איך למצוא את התשוקה שלך ולהשתמש בה כדי לשמור על מוטיבציה

למה חשוב לחוש תשוקה למה שאתה עושה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית?

אחת הסיבות היא שאם אתה נלהב, יש לך מוטיבציה. אם יש לך מוטיבציה, אז אתה נלהב!

האם אי פעם פגשת מישהו שמתלהב מהעבודה שלו או שלה? זה כנראה עשה עליך רושם עצום.

תחשוב על זה. בכל פעם שאתה חווה מישהו אנרגטי ונלהב בחנות, במסעדה או בעסק, זה לא מרשים אותך? כשאתה חווה את ההפך מזה, זה לא עושה רושם שלילי?

מוטיבציה אישית ותשוקה למה שאתה עושה יש כמה יתרונות:

  • זה משאיר אותך פעיל ומוטיבציה
  • זה הופך את מה שאתה עושה למהנה יותר
  • אתה יכול להוות השראה לאחרים
  • אתה תהיה יותר פרודוקטיבי
  • אתה תצליח יותר

לאנשים עם תשוקה יש יותר אנרגיה, התלהבות וכריזמה. זה כמו טלטלה בעוצמה גבוהה של חשמל. אדם נלהב כל כך אוהב את מה שהוא עושה, שהוא אוכל, שותה וישן את זה.

אז עכשיו אתה אומר לעצמך, "כן נכון, אבל מה אם אני לא כזה? מה אם אני לא מתמלא בתשוקה כזו? מה אם לעולם לא ארגיש תשוקה כזו?" אולי אתה גם אומר, "הבחור הזה משוגע, ועניין התשוקה הוא לציפורים."

לא מצאת את מה שאת מתלהבת ממנו. אם אתה לא נלהב מהעבודה שלך ומהחיים שלך, אז שנה את זה! תפסיק להתלונן ותעשה משהו. החיים קצרים מכדי להמשיך לעשות מה שהוא חסר תשוקה וארצי! אבל אתה חייב לקבל את ההחלטה הזו.

לאחרונה נכנסתי למעלית ואמרתי "שלום לכולם". כולם במעלית הסתכלו עליי כאילו אני קצת משוגע, תתעורר, יש עולם! כאשר אתה מרגיש נלהב, נמרץ, אופטימי, אופטימי וגאה במה שאתה עושה, תהיה לך מוטיבציה, ותגיע להישגים יותר ממה שאי פעם חשבת שאפשר.

איך למצוא את המוטיבציה האישית והתשוקה האמיתית שלך

האם אתה נשוי או בזוגיות מחייבת? אם כן, כנראה שהיית צריך להסתכל מסביב הרבה לפני שמצאת את האדם הנכון. איך מצאת את האדם הנכון? וחשוב מכך, איך ידעת שזה האדם הנכון? כמו שאמא ואבא שלך נהגו לומר, "כשאתה מאוהב, אתה פשוט תדע." אז ידעת שאתה נלהב מהאדם הזה, והם ידעו שהם נלהבים ממך.

מבחינה מקצועית חלים אותם כללים. אתה תדע מתי תמצא את המקצוע או העבודה שאתה יכול להתלהב ממנו. כדי לגלות ממה אתה מתלהב, עליך לחפש בכל מקום ובכל מקום.

איך למצוא את התשוקה שלך ולהשתמש בה כדי לשמור על מוטיבציה:

הנה 5 הצעות למציאת המוטיבציה האישית והתשוקה האמיתית שלך:

1. חזור אחורה

הסתכל אחורה על שנות הילדות והנעורים שלך, ושאל את עצמך "מה התלהבתי אז?" יכול להיות שאתה עדיין נלהב מהתחום הזה? ייתכן שזו להבה ישנה רדומה ומחכה להצתה מחדש. קח קצת זמן שקט ותחשוב על זה. האם אתה יכול לחשוב על משהו עמוק בחלק האחורי של המוח שלך?

2. צאו החוצה

חלק מהבעיה שרבים מאיתנו מתמודדים איתם היא שאנחנו ממשיכים לעשות דברים באותו אופן ולעשות את אותן פעילויות שוב ושוב. אנחנו אף פעם לא עושים שום דבר חדש. נסו לקרוא מגזינים חדשים, לנסוע לעיירות חדשות וללכת למוזיאון שמעולם לא ביקרת בו. במשפחה שלנו, כל שבת שנייה הוא "יום המשפחה", והיום הקדוש הזה מיועד ללכת למקום כלשהו. ליום המשפחה יש רק כלל אחד פשוט: חייבים להעביר אותו במקום שמעולם לא היינו בו. לראות מראות חדשים ולבקר במקומות חדשים רק עשויים לעורר את הדמיון שלך ולהוביל אותך לגלות תשוקה שלא ידעת על קיומה. השורה התחתונה היא שאם לא מצאת את התשוקה שלך עד כה, אז אתה צריך לשנות את השיטות שלך.

3. להתפנות

אם אתם יוצאים לחופשות כל שנה, תכננו ללכת למקומות שונים. אם אתה גר בהרים, לך לים. אם אתה גר על החוף, לך להרים. המקומות השונים שאתה הולך אליהם יעוררו את הדמיון שלך ויעזרו לך לחשוף את התשוקה האמיתית שלך למה שאתה אוהב. אתה עלול להיתקל בטעות בתשוקת חייך ובקריירה חדשה.

4. קרא

כפי שאומר דניס קימברו, סופר, "מנהיגים הם קוראים." קרא כל הזמן, וקרא על נושאים שיש לך עניין לדעת עליהם יותר. גם אם יש לך קסם קל לנושא, קנה ספר וקרא עליו. גלשו ברשת ונסו לברר עליה יותר. קרא את כתבי העת המסחריים של הענף המסוים הזה. לדוגמה, אם יש לך עניין להיות שוטר, קרא על שוטרים. עדיף, התקשר למחלקת המשטרה המקומית שלך ושאל אם הם מאפשרים לאזרחים לנסוע איתם. הדרך היחידה שבה אתה הולך לגלות היא לחוות מקרוב ככל האפשר את האזור שבו יש לך עניין. כפי שנאמר במודעה הישנה של אלקה-סלצר: "נסה את זה – אתה תאהב את זה!" לאחרונה התקשר אלי מישהו שהתעניין בענף ההדרכה. שאלתי אותם כמה הם יודעים על זה. הם אמרו שהם לא יודעים כלום על זה. נתתי להם כמה משאבים, אמרתי שאשמח לעזור להם בכל דרך שאוכל, לגעת בבסיס, ולהודיע ​​לי איך הדברים מתנהלים. האדם מעולם לא התקשר אליי בחזרה.

5. מצא מאמן

אם אתה הולך לחדר כושר מקומי, יש לך אפשרות לשכור מאמן אישי, או מאמן, שהוא מומחה בכושר ותזונה. לא יהיה נחמד אם תוכל לשכור "מאמן הצלחה?" ובכן, יש חדשות טובות. יש כיום מאמני הצלחה אישיים בפריסה ארצית שיכולים לאמן אותך. תמורת תשלום, אנשי המקצוע המיומנים הללו יעבדו איתך בטלפון או באופן אישי, ויעזרו לך עם מטרות החיים הכוללות שלך.

לדעת תשוקה כשאתה רואה אותה

כשתמשיך לחפש את תשוקת החיים שלך ולבסוף תמצא אותה, איך תדע שמצאת אותה? ישנם כמה תסמינים שקל מאוד לזהות:

  • אתה תתרגש מזה לטווח ארוך.
  • הגלגלים שלך יסתובבו 24/7!
  • למרות שזו העבודה שלך, כמעט היית מוכן לעשות זאת בחינם.
  • כשהזמן חולף – זה רמז גדול!
  • אתה תהיה מוכן לתת 197% ברצון.
  • אתה תדבר על זה עם חברים ובני משפחה ללא הרף.

אנא הבינו כי להיות נלהב ומוטיבציה יהפוך אותך שונה מאנשים רבים בחברה שלנו. זו הבחנה גדולה מהרוב החברתי, אבל קחו בחשבון שזה יפתח אתכם לביקורת. אתה תהיה זה שיגיד שהעולם עגול כשכולם אומרים שהוא שטוח.

מסיבה כלשהי, אנשים ינסו לשלול את מה שאתה עושה. הם יקצצו אותך וינסו לספר לך את כל הסיבות למה אתה לא יכול, לא רוצה ולא צריך – והם יהנו מהמעשה! אמור להם בנימוס שאתה באמת מעריך את ההשקעה שלהם (תהרוג אותם בטוב לב), ותגיד להם שאתה חייב ללכת כי יש לך מה לעשות!

"אתה לוקח סיכון גדול."
"אני לא מאמין שאתה עוזב אחרי שאתה כאן שמונה שנים."
"זו טעות טיפשית."
"פילי היא עיר גדולה – אני לא רואה אותך כאדם עירוני."
"אני לא מאמין שאתה עובר לטונפת."

אם היינו מקשיבים ומאמינים להערות המגוחכות והשליליות הללו, לעולם לא היינו זזים והיינו מפספסים את אחת החוויות הטובות בחיינו. אל תתנו לאנשים השליליים בעולם הזה לעצב את חזון העתיד שלכם! עליך להילחם במאבק הטוב ולשמור תמיד על התשוקה שלך לעבודה ולחיים.

האם אי פעם פגשת מישהו שמתלהב ממה שהוא עושה? האם פיל מיקלסון נלהב מגולף? האם סטיבן שפילברג נלהב מסרטים? האם טוני ליטל נלהב לעזור לאנשים לרדת במשקל? האם השופטת ג'ודי נלהבת מצדק? כן כמובן!

קשור: סיבות, טיפים וטכניקות להתגברות על דחיינות

התשוקה תניע אותך בימים שבהם אתה צריך להיות מונע. זה יפריד אותך מרוב האנשים בחברה שלך. בראיון עבודה, תשוקה תגדיל את הסיכויים שלך לזכות בתפקיד. לגבי קידום מכירות, התלהבות תגדיל את הסיכויים שלך לקידום (אם לא, ייתכן שאתה עובד בחברה הלא נכונה).

תשוקה דוחפת את פוטנציאל הרווחיות הטהור שלך, את פוטנציאל הפרודוקטיביות שלך, את פוטנציאל הקידום ואת הפוטנציאל המקצועי שלך! זה ההבדל בין המוטיבציה והתשוקה האישית!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא