המועמד לסנאט האמריקאי יציע להפוך את דוג'קוין (DOGE) למכרז חוקי אם ינצח

חבר המפלגה הדמוקרטית טימותי אורסיץ' הבטיח לפעול למען הפיכתו של דוג'קוין לחוקי אם ינצח בבחירות לסנאט של ארצות הברית בקליפורניה.

טימותי אורסיץ' ג'וניור – המתמודד בבחירות לסנאט האמריקאי לייצוג קליפורניה נשבע כי ינסח הצעת חוק המציעה את דוג'קוין כאמצעי תשלום רשמי אם ינצח. הוא גם סבר כי שניים מהנכסים הטובים ביותר נגד האינפלציה הדוהרת הנוכחית הם מטבעות הקריפטו המובילים – ביטקוין ואתריום.

ההצבעות עשויות לקבוע את מעמדו העתידי של דוג'קוין (DOGE)

הבחירות המיוחדות לסנאט של ארצות הברית בקליפורניה יתקיימו ב-7 ביוני. אחד המועמדים הוא חבר במפלגה הדמוקרטית ד"ר טימותי אורסיץ' שהתגלה כתומך במטבעות קריפטוגרפיים.

בציוץ שפרסם לאחרונה, הפוליטיקאי בן ה-37 הבטיח להציע הצעת חוק המעניקה לדוג'קוין מעמד של הילך חוקי. כדי להשיג מטרה זו, הוא קרא לעזרתם של מהנדס התוכנה בילי מרקוס (המייסד השותף של מטבע המם DOGE) והאדם העשיר ביותר בעולם אילון מאסק (תומך ומשקיע של הנכס).

נכון לעכשיו, הנכס הדיגיטלי היחיד המשמש כאמצעי תשלום רשמי הוא ביטקוין (BTC) מאז שאל סלבדור והרפובליקה המרכז אפריקאית אימצו אותו בהתאמה בשנת 2021 ומוקדם יותר השנה.

אורסיץ' גם מאמין שמטבעות קריפטו יכולים להיות גידור מוצלח מול אינפלציית השיא השולטת בארצות הברית. לדבריו, נכסים עם היצע מוגבל ואימוץ חזק, כמו ביטקוין, יכולים להתאים להצעת החוק הזו. למרות שחסרה לו תקרה מקסימלית, בניגוד ל-BTC, הפוליטיקאי טען כי ETH יכול לעבוד גם כנכס כזה.

קשור: מחקר חדש: למה דוג'קוין הוא המטבע הפופולרי והאהוב ביותר בטוויטר?

מאסק ודוג'קוין

המחיר של דוג'קוין, ששוויו פחות מסנט בתחילת 2021, זינק לשיא של כל הזמנים של יותר מ-0.70 דולר כמה חודשים לאחר מכן. אפשר לומר בבטחה שחלק מההתקדמות של המטבע תודלקה על ידי מנכ"ל טסלה – אילון מאסק. באפריל האחרון, היזם נשבע שאחד התאגידים שהוא מנהל – SpaceX יעיף את דוג'קוין "לחלל". זמן קצר לאחר אותה הודעה, הערכת השווי הדולרית של המטבע זינקה ב-35%.

כמה חודשים לאחר מכן, מאסק מתח ביקורת על הביטקוין ואתריום על כך שהעסקאות שלהם איטיות ויקרות, תוך שהוא סבור כי DOGE יכולה למזער את העמלות ולספק מהירות סליקה גבוהה יותר.

הבוס של טסלה השתתף באירוע B Word ביולי, שם הוא חשף כי הוא השקיע באופן אישי חלק מהונו ב-BTC, ETH ו-DOGE.

תמיכתו בממים הגיעה לשיאה בתחילת 2022, כאשר הוא קרא תיגר על רשת המזון המהיר האמריקאית – מקדונלד'ס לקבל אותו כאמצעי תשלום. אם החברה תעשה זאת, מאסק הבטיח לאכול "ארוחה שמחה" (קופסת ההמבורגרים והצ'יפס הייחודית של החברה) בשידור חי בטלוויזיה.

לפני מספר ימים העלה המיליארדר שוב את מחירה של DOGE, וחשף כי SpaceX תאמץ בקרוב את המטבע כסוג של תשלום

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא