מודעות בטיקטוק או אינסטגרם? איפה לפרסם את העסק בתשלום

(TikTok) טיקטוק ידועה כיום כדרך הטובה ביותר להשיג "עסקה זולה" בשיווק אצל משפיענים, אבל כמה פרסום אתה באמת מקבל עבור הכסף שלך?

בעשור האחרון אינסטגרם היא הרשת הפופולרית ביותר עבור מותגים שישווקו את המוצרים שלהם בפלטפורמה. כ- 32% ממשתמשי האינטרנט באפליקציה ומיליארד משתמשים מדי חודש ברחבי העולם, השפעתה בעולם היא ללא תחרות. 

עם זאת, כאשר אינסטגרם מתעקשת לאחרונה על אותנטיות של המותג שלה, פחות פוטושופ וגורמים משפיעים יותר מבוססים, יחסית, מותגים נאלצו להתחיל להיות יצירתיים יותר בכל הקשור לשיווק לעבר הדמוגרפיה הצעירה יותר דרך ערוצים דיגיטליים באינטרנט. 

עכשיו תור טיקטוק .טיקטוק הושקה לראשונה בסין על ידי הסטארטאפ ByteDance, תחת השם Douyin. אז ByteDance רכשה את פלטפורמת הסינכרון הפופולרית באמריקה Musical.ly, ומיזגה את האפליקציות יחד כדי להפוך את פלטפורמת ה- טיקטוק המערבית שאנו מכירים כיום. 

בשלוש שנים בלבד טיקטוק צברה מיליארד משתמשים בעולם וממשיכה לצמוח בקצב מטורף. מותגים כמו Gymshark, Elf Cosmetics, Too Faced ואפילו אוהבי צ'יפוטלה כבר ראו הצלחה רבה בפלטפורמה המוזיקלית הזאת, האמת היא עם מאמץ מינימלי לכאורה. אז מדוע זו הזדמנות כה גדולה למותגים לעשות פרסום ממומן בטיקטוק

קשור : איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

דמוגרפיה 

בגלל ש- טיקטוק החלה את דרכה בסין, למותגים שנמצאים בפלטפורמה יש אפשרות לגשת לשווקים הסיניים הבלתי מנוצלים (אשר שם נאסר על אינסטגרם), מה שמעניק לאותם מותגים עם נוכחות באפליקציה פוטנציאל לקמפיין התוכן והמשפיע שלהם. על ידי כל מספר באפליקציית האחות, של דאיין, 400 מיליון משתמשים חודשיים. 

עם 70% ממשתמשי טיקטוק בגילאים 16-24, האפליקציה מושלמת למותגים שרוצים ליצור קשר ישיר עם צרכנים צעירים ברחבי העולם. מעבר לכל זה, האלגוריתם הממכר מועיל מאוד למשווקים הדיגיטליים. אנשי הטיקטוק מבלים בממוצע 52 דקות ביום בפלטפורמה ואילו הזמן הממוצע שמשתמשים באינסטגרם מבלים בגלילה על העדכונים שלהם הוא 28 דקות ביום, יתרון משמעותי לפרסום ממומן בטיקטוק.

תוכן שנוצר על ידי המשתמש 

ב- טיקטוק, כל אחד יכול להיות משפיע. האלגוריתם שלהם נותן לכל יוצר תוכן את הפוטנציאל להפוך ל-ויראלי בין לילה, בין שיש לו 70 עוקבים או 400,000 עוקבים. זה הופך אותה לאחת הפלטפורמות הנגישות ביותר לשיווק משפיענים. 

הסרטונים הקצרים והממכרים הללו נוטים ללבוש צורה של אתגרי ריקוד ברשת המדיה, טרנספורמציות איפור או סרטוני ליפס. התוכן הזה מרתק קהל, והיוצרים מעודדים את המעריצים ליצור מחדש את הסרטון שלהם עם ה- האשטאג של המותגים בתוך הסרטונים, ההופכים את הטרנד ויראלי יותר. והצרכנים אוכלים את זה יום יום שעה שעה.

בנוסף, כאשר טיקטוק ידועה ביחס 'עשה זאת בעצמך' בכל הקשור ליצירת תוכן ויראלי, אינך צריך לבזבז חלק ניכר מהתקציב שלך בשיתוף פעולה עם יוצרים כדי לראות את המותג שלך. 

קשור: איך להרוויח כסף באינטרנט דרך אפליקציית סנאפצ'ט

פרסום ממומן בטיקטוק

אתגרים ויראלים 

כוכבי הטיקטוק נתפסים כעל בעלי יחסי אמינות ואותנטיים יותר בהשוואה למשפיעים והסלבס המושלמים של "לייף סטייל" באינסטגרם. וראיית 'אנשים אמיתיים' המשתמשים במוצרים יוצרת רמה גבוהה של אמון בין מותגים לצרכנים המבלים בטיקטוק. 

על ידי שיתוף פעולה עם כוכבי טיקטוק מנוסים, חברות מסוגלות להשיג חשיפה רבה בתקציב קטן. אתגרי האשטאג 'הפכו לשיטה הפופולרית ביותר עבור מותגים שעובדים עם היוצרים כדי להשיג יותר עוקבים במדיה החברתית. 

גימשארק הוא דוגמא עיקרית למותג שמתמש נכון באפליקציית טיקטוק. מאז שהצטרפו לאפליקציה בשנת 2018, הם שיכללו את אתגרי ה- האשטאג ויש להם פרופיל משגשג מלא בתוכן שנוצר על ידי כוכבי טיקטוק פופולריים במדיה. 

לאחר ששיתפה פעולה עם כוכב הטיקטוק, דמי באגבי , הסרטון האחרון שלהם, " אתגר הסטנדאפ " זכה ליותר מ- 280 מיליון צפיות באפליקציה לאחר שאלפי חשבונות שיחזרו את הסרטון הוויראלי שלהם. גימשארק הגיע ל 1.6 מיליון עוקבי טיקטוק חדשים בתוך פחות משנתיים. 

עם זאת, כמה מותגים לא חוו את אותה הצלחה. לדוגמה, קלווין קליין הצטרף לאפליקציה בתחילת 2019. במבט חטוף, עם קצת יותר מ 10,000 עוקבים ב- טיקטוק לעומת 20 מיליון מעריצים באינסטגרם, התוכן שלהם פשוט לא פוגע בקהל הנכון. 

קלווין קליין עדיין משתמש בפרצופים מפורסמים כמו קנדל ג'נר, שון מנדס ובלה חדיד. אותם פרצופים ש- Gen Z השתמשו בהם לכאורה בטיקטוק כדי להימנע מהם. 

בנוסף, Gen Z מפורסמים בכך שיש להם תקציבים נמוכים להוציא על מוצרים מתקדמים. זה לא אידיאלי עבור מותגים שאפתניים כמו קלווין קליין, שאולי מחפשים להניע מכירות דרך האפליקציה. 

קשור: פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? מה עובד טוב יותר

אינסטגרם או טיקטוק ממומן

אז איך טיקטוק משתווה לגישה שלנו מול אינסטגרם? ובכן, אינסטגרם עדיין אוחזת במקומה קצת מעל טיקטוק בדירוג 'פלטפורמות המדיה החברתית הפעילות ביותר בעולם בקהל המשתמשים והפרסום הממומן. 

בסך הכל, אינסטגרם היא פלטפורמה מאוזנת הרבה יותר מבחינה דמוגרפית. עם חלוקה של כמעט 50/50 בין מגדרים לבין 49.5% מהמשתמשים בגילאי 25-44, מותגים יכולים למצוא בקלות את המשפיענים הנכונים לקידום המוצרים שלהם גם הם. 

כאשר החלה הבדיקה לתגיות הניתנות להחלפה באינסטגרם בנובמבר 2016, הן שינו את תחום השיווק הדיגיטלי בטון את עמדתן כמובילות שוק. קדימה מהירה למרץ 2019 וקניות דרך אינסטגרם הועמדו לרשות 20 מותגים בארה"ב, ואנחנו מחכים בשקיקה להמשך הפתיחה בישראל וברחבי העולם. 

נכון לעכשיו, מרבית הצרכנים עדיין לא יכולים לקנות ישירות דרך האפליקציה עצמה, עם זאת, זוהי שיטה נהדרת להעביר את הצרכנים להתחבר למותגים ואז לחנויות המסחר האלקטרוני שלהם. ואילו טיקטוק לא מתכננת לעקוב אחר עקבותיה של אינסטגרם בזמן הקרוב. הדבר עשוי להשפיע על הבחירות שמותגים עוסקים בכל הקשור למקום הימצאותם לבזבז את תקציב השיווק שלהם. 

קשור: איך לעשות כסף מאפליקציית טלגרם

הכרעה 

קשה להעריך את המשווקים של טיקטוק. אם אתה מבין באמת את הפלטפורמה ומשתמשיה, זו יכולה להיות דרך פנטסטית ובעלות זולה לקדם את המוצרים שלך לדור הבא והצעיר במדיה החברתית, ולכן המותג שלך יגן על העתיד. זוהי, אם כן, הזדמנות מרגשת עבור מותגים, יוצרי תוכן ומשפיענים במדיה עם עין לצרכים ארוכי הטווח של השיווק. 

עם זאת, אינסטגרם בונה את תפקידה בשיווק דיגיטלי במדיה החברתית, ובונה את המוניטין שלה בענף כבר למעלה מעשור וכך היא עדיין הפלטפורמה לפרסום ממומן בגלל שאיפות השיווק לטווח קצר. עם התכונות הניתנות להחלפה על סף הפריסה המונית ודמוגרפיה עצומה על פני קבוצות גיל, היא עדיין מציעה פוטנציאל עצום למותגים להתחיל ולהיכנס ישר לכף היד של קהלי היעד הנוכחיים שלהם. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא