פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? מה עובד טוב יותר

כשמדובר בפלטפורמות המדיה החברתית הכי אינטראקטיביות, לפייסבוק ואינסטגרם יש מקום מכובד. ובצדק? פייסבוק ואינסטגרם הן הפלטפורמות היומיות שמחברות אותנו עם תמונות, חדשות וחברים ומשפחה. אז מה עובד פרסום באינסטגרם או בפייסבוק?

כשמדובר בפלטפורמות המדיה החברתית הכי טובות, המקום של פייסבוק ואינסטגרם בטופ ובצדק? פייסבוק ואינסטגרם הן הפלטפורמות היומיות שמחברות אותנו עם תמונות, חדשות וחברים ומשפחה.

והכי חשוב, הם מזינים אותנו בפעילויות האחרונות בחייהם של החברים ובני משפחותינו, אך זה גם מספק לנו את הכלים הדרושים לאינטראקציות ורעיונות לקידום העסק שלנו.

לפייסבוק יש נכון לעכשיו יותר 1.4 מיליארד משתמשים פעילים בחודש עם 655 מיליון מהם בנייד ובאינסטגרם 75 מיליון משתמשים מדי יום, כאשר 47% מהמשתמשים ניגשים לאפליקציה דרך הטלפון הנייד.

שתיהן פלטפורמות פופולריות שהחברה או העסק שלך תלויים בהן כלכך .. אבל אתה מוצא את עצמך תוהה מדוע האינסטגרם שלך מגיע לקהל טוב יותר מדף הפייסבוק שלך, או איך הגעת לקהל שלא התעניין במוצר או בשירות שלך באמצעות מודעות באינסטגרם.

קשור: איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות בדרכים לגיטימיות

אנו חוקרים את פייסבוק ואינסטגרם ומנתחים את התכונות הטובות ביותר ואיך הן פועלות לפרסום במדיה החברתית. שתי הפלטפורמות מאפשרות לעסק או למוצר שלך הזדמנות להתחבר לקהל בדרכים שונות.

מכיוון שאינסטגרם בבעלות פייסבוק, לשניהם יכולות דומות מאוד בכל מה שקשור לפרסום. כשאתה מפרסם עבור העסק שלך, זה פשוט יותר מכיוון ששתי הפלטפורמות מאפשרות לך לנצל את השימוש במודעות שלהן בקלות … להלן שלוש הפיצ'רים שבהם אתה יכול להשתמש בפייסבוק ובאינסטגרם בפרסום: מיקוד, מודעות קרוסלה ואלגוריתמים .  

לפני שתתחיל, חשוב להבין מה המטרה שלך.

פרסום באינסטגרם או פרסום בפייסבוק? מה עובד טוב יותר
מודעת פייסבוק לדוגמא

האם מדובר במכירות? קידום מותג? פלטפורמת המודעות תדריך אותך בהשגת המטרה כל עוד יש לך כיוון ברור מה התוכנית שלך.

מיקוד

משתמשים ממוקדים עם מודעות בפייסבוק וגם באינסטגרם בהתבסס על תחומי העניין הספציפיים של המשתמש, גיל, דמוגרפיה, מיקום ורלוונטיות. אנו רואים מותגים ומוצרים הדומים לאתר שאולי הקלקנו עליהם בעבר .. דרך ערמומית להגיע למותג בגדים חדש באינטרנט, מוצר טכנולוגי חדש או פריטים מצוות הספורט האהוב עליכם.

עם זאת, חשוב לציין שפייסבוק ביצעה לאחרונה שינויים באפשרויות המיקוד למודעות שלהם.

מודעות קרוסלה

מודעות קרוסלה מופיעות מדי פעם בפייסבוק בפורמט עיצוב נקי וגלילה קלה בדרך. נגישות קלה קשה לעמוד בפניו. באינסטגרם גם קיימת תכונת הקרוסלה.

מודעות סטורי

מודעות סטורי הן יחסית חדשות אך ניתן ליצור מודעות שרצות ב'סיפורים 'באינסטגרם ופייסבוק כאחד.

כמותג ועסק, אתה יכול גם לראות תובנות וליצור קריאה לפעולה של 'החלק למעלה' כדי לראות את דף הנחיתה או המוצר שלך.

אלגוריתמים

העדכונים של פייסבוק וגם של אינסטגרם מבוססים על אלגוריתם שמעביר פוסטים הרלוונטיים לכם ביותר בראש העדכון. אינסטגרם מבססת את סדר הפוסטים מהתוכן שאתה הכי מתקשר איתו.

הדמיון בפרסום של פייסבוק ואינסטגרם עובד טוב למשתמשים מכיוון שהוא מעורר עניין. אנו רוצים להישאר מעודכנים באירועים האחרונים והפעילויות עם אנשים אחרים היוצרים עניין הדדי וקהילה. בגלל התנהגות זו, פרסום אינסטגרם ופייסבוק שואפים להראות לנו תוכן שסביר להניח שאנו עוסקים בו.

מארק צוקרברג אפילו יצא והצהיר שהוא רוצה שפייסבוק תעבור לקראת הצגת אנשים יותר פוסטים ממשפחה וחברים ולא פוסטים של מותגים.

על פני השטח, נשמע שזה יהיה קשה ביותר לשווק את העסק שלך בשתי הפלטפורמות, במיוחד מבחינה אורגנית.

ברור גם שהפלטפורמות כמעט ועברו כמעט לדגם 'pay to play'.

עם זאת, ישנן דרכים בהן תוכל לנצח בגדול בשתי הפלטפורמות.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

  1. תוכן

התוכן של פייסבוק הוא בדרך כלל מידע, ומספק לנו חדשות ומאמרים מגוונים כמו גם עדכונים מחברים ומשפחה. אינסטגרם עוסק בתמונות וסרטונים מקוריים ברשת. אנו יכולים למצוא אירועי סוף שבוע בקרבת מקום או את שעות החנות של עסק באינסטגרם באותה קלות, אך אנו מוצאים את סטורי הווידיאו האחרונים וצילום מואר לחלוטין.

2.מעורבות

בעוד שגם פייסבוק וגם אינסטגרם זוכות לאינטראקציות משתמש יומיות רבות ברשת, אינסטגרם מקבלת מעורבות פי 58 יותר לעוקב מאשר פייסבוק עם שיעור של 4.21%. ההתקשרות באינסטגרם נקבעת על ידי עוקבי החשבון, ככל שיש למשתמש יותר עוקבים, כך יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו יותר מעורבות בפורפיל שלכם. 

ומכיוון שאין דרך לסנן פוסטים על תוכן באינסטגרם כמו בפייסבוק, זה אומר שאנחנו כמשתמשים רואים יותר מהפוסטים האינסטגרם האלה. יש טווח הגעה אורגני גבוה יותר באינסטגרם, שם עוקבי פייסבוק לא בהכרח יראו את התוכן שלך אלא אם כן תשלמו כדי לקדם אותו, דילמה מוכרת לדפים עסקיים.

3.יצירתיות

מכיוון שפייסבוק ואינסטגרם שניהם ידידותיים למשתמש עם פריסות פשוטות וכפתורים קלים, לכל אחד מהם יש מראה אינדיבידואלי. אינסטגרם היא מינימלית ומכילה בעיקר תמונות וסרטונים מקוריים, מדובר על תמונות אורח חיים של חברות ומותגים. פייסבוק כוללת מערכת אינטראקציות רחבה כמו היכולת לשתף פוסטים / תמונות, להגיב לתוכן עם יותר מסתם "כמו", הזרמת וידאו חי, לשלוח כסף לחברים / משפחה, דפים, קבוצות / אירועים אישיים, תמונות גיף ומדבקות. אנו רואים הרבה יותר גמישות להתאמה אישית באינסטגרם והתאמה אישית בפייסבוק.

כדוגמה לפרסום ותוצאות במדיה חברתית , Ready Artwork פועלת להשיג יותר לייקים בפייסבוק ויותר מודעות למותג באינסטגרם עבור עצמנו ועבור לקוחותינו.

חשוב להבין את נקודת המבט של העוקב שלך וכיצד אתה מושך את הקהלים השונים שלך בין שתי הפלטפורמות.

יצרנו את כל הכותרות של הקמפיין שלנו כדי להתאים אחרת בהתאם לפלטפורמת המדיה החברתית מאחר והקהלים מגיבים בצורה שונה בכל אחת מהפלטפורמות. לדוגמה, כיתוב טוב לפייסבוק עשוי להיות מפורט יותר כמו נרטיב בעוד אינסטגרם היא מינימלית יחד עם כמה האשטאג נחוצים.  

לדוגמה, כשמבחנים זאת, הפלטפורמות שונות יחסית.

הפעלנו מודעת קמפיין עבור אחד מלקוחותינו דרך פייסבוק וגילינו שמסע הפרסום בפייסבוק הצליח לעזור ללקוח להשיג מעל 6,500 עוקבים פייסבוק במהלך8 חודשים ומעל 70 לייקים באופן עקבי במודעות שפרסמנו עם מיקום אינסטגרם. פייסבוק מובילה עם קמפיין הספציפי הזה.

על ידי יצירת הכלים והמודעות הנחוצים עבור המדיה החברתית של העסק שלך, אתה יכול לבדוק מה עובד באופן אישי למיטוב המודעות שלך.

אז באיזה פלטפורמה עליכם להחליט להשתמש כדי לשווק את העסק שלכם?

ישנם מגוון גורמים שיש לקחת בחשבון תחילה; כגון מעורבות, טווח הגעה, מקום לצמיחה ומשתמשים בעלי ערך.

קשור: האשטאג הכי פופולריים 2019 – Hashtags שגידילו חשבון האינסטגרם שלך

אנו רואים שלפייסבוק יש יותר משתמשים, בעוד שאינסטגרם נפוצה יותר בקרב משתמשים צעירים יותר ועשויה להיות יעד טוב יותר לחברות שרוצות דמוגרפיה צעירה יותר .

פייסבוק טובה יותר לפרסום בתגובה ישירה ואינסטגרם טובה יותר לשיווק המותג; תוך התמקדות באיכות ובאסתטיקה שואבות מודעות למותג.

בדקנו גם את הדמיון וההבדלים בין הפלטפורמות ובהתאם לסוג העסק והמוצר שאתם מתכננים לפרסם, הקפידו לבצע את המחקר שלכם ולבצע בדיקות שונות כדי להתנסות במה שהכי טוב עבור העסק שלכם.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top