע זמן בקריאה ובניתוח של מידע.

בעוד שהרעיון של רווח פסיבי אינו חדש, אין ספק שמטבעות קריפטוגרפיים הוסיפו לו ממדים חדשים. מושגים כמו ריבית דריבית או השקעה מחדש של דיבידנדים מיושמים גם בשוק הקריפטו, ויוצרים מערכת אקולוגית שבה ניתן להרוויח באופן פסיבי.

הבה נדון בדרכים שונות להרוויח הכנסה פסיבית עם ביטקוין. מאמר זה כולל חשבונות ריבית, הלוואות, כרייה, מסחר ומאגר נזילות.

קודם חשוב להבין: אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

חשבונות ריבית – ביטקוין

שמירה על ביטקוין בחשבון חיסכון במטבעות קריפטו דומה לחשבונות חיסכון רגילים. חשבונות אלה מציעים ריבית קבועה על נכסי הקריפטו שהופקדו. ניתן לבחור בתוכניות חיסכון גמישות, המאפשרות למפקיד למשוך נכסים בכל עת שירצה או בתוכניות חיסכון קבועות, שבהן הנכסים נשארים מופקדים לתקופה קבועה מראש.

הריביות בדרך כלל גבוהות יותר כאשר מפקידים כספים לתקופה קצובה מאשר בחשבון חיסכון רגיל. הוותק של פיקדונות לתקופה קצובה נמוך משמעותית מזה של חשבונות בנק קונבנציונליים. בחלק מהפרוטוקולים, אין גם דרישת הפקדה מינימלית.

אפשרי גם להתייעץ עם מומחה פיננסי כדי ליישם אסטרטגיות השקעה כמו ממוצע עלות דולרית (DCA). האסטרטגיה כוללת השקעה של אותה כמות של BTC באבטחת יעד באופן קבוע לאורך תקופה מוגדרת, הורדת העלות הממוצעת שלהם למניה והורדת השפעת התנודתיות על אחזקות הקריפטו.

הלוואות ביטקוין

הלוואות ביטקוין מתרחשות כאשר כל מי שמחזיק ב-BTC מלווה את המטבע הקריפטוגרפי ללווים באמצעות פלטפורמה ריכוזית, מבוזרת או עמית לעמית (P2P). בתמורה, הלווים משלמים ריבית יומית, שבועית או חודשית. פלטפורמת ההלוואות בדרך כלל לוקחת תשלום עבור השירות.

שלושת הגורמים המשפיעים על הרווחים הם הערך הכולל של הביטקוין המושאל, משך ההלוואה והריבית. משתמשים צריכים לסמוך על צד ג' עבור תשתית ההלוואות ביטקוין ותנאים בפלטפורמות הלוואות מרכזיות. רוב הפלטפורמות דורשות מהמשתמשים להפקיד את ה- ביטקוין שלהם בפלטפורמת ההלוואות. בעוד שהפלטפורמה מעניקה עזרה ברמת מומחה עבור המשתמשים, הביטקוין שלהם טמון במשמורת על הפלטפורמה.

מצד שני, אין מתווכים אשר מעורבים בפלטפורמות הלוואות מבוזרות. חוזים חכמים הופכים את תהליך ההלוואות לאוטומטי, ומניחים בצד כל תפקיד אנושי. שיעורי הריבית מסתיימים באופן אוטונומי, והחוזה מתבצע לאחר שהתנאים הרלוונטיים מתקיימים.

בפלטפורמות P2P, משתמשים יכולים להגדיר את המונחים האישיים שלהם. לדוגמה, הם יכולים לקבוע את שיעור הריבית ואת כמות הביטקוין שהם רוצים להלוות. תפקידה של הפלטפורמה הוא לספק את התשתית הדרושה להשלמת העסקה, והם בדרך כלל לוקחים תשלום עבור השירותים שלהם.

כריית ביטקוין

כרייה מאפשרת לאדם לקבל תגמול על שימוש בכוח מחשוב לאבטחת רשת הביטקוין. ביטקוין הוא פרוטוקול הוכחת עבודה (PoW) הדורש ממשתתפי הרשת לפתור חידה מתמטית שרירותית כדי למנוע מכל אדם לא מורשה או אפילו מבפנים עם כוונות רעות ליזום כל שינוי המזיק לרשת.

בימים מוקדמים יותר, משתמשים כרתו ביטקוין במחשבים אישיים רגילים ולאחר מכן באסדות כרייה למטרות כלליות. עם צמיחת הרשת, עם זאת, המורכבות של הכרייה גדלה, והכורים נאלצו להשתמש בציוד כרייה שיוצר במיוחד בשם מעגלים משולבים ספציפיים ליישום (ASICs) שיש להם שבבים משולבים המיועדים לכרייה.

כורים יכלו להקים ולתחזק אסדות כרייה כדי להוריד את העלויות שלהם. עם זאת, פעולה זו מחייבת אותם לקבל את ההון הראשוני הדרוש יחד עם מומחיות טכנית מסוימת מכיוון שהם צריכים לשמור על חומרת כריית ביטקוין. זה איפשר לאנשים לכרות ביטקוין מבלי שיצטרכו להשקיע הרבה מאוד כסף. להיות חלק ממאגר עם הרבה כוח חישובי נותן לאדם סיכוי גבוה יותר לייצר 'ההאש' מנצח מאשר כורים שאין להם ציוד מתקדם כזה.

קשור: איך לבנות הכנסה פסיבית מכריית ענן – קריפטו (ביטקוין)?

מסחר בביטקוין

כמו במקרה של כל הנכסים הפיננסיים, מחיר הביטקוין מושפע מחוקי ההיצע והביקוש. כל מי שמחזיק ב-BTC יכול לנצל את התנודתיות הטבועה במטבעות הקריפטו כדי להרוויח כסף עם מסחר בביטקוין, בין אם על ידי מעבר ארוך או קצר. ללכת ארוך מתייחס למכירת BTC כאשר המחירים עולים תוך כדי שורט הוא מעשה המכירה כאשר המחירים יורדים.

כדי לתזמן את השוק דווקא כדי להרוויח הוא כמעט בלתי אפשרי עבור אף אחד. הרעיון הבסיסי, כאשר מחזיקים הרבה זמן, עם זאת, הוא לקנות BTC כאשר מצפים שמחירו יעלה ואז למכור אותו מאוחר יותר עם שולי רווח. לדוגמה, אם BTC נסחרת ב-20,000 דולר ואפשר לנחש שהיא יכולה לעבור ל-25,000 דולר או כלפי מעלה, הם יכולים לקנות ביטקוין או להחליף כל מטבע קריפטוגרפי אחר עם BTC, לחכות שהמחיר יעלה ואז למכור את המטבע הקריפטוגרפי, ולהרוויח רווח ברור של 5,000 דולר.

אסטרטגיית שורט מיושמת בדרך כלל על ידי סוחרים כאשר מחירי הקריפטו יורדים. לדוגמה, נניח שהמחיר עומד כעת על 20,000 דולר, והסוחר צופה שהוא יירד ל-17,000 דולר. הסוחר עשוי למכור את ה- BTC שלו באופן מיידי ולאחר מכן לרכוש אותו מחדש כאשר המחירים מגיעים לרמה הרצויה, ומרוויחים 3,000 דולר. את השורט של הביטקוין ניתן לעשות באמצעות נגזרים שלו כמו חוזים עתידיים ואופציות. אפשר גם להשתתף בשווקי חיזוי לשורט על הביטקוין.

קשור: נגזרי קריפטו: מדריך למתחילים על חוזים עתידיים ואופציות קריפטו

כדי לפשט את המסחר ולמזער את הסיכויים להפסד, בורסות מאפשרות לבצע פקודות עצירה-הגבלה. אם המחירים יורדים מתחת לרמה מסוימת, המערכת תבצע את המסחר באופן עצמאי ותגביל את ההפסדים. כדי להפוך את המסחר בביטקוין לאוטומטי באופן מלא, אפשר להשתמש במסחר אלגוריתמי. הוראות מסחר מתוכנתות מראש מונפקות על סמך זמן, נפח ומחיר. כאשר השוק מפעיל את ההוראות שנקבעו על ידי הסוחר, התוכנה מבצעת את ההזמנות.

מאגר נזילות – ביטקוין

מאגרי נזילות, חבל ההצלה של בורסות מבוזרות (DeXs),, יכולים גם להיות מקום לכל מי שיש לו BTC, לייצר הכנסה פסיבית. מאגר נזילות ביטקוין מתייחס לערימה דיגיטלית של מטבעות קריפטוגרפיים הנעולים בחוזה חכם, ובכך יוצרים נזילות לעסקאות מהירות יותר.

משתמשים בפלטפורמות קריפטו שונות, הנקראות ספקי נזילות (LPs), מתוגמלים בחלק מעמלות ותמריצים בתמורה לכמות הנזילות שהם סיפקו למאגר הנזילות. הם מקבלים תשלום בצורה של אסימוני LP, אשר ניתן להשתמש בהם על פני המערכת האקולוגית הפיננסית המבוזרת (DeFi). UniSwap, SushiSwap ו- PancakeSwap הם כמה בורסות DeFi פופולריות.

במאגר נזילות יש מטבעות קריפטוגרפיים בזוגות, כגון BTC-USDT, ETH-USDC וכו '. הנה דוגמה שתעזור להבין איך זה עובד ב-SushiSwap, כשאחד מהם משקיע 5,000 דולר במאגר נזילות של BTC-USDC.

קשור : מהם ברזי (Faucet) קריפטו ואיך מייצרים מזה הכנסה פסיבית?

עקבו אחר המערכת האקולוגית המשתנה

היכולת לייצר הכנסה פסיבית מביטקוין משפרת את ערך האחזקות של האדם. להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים תמיד יש מניין סיכון בגלל התנודתיות הגדולה. ובכל זאת, הכנסה פסיבית מאפשרת להרוויח כסף בהתמדה ללא חשיפה אקטיבית לעליות וירידות חדות במחירים. לפני שמחליטים כיצד להרוויח כסף עם רווח פסיבי, צריך לעשות מחקר הולם על התשואות הצפויות, גורמי הסיכון וכו '.

המערכת האקולוגית של מטבעות הקריפטו מתפתחת, ומקרי שימוש חדשים בביטקוין עשויים לצוץ, מה שמחייב את האדם לשמור על ערנות מתמדת לגבי ההזדמנויות המתהוות. סנקציות רגולטוריות מקומיות הן גם היבט חשוב שיש לקחת בחשבון. מטבעות קריפטוגרפיים, כולל ביטקוין, נמצאים תחת השגחת הרשויות הרגולטוריות, וצריך להיות מודעים למה שהם מאשרים ומסתייגים ממנו.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top