תחזית: מטבע סנד בוקס (SAND) צנח ב-5%, זאת הסיבה שהוא יצנח יותר

המטבעות המובילים במטאוורס ספגו את המכה הגדולה ביותר על רקע המפולת האחרונה בשוק.

שוק הקריפטו העולמי התעורר וראה את מדדים אדומים. עם זאת, מחירי מטבעות הקריפטו המובילים במטאוורס ספגו את המכה הגדולה ביותר על רקע המפולת האחרונה בשוק. בינתיים, סנד בוקס (Sandbox), בניסיון להרגיע את בעלי הקרקעות הוירטואליות שלו, הודיע על הפצה של כ-5 מיליון מטבעות mSAND.

5 מיליון mSAND

במהדורה האחרונה, סנד בוקס (Sandbox) הכריזה כי אסימון mSAND הזמין ברשת פוליגון עומד לצאת. התמונות צולמו ב-13 במאי 2022 לצורך הליך ההפצה. כל מי שבבעלותו קרקע במטאוורס של SAND נכון לתאריך ההכרזה זכאי לאסימון. עם זאת, ה- mSAND יונפק למחזיקים לפי רמתם.

סנד בוקס החל לפרוס מערכת אקולוגית של שכבה 2 ברשת פוליגון. SAND המטבע המקורי שלהם ייקרא mSAND במערכת האקולוגית שלהם. בינתיים, מחיר מטבע SAND צנח ביותר מ-6% ב-24 השעות האחרונות. המטבע נסחר במחיר ממוצע של 1.31 דולר, בזמן כתיבת התחזית. מחיר המטבע כבר ירד ביותר מ-38% ב-30 הימים האחרונים.

על פי מפת הדרכים של בעלי הקרקעות של Sandbox 2022, הנפקת יום השנה של מטבע סנד בוקס (SAND) תעלה לאוויר ביום ה-1,000 של המטאוורס שלהם. בספטמבר 2022.

קשור: אלו מטבעות המטאוורס שעלו למרות הנפילות בשוק

SAND מציינת חודש גאווה למטאוורס

סנד בוקס הודיעה כי על מנת לחגוג את חודש הגאווה, הם משתפים פעולה עם מעבדת אנשי הקריפטו (POC) שהושקה לאחרונה. המרכז החדש יעלה לאוויר ב-24 ביוני 2022, במסגרת "שבוע השייכות" המיוחד. מה שיגדיל את הייצוג, הגיוון והתרבות ב-Web3. השותפות תהיה עם אוסף של 8,430 יצירות של אווטארים ייחודיים. הטבעתו תחל ב-17 ביוני.

מטבעות המטאוורס ירדו במצטבר ביותר מ-6% ביום האחרון. שווי השוק הכולל צנח ל-13.6 מיליארד דולר. נפח המסחר בן 24 השעות ירד ל-3.3 מיליארד דולר. בינתיים, ה-SAND ניצב כמטבע המטאוורס השלישי בגודלו עם שווי שוק של 1.61 מיליארד דולר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא