אילון מאסק עשוי להתפטר כמנכ"ל טוויטר, זאת הסיבה

שינויי המדיניות האחרונים בטוויטר עוררו ביקורת וגינוי כבדים וגרמו למאסק לחשוב מחדש על ההתפתחויות.

אילון מאסק ספג אש על רקע שינויי המדיניות האחרונים בטוויטר. במהלך הימים האחרונים, מאסק עמד בראש כמה שינויי מדיניות גדולים בטוויטר. זה הוביל לכמה השעיות חשבון ולהרבה יותר דרמה.

בתוך כל הכאוס, מאסק לקח את הנושא לסקר בטוויטר ששאל אם עליו לפרוש מתפקידו כראש טוויטר. המיליארדר גם אמר שהוא יעמוד בתוצאות הסקר. הפיתוח מגיע בדיוק כאשר מאסק חיפש משקיעים חדשים לפלטפורמת המדיה החברתית.

כשנותרו 6 שעות לסקר נכון לזמן העיתונות, 10.6 מיליון קולות הובאו כאשר 56% ציינו שהם רוצים שמאסק ילך. ההחלטה האחרונה מגיעה 45 ימים בלבד לאחר השתלטות על טוויטר.

חלו שינויים מדיניות גדולים בפלטפורמת המדיה החברתית מאז השתלט על מאסק. זה כולל העסקת מחצית מהצוות שלה וגם החזרת חלק מהחשבונות שהיו חסומים בעבר. כמו כן, היו הרבה פטפוטים בוול סטריט על כך שתעלולי הטוויטר של מאסק משפיעים לרעה על מניית טסלה.

טוויטר אוסר על עיתונאים

בניסיון אחד מסוגו להחזיר את חופש הביטוי בפלטפורמה, טוויטר אסרה על כמה עיתונאים מ-CNN ומהוושינגטון פוסט בטענה שהם מחליפים את מיקומו. עם זאת, מהלך זה ראה גינויים גדולים מצד האומות המאוחדות כמו גם האיגוד האמריקאי לחירויות האזרח שכינו אותו "תקדים מסוכן".

קשור: למה אילון מאסק מחק את חשבון הטוויטר של קניה ווסט? זאת הסיבה

במהלך סוף השבוע, טוויטר הודיעה גם על שינויי מדיניות באומרה שהיא תאסור חשבונות שנוצרו אך ורק כדי לקדם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות. עם זאת, הדבר הוביל להשעיית אחד החשבונות הבולטים מה שהוביל את מאסק להתערב ואמר כי יבצע מספר התאמות בפוליסה, שעות ספורות לאחר הצגתה.

השינויים המהירים האלה במדיניות טוויטר גם הקשו על משתמשים ומפרסמים להתמודד. זה גם יצר אי-צפוי גדול לגבי התוכן.

בתיקון מעשהו כתב מאסק : "בהמשך, תהיה הצבעה לשינויי מדיניות גדולים. התנצלותי. לא יקרה שוב".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא