אילון מאסק יתפטר מתפקיד מנכ"ל טוויטר וינהל צוותי תוכנה ושרתים

מוקדם יותר היום, מאסק אישר באמצעות ציוץ. מנכ"ל טסלה אמר שהוא יתפטר מיד לאחר שימצא מישהו "טיפש מספיק" לקחת על עצמו את תפקיד המנכ"ל.

ההשתלטות של אילון מאסק על טוויטר בסך 44 מיליארד דולר היא ללא ספק גולת הכותרת של 2022. מאז שמאסק השתלט על המושכות של ענקית המדיה החברתית, היה לא מעט כאוס. מפיטורים המוניים ועד ייצור רווחים מהפלטפורמה, המשתמשים הביעו חששות. במהלך היומיים האחרונים, דיונים על מציאת מנכ"ל חדש לטוויטר עלו לבמה.

עצום של 17,502,391 משתמשי טוויטר החליטו על גורל תפקידו של מאסק כמנכ"ל הפלטפורמה. מאסק ביצע לאחרונה סקר ששאל את המשתמשים ברשת אם עליו לפרוש מתפקידו כראש טוויטר. 57.5 אחוז מהמשתתפים נטו למציאת מנכ"ל חדש. שאר 42.5 האחוזים היו שמחים להשתמש בפלטפורמה תחת הנהגתו של מאסק. מכיוון שהוא נשבע לציית לתוצאות הסקר, ענקית המדיה החברתית תראה בקרוב את הגעתו של מנכ"ל חדש.

מוקדם יותר היום, מאסק אישר את אותו הדבר באמצעות ציוץ. מנכ"ל טסלה אמר שהוא יתפטר מיד לאחר שימצא מישהו "טיפש מספיק" לקחת על עצמו את תפקיד המנכ"ל.

הצעות למנכ"ל הבא של ענקית המדיה החברתית החלו לזרום. בעוד כמה דחקו במאסק לשכור "מנהלי מדיה ותיקים ", כמה אחרים הצביעו לכיוון של מטא וגוגל.

יש לציין כי פאראג אגרוואל מנכ"ל טוויטר לשעבר הודח בעקבות השתלטותו של מאסק.

קהילת הקריפטו רצתה ש- אדוארד סנודן ייקח על עצמו את תפקיד המנכ"ל של טוויטר. זה נבע בעיקר מהציוץ האחרון שלו שבו הוא זרק את שמו בכובע כשהכריז שהוא לוקח תשלום בביטקוין [BTC].

האם אילון מאסק ימצא מנכ"ל ידידותי לדוגקוין לטוויטר?

העולם כולו מודע לנטייתו של מאסק לכיוון דוג'קוין. בעוד מאסק יישם את קריפטו הממים בפלטפורמות אחרות שלו כמו טסלה ו-SpaceX, הקהילה הייתה בטוחה שגם טוויטר תראה את השילוב של DOGE. יש לציין כי מאסק לא חשף שום גילוי על אותו הדבר.

קשור: למה אילון מאסק מחק את חשבון הטוויטר של קניה ווסט? זאת הסיבה

עם זאת, בקטע התגובות של הציוץ האחרון שלו, הקהילה הציגה את בילי מרקוס, המייסד השותף של דוג'קוין. מרקוס גם נתן את שני הסנט שלו על מציאת מנכ"ל חדש. המייסד השותף של דוג'קוין אמר ,

"אני חושב שזו קריאה טובה, מקווה שתוכל למצוא מישהו עם תכונות מנהיגות נהדרות שהוא גם מזוכיסט!"

בעוד המצוד אחר מנכ"ל חדש החל רשמית, העולם מחכה לראות מי ייקח על עצמו את מושכות הטוויטר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא