מודעות טוויטר או פייסבוק? איפה עדיף לפרסם את העסק בתשלום

השאלה עם טוויטר או הפייסבוק יכולה להיות קצת מורכבת. איפה עדיף שהעסק או האתר שלך יפורסם? כל התשובות, טוויטר או פייסבוק?

השאלה עם מודעות טוויטר יותר טובות לעומת מודעות הפייסבוק יכולה להיות קצת מורכבת. מה עדיף לאתר או לעסק שלך? ואיך לקבל החלטה?

שתי הרשתות החברתיות מציעות כל אחת המון הזדמנויות להתחבר לקהל שלך ולהניע תנועה לאתר שלך . עם זאת, הם גם שונים מאוד באופן שבו הם פועלים בקידום בתשלום.

מסיבה זו, זה יכול להיות הגיוני להתפשר על זה או אחר. אותו דבר אם יש לך משאבים מוגבלים היכולים לדאוג לחשבון אחד בלבד, אפילו עם כלי תזמון למדיה חברתית . או אולי אתה פשוט כאן כי אתה מבולבל מה ההבדל.

אם אינכם בטוחים מה עליכם לבחור בטוויטר או פייסבוק, המאמר הזה הוא בשבילכם. להלן, נבחן את שתי הרשתות החברתיות מבחינת מטרה כללית, דמוגרפיה של משתמשים, מעורבות, תפקידים בשיווק, תוכן שמציג ביצועים טובים ומודעות.

בסופו של דבר, אנו רוצים שתרגישו מסוגלים לקבל בביטחון החלטה באיזה מהן להשתמש עבור העסק או האתר שלכם.

קשור: פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? מה עובד טוב יותר

טוויטר או פייסבוק – ההשוואה

הזמן להבין לעומק את מה שיש לשני הפלטפורמות הענקיות הללו להציע לעסקים ובעלי אתרים באינטרנט.

1. מטרה כללית

פייסבוק וטוויטר שונים מאוד בפונקציונליות העיקרית שהם מספקים למשתמשים שלהם.

המשימה של פייסבוק היא לחבר אנשים עם יקיריהם וחברים ולתת להם אפשרות לשתף תמונות, סרטונים ועדכונים על חייהם.

לפחות על הנייר. כפי שראינו בשנים האחרונות, הם נראים קצת יותר ממוקדים באיסוף נתונים ושימוש בהם בכדי להרוויח כסף עלינו. 

לעומת זאת, טוויטר עוסק במתרחש בזמן אמת.

מאפשר לך לגלות תוכן, ללמוד על חדשות ומגמות, עדכונים בחיים האמיתיים על המתרחש בעולם ועל חייהם של האנשים שאתה עוקב אחריהם. לדוגמה, הפלטפורמה הייתה הראשונה שפרסמה חדשות על תפיסת בן לאדן .

למרות שזה קשור גם לחיבור עם אחרים, ההתמקדות של טוויטר היא פחות בהדדיות ויותר בהוצאת הרעיונות שלך לעולם. זה לא כל כך המקום לבנות מערכות יחסים אישיות אבל אתה עדיין יכול ליצור קשר עם אחרים.

2. דמוגרפיה של משתמשים

הידיעה על סוגי המשתמשים שיש בכל פלטפורמה היא גורם חשוב בהחלטה של ​​טוויטר לעומת פייסבוק. לאחר ביצוע מחקר שוק , כנראה שיש לך רעיון טוב למי אתה מנסה לפרסם. בחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרופיל זה היא צעד נבון בכיוון זה.

פייסבוק

ראשית כל, מבחינת הדמוגרפיה, פייסבוק היא בהחלט הקריש הגדול יותר בבריכה .

מודעות טוויטר או פייסבוק? איפה עדיף לפרסם את העסק בתשלום
תמונה pewresearch

זוהי הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, עם יותר מ- 2.3 מיליארד משתמשים פעילים בחודש . זה 30 אחוז מאוכלוסיית העולם, שזה מטורף!

רק בארצות הברית בלבד כמעט 70 אחוז מהמבוגרים משתמשים בפלטפורמה.

מצד שני, הדמוגרפיה של פייסבוק מזדקנת יחסית לטוויטר. למעשה, קשישים הם אחת מקבוצות המשתמשים שצומחות במהירות באינטרנט ו -90 אחוז מהאנשים מעל 65 פותחים חשבון פייסבוק משלהם. לכן, אין זה מפתיע שאפשר למצוא 65 אחוזים מקבוצת הגילאים 50-64 על הרצף.

יחד עם זאת, פייסבוק כבר לא מעניינת את הדור הצעיר יותר. הרשת למעשה מאבדת קרקע בקרב קבוצות גיל מסוימות.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

טוויטר

בניגוד למצב הרגלים של פייסבוק, טוויטר קטן יחסית בגודלו לעומת פייסבוק. רק כרבע מהמבוגרים האמריקנים פעילים שם. עם זאת, הרשת מושכת אליה קהל צעיר בהרבה יותר.

רק 19 אחוזים מהקבוצה בגיל המבוגר תכופים את פלטפורמת המיקרוגלוגים. הנתח הגדול ביותר הוא אנשים בני 18-29.

בנוסף לכל זה, צריך גם לבדוק מי נמצא בטוויטר. הפלטפורמה חביבה על עיתונאים, פוליטיקאים וסלבריטאים בחו'ל ובישראל זה קצת שונה העדיפות אצל סלבס היא באינסטגרם של פייסבוק, ופוליטקאים גם בטוויטר ובפייסבוק. בשנת 2015, 83 אחוז ממנהיגי העולם היו בעלי חשבון טוויטר משלהם ורבים מהם מיליוני עוקבים . לפחות אחד ידוע היטב גם בגלל השימוש הרעוע שלו בפלטפורמה.

טוויטר נותן גם דרך ליצור קשר ישיר עם אנשים מפורסמים ורבים עושים זאת, גם אם זה לא תמיד בצורה הכי נחמדה שיש.

עם זאת, זה חלק פחות טוב של טוויטר. יש פחות קושי ליצור קשר עם מישהו שאתה לא מכיר וכולם שווים. כתוצאה מכך, סביר להניח שמשתמשים ידברו עם מותגים או אתרים.

3. מעורבות

עם זאת, רק מכיוון שיותר אנשים משתמשים בפלטפורמה, זה לא אומר בהכרח שיש שם יותר פעילות. קהל מעורב קטן יותר הוא לרוב בעל ערך רב יותר מאשר קהל גדול יותר ופאסיבי. פשוט שאל אנשים שקונים עוקבים. אז איך מתמודדים עם התחום זה?

גם כאן פייסבוק מנצחת מבחינת הנפח הגדול שלהם . משתמשי פייסבוק בודקים את חשבונם בפלטפורמה בממוצע שמונה פעמים כל יום. עבור טוויטר המספר הזה הוא רק חמש.

בנוסף, שיעור המעורבות החציוני בענפים רבים הוא 0.16 אחוזים עבור פייסבוק, 0.046 לטוויטר. כתוצאה מכך, עבור כל מיליון עוקבים בפייסבוק, מותגים יכולים לקבל כ -700 לייקים, תגובות ושיתופים. לעומת זאת, כל מיליון עוקבים בטוויטר מקבלים רק כ -300 אינטראקציות.

עם זאת, זה לא אומר שלטוויטר יש מעורבות נמוכה. 46 אחוז ממשתמשיה נכסים לפלטפורמה מדי יום. בקרב בני המילניום, המספר הוא אפילו גבוה יותר עם 81 אחוזים .

סיבה אפשרית אחת לשיעורי המעורבות הנמוכים היא שהרשת פופולרית במיוחד עבור חדשות ועדכונים. לכן, המיקוד עשוי להיות יותר על צריכה ולא על שיתוף, לייקים והערות.

4. תפקידי שיווק

ישנם הבדלים אחרים בדפוסי השימוש שיש להם השלכות על האופן שבו עסקים משתמשים בטוויטר ובפייסבוק לצורך שיווק.

טוויטר מציע דרך לפרסם טיפים מהירים, ולעשות אינטראקציה בזמן אמת. מצד שני, כל הודעה שתוציא החוצה נעלמת במהירות תחת מטח של פוסטים דומים. לכן אתה צריך להיות פעיל יותר כדי להישאר גלוי יותר. הטבע המהיר עשוי להקשות לאורך זמן על משיכה במיקום יחיד.

דרך אחת להילחם היא לפרסם את אותו תוכן מספר פעמים, וזו אסטרטגיה לגיטימית .

מצד שני, בטוויטר אתה לא צריך להתמודד עם אלגוריתם מורכב שקובע מי רואה את הפוסטים שלך. הם פשוט מופיעים בסדר כרונולוגי בעדכוני העוקבים שלך. זו דרך מאוד דמוקרטית להפיץ מידע.

פייסבוק, לעומת זאת, מאפשרת יותר מעורבות לטווח ארוך עם פוסט בודד. משתמשים מסוגלים להתחיל דיון ישירות תחת התוכן שאתה מפרסם. זה מקל על בניית מערכות יחסים עם חברי הקהל שלך ותקשורת עמוקה יותר. צריך גם לפרסם פחות.

בנוסף, אתה יכול ליצור דף עסקי ולספק מידע נוסף ואפשרויות, כולל כפתור 'חנות עכשיו'.

יחד עם זאת, קשה יותר ויותר לדפים העסקיים לקבל חשיפה אורגנית. טווח ההגעה ירד במשך שנים. כתוצאה מכך, רבים נאלצו לפנות לרכישת מודעות (עוד על כך בהמשך).

5. תוכן בעל ביצועים גבוהים

לכל פלטפורמה יש גם תכנים שונים עם הביצועים הטובים ביותר.

כשחושבים על טוויטר לעומת פייסבוק מבחינת התוכן, חשוב קודם כל לציין כי כל הפלטפורמות החברתיות התחזקו יותר ויותר. אמנם בעבר זה אולי היה מספיק רק כדי לפרסם את הסטטוס שלך, אך כיום פחות .

זה ברור גם במהלכים העסקיים האחרונים של שתי הפלטפורמות. טוויטר קנתה את פריסקופ. זמן קצר לאחר מכן, פייסבוק השיקה פייסבוק לייב . האחרון הוא כעת אחת מפלטפורמות הסטרימינג הפופולריות ביותר בעולם.

כתוצאה מכך, אין להתפלא שסרטוני הווידיאו הוא סוג אחד של תכנים שמניבים את הביצועים הטובים ביותר בפייסבוק .

פרט לכך, תוכן הדרך החביבה על הענקיות החברתיות. לכן, כדאי לפרסם מאמרים ומשאבים שימושיים עבור העוקבים שלך.

עבור טוויטר, לעומת זאת, כבר ציינו שרבים משתמשים בזה כשופר חדשות. כתוצאה מכך, שיתוף מידע עדכני הרלוונטי לאתר שלך, למוצר, לתעשייה או דומה, הוא רעיון טוב לבדר את הקהל שלך.

חוץ מזה, תוכן שאוצר עובד גם כאן. עם זאת, הימנע מפרסום טקסט בצורה בלבד, אך השתמש בתצוגה המקדימה של הקישור, תמונות, קטעי וידאו או גיף. כמו כן, כדאי לוודא שמה שאתה מפרסם מותאם לטלפון הנייד שכן אנשים רבים משתמשים בטוויטר דרך הטלפונים והטאבלטים שלהם.

6. מודעות ו- Adspent

כשמדברים בטוויטר לעומת פייסבוק, עלינו לדבר גם על מודעות. הם אחד מערוצי הפרסום העיקריים עבור עסקים רבים ושתי הרשתות החברתיות מציעות להם.

כאן, פייסבוק מציעה כלי מיקוד מרשימים מאוד.

הפלטפורמה מאפשרת לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים על סמך גיל, תחביבים, הכנסות, תחומי עניין, קבוצות פייסבוק בהן הם מתכננים, ועוד ועוד. בדרך זו אתה מסוגל לצמצם את המיקוד שלך לאנשים הסבירים ביותר שיהיה להם סבירות גדולה שהם יקנו ממך. ויותר סביר שהם ילחצו ותקבל ליד או המרה.

בנוסף, מודעות פייסבוק די זולות. אתה יכול לנהל קמפיין על כמה שיותר להגיע לשתות קפה ברשת בתי הקפה המקומית שלך. עם זאת, גם המחירים עלו .

התמחור הוא גם המקום בו פייסבוק מכה את טוויטר. בעוד שהפלטפורמה מציעה דרכים דומות למיקוד למשתמשים, הפרסום שם בדרך כלל יקר יותר. העלות לכל הופעה היא כ 2 – 4 שקלים (לעומת 1.5 שקלים בפייסבוק).

מצד שני, יתכן וזה מתקזז, לפחות בחלקו, מהעובדה ששיעורי מעורבות המודעות בטוויטר בדרך כלל גבוהים יותר. בפלטפורמת המיקרו-בלוגינג מספרם עומד על 1-3 אחוזים לעומת הממוצע של פייסבוק על 0.119 אחוזים.

במיוחד בזירת המודעות הסלולריות, טוויטר עולה על ביצועי הפייסבוק. פורמט המודעות שלהם, המציג עדכונים בתשלום כחלק מהזנות החדשות הרגילה, הוא פשוט ידידותי יותר לנייד מאשר האלטרנטיבה של פייסבוק.

אז מודעות טוויטר לעומת פייסבוק מה עדיף?

השוואה בין הערך הפוטנציאלי של טוויטר ופייסבוק לאתר שלך או לעסק שלך היא רעיון טוב לפני שתתחיל להיות פעיל באחד מהם. מדובר בפלטפורמות שונות מאוד המציעות יתרונות, חסרונות וגישות שונות לשיווק עצמך.

איזה מהם אתה הולך לבחור באמת תלוי באתר שלך, ביעדים וביכולות שלך. בסופו של דבר, עליכם לשאול את עצמכם איזה מהם מתאים לכם לאתר או לעסק שלכם.

האם אתה יכול לשגשג בסביבה המהירה של טוויטר? האם יש לך טיפים מהירים לכתיבה או מאמרים חדשותיים שאפשר לחלוק ואת המשאבים לפרסם בתדירות גבוהה יותר? אז רשת זו עשויה להיות פלטפורמה טובה עבורך.

מצד שני, אם אתם מחפשים מעורבות ארוכת טווח, פייסבוק עשויה להיות האלטרנטיבה העליונה. זה גם נותן לך גישה לקהל גדול בהרבה עם שיעורי מעורבות גבוהים יותר.

כששואלים את עצמכם מה עדיף, הגיוני גם לחקור היכן תוכלו למצוא את רוב המתחרים שלכם. אם רוב אנשי המקצוע בנישה שלך נמצאים בטוויטר, חשוב מאוד שתופיע גם בכלי. להפך עם פייסבוק.

אם אתה עדיין לא מצליח להחליט, נסה את שניהם למשך זמן מה. בעוד אני תומך גדול בפרסום ברשת חברתית אחת לפני שעוברים לרשת אחרת, שניהם חופשיים לקידום, כך שתוכל להרגיש את הפלטפורמות לפני שתכפיל את הפרסום. ראה היכן התוכן שלך מביא ביצועים טובים יותר ומה עובד בשבילך. לפעמים נקיטת פעולה טובה יותר מאשר להעלות על הדעת. בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא