5 פרויקטים שנבנו על רשת סולנה שכדאי להכיר

פרויקטים קריפטוגרפיים הפכו לשיחת העיר בימים האחרונים נראה שכולם רוצים לעלות על רכבת הקריפטו.

פרויקטים קריפטוגרפיים הפכו לשיחת העיר בימים האחרונים נראה שכולם עולים על רכבת הקריפטו. אבל גם בתוך מרחב הקריפטו, חלק מהפרויקטים התעלו על האחרים. ואחד מהם הוא נוצץ במיוחד בחלל הקריפטו הוא הפרויקט של סולנה (SOL).

סולנה הוא בלוקצ'יין מדרגי הגדל במהירות ומאפשר עסקאות מהירות וזולות ותפוקה גבוהה. מכיוון שהוא מהיר וזול, הבלוקצ'יין של הדור השלישי מפתה פרויקטים חדשים, במיוחד במרחב ה- NFT.

סולנה הוא בלוקצ'יין ניתן לתכנות המשתמש בקונצנזוס הוכחת יתד (POS) והוכחת היסטוריה. אלגוריתם זה משמש לאישור צמתים לאימות ומספק פעילות רשת מאובטחת.

מכיוון שסולנה הוא בלוקצ'יין בקוד פתוח, כל מפתח יכול להפיק מכך תועלת והתוצאה היא שלסולנה יש כבר יותר מ-350 פרויקטים על הבלוקצ'יין שלה. זה קרה גם בגלל שסולנה סיפקה למפתחי Dapp אקוסיסטם חסכוני לפיתוח יישומים.

מנגנון PoS מציע רמה גבוהה של מדרגיות וגם יכולת עיבוד נפח גבוה של עסקאות P2P. מכיוון שאבטחה ומדרגיות נמצאות בלב הבלוקצ'יין של סולנה, הוא יכול להתמודד עם 50,000 עסקאות בשנייה. לא רק זה, הוא גובה את עמלת העסקה הנמוכה ביותר בשוק שהיא 0.00025 דולר. וכאשר המספר המרבי של מאמתים מצטרפים לרשת, סולנה יכולה לשנות את קנה המידה של העסקאות שלה לשנייה עד 710,000 tps.

מימון מבוזר (DeFi) הוא אחד החללים הצומחים ביותר בעולם הקריפטו ובאוקטובר 2021 הערך הנעול הכולל של כל הפרויקטים של DeFi בשוק היה 174 מיליארד דולר על פי DappRadar. לחלל Dapp יש כמה מהפלטפורמות המהירות והמאובטחות ביותר וסולנה היא אחת מהן עם שווי נעילה כולל של 4.44 מיליארד דולר נכון לאוקטובר 2021.

5 פרויקטים על סולנה שאתם חייבים להכיר

סולנה היא אחת המערכות האקולוגיות המרגשות ביותר של הבלוקצ'יין והיא גורמת למשקיעי הקריפטו להתרגש ולסקרנות רבה. הנה 5 פרויקטים מרגשים שנבנו על סולנה שאתם צריכים לדעת עליהם.

  Serum : Serum (סרום) הוא בורסת מבוזרת (DEX). סרום נוצר על ידי FTX, Alameda Research, ושותפים נוספים והוא פופולרי בשל מהירות העסקה שלו והעמלות הנמוכות. ל- DEX יש מספר מאפיינים בולטים, הוא בורסת הקריפטו המבוזרת היחידה שמפעילה ספר הזמנות (CLOB). לא רק זה, סרום גם תומך חילופי נכסים חוצה בלוקצ'יין ו סטייבל קוין.



סרום שואף להתמודד עם סוגיות DeFi כגון עלויות גז גבוהות, עסקאות איטיות, ריכוזיות, יעילות הון נמוכה, פילוח נזילות. המטרה של סרום היא גם להשיג בורסה שקופה אמינה לחלוטין כאשר הממשל יהיה בידי המשתמשים שלה יחד עם מטבע סרום SRM. מטבע SRM מאפשר תשלום דמי פרוטוקול, מעניק זכויות הצבעה למחזיקים ומעניק הנחות לסוחרים. SRM מחזיק בשווי שוק של 303,893,733 דולר ונסחר במחיר סמלי של 1.15 דולר.

  Fractal : Fractal הוא שוק NFT חדש המבוסס על הבלוקצ'יין של סולנה והוא הושק על ידי מייסד Twitch ג'סטין קאן. שוק פרקטל מאפשר למשתמשים שלה לקנות ולאחסן NFTs. הפרויקט גם מאפשר למשתמשים שלו לסחור NFTs במשחקי בלוקצ'יין שונים. משחקי שותפות הבלוקצ'יין של Fractal כוללים את סנד בוקס, גיבורי הנייאן, Caveworld ו- Genopets. פרקטל מאפשרת למשתמשיה לחבר ארנקים ידידותיים לסולנה כמו פנטום. לאחר מכן הם יכולים להשתמש בארנקים אלה כדי לקנות, למכור ולסחור בכל NFTs החל מפרויקטים כמו משחקי בלוקצ'יין מבוססי סולנה.

  Mango :Mango היא פלטפורמה המופעלת באמצעות סרום לנגזרות DeFi. מנגו פועל על בלוקצ'יין סולנה. דבר המעניק למנגו התבלטות כאשר הפלטפורמה מבטיחה את העמלות הנמוכות ביותר בכל המערכת האקולוגית של סולנה בכל הנוגע להלוואות או מסחר. כל נכס במנגו הוא עם בטחונות צולבים ומשמש כבטוחה לפתיחת פוזיציות מינוף. מנגו יכול לעשות זאת מכיוון שהוא נהנה מהתכונות התמידיות המלאות של סרום בשרשרת ספר ההזמנות ושולי ספוט.

תכונה נוספת עבור סוחרים היא כי מנגו מציע לך להרוויח ריבית דריבית פתוחת פיקדונות, בטחונות. מנגו שואפת לקבל את השימושיות ונזילות זמינה בבורסות ריכוזיות כאשר לאחר מכן היא תוכל להתאים עם התכונה ללא רשות ה- DeFi. למנגו יש גם מטבע/אסימון רשמי בשם MNGO. זהו אסימון משילות והוא מעניק למחזיקים את הזכות להצביע עבור כל שינוי במבנה הממשל. נכון להיום, ל-MNGO יש שווי שוק כולל של 64,965,707 דולר.

  Hubble :Hubble הוא גם פרוטוקול DeFi הבנוי על הבלוקצ'יין של סולנה. Hubble הוא די חדש בשוק והוא מבטיח להפוך את ההלוואות ליעילות, ידידותיות למשתמש ורווחיות ככל האפשר. הדבר המעניין ב-Hubble הוא שמשתמשים יכולים להפקיד סוגים רבים של נכסי קריפטו כגון ETH, BTC ו- SOL בפלטפורמה זו. לאחר מכן, משתמשים יכולים ללוות עד 90.9% הלוואה לערך ב- USDH. משתמשים יכולים גם להרוויח תשואה על הפיקדונות שלהם עם יתרונות גדולים בהרבה בהשוואה להחלפה או נתח בנכסי SOL אחרים.

דבר מעניין נוסף על Hubble הוא שזה מאפשר למשתמשים שלה שתורמים USDH למאגר היציבות להחליף את הסטייבל קוינס שלהם לנכסים אחרים בהנחה. Hubble מכוון למעבר עתידי ל-DAO ולכן חלק קטן מהפירוקים משמשים למימון הנזילות של Hubble כדי לתמוך בפרוטוקול באמצעות המעבר העתידי שלו. Hubble היא חנות לשירותי DeFi חיוניים והיא מופעלת על ידי המהירות והיעילות של המערכת האקולוגית של הבלוקצ'יין של סולנה.

קשור: מהי רשת סולנה (SOL), איך היא עובדת ומה היתרון שלה על מטבעות אחרים?

 Solarians:  Solarians הוא פרויקט מעניין. זהו אוסף של 10,000 רובוטי NFT אקראיים ומלאי השראה. רובוטי NFT אלה מוטבעים על הבלוקצ'יין סולנה. כל סולארי הוא NFT וההיסטוריה שלו מאוחסנת בבלוקצ'יין סולנה. ישנם 1800 חלקי גוף שצוירו על ידי אמני הצוות אשר מבטיח כי כל Solarian שונה מאחרים וייחודי בפני עצמו. לחלק מה-NFTs הסולאריים האלה יש "ביצי פסחא". ביצי הפסחא האלה מעוצבים במיוחד על ידי האמן.

מפתחי Dapp בוחרים בסולנה מכיוון שמדובר בבלוקצ'יין מדרגי שיש לו עמלת עסקה זולה. הרשת המרכזית של סולנה הושקה במרץ 2020 ומאז צצים פרויקטים מעניינים רבים בסולנה.

ההצלחה של המערכת האקולוגית של סולנה היא כזו שבנובמבר בשנה שעברה SOL הגיעה למחיר השיא של כל הזמנים. ככל שסולנה תמשיך להוסיף עוד ועוד מפתחי דאפ לאקוסיסטם שלה, הקהילה ההולכת וגדלה שלה רק תגדל. אולי יום אחד סולנה תוכל להתחרות אפילו בזה של אתריום שהיא כיום מובילת השוק בפלטפורמות חוזים חכמים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא