מחיר צ'יינלינק (LINK) עלה ב-24%; נתוני השרשרת מצביעים על סנטימנט שורי

צ'יינלינק (LINK) עולה בכמעט 24% בשבוע, והמחיר הנוכחי נסחר ב-15.75 דולר.

צ'יינלינק (LINK) עולה בכמעט 24% בשבוע, והמחיר הנוכחי נסחר ב-15.75 דולר. על פי נתוני חברת האנליטיקה On-chain Santiment, העלייה בפעילות הכתובות הפעילות היא הסיבה לראלי זה במחיר מטבע לינק (LINK). מאז ה-24 בפברואר, תחילתה של מלחמת רוסיה-אוקראינה, כל עלייה בכתובות הפעילות דחפה את המחיר לזינוק גבוה יותר.

נתוני סטיית מחירי כתובות פעילים מצביעים על סנטימנט שורי

תברואה מדווחת בציוץ ביום שני כי הכתובת הפעילה לגרף סטיית המחירים מראה נקודות של תנועות מחירים שוריות. בדרך כלל, מחיר LINK התאושש לאחר שהכתובת הפעילה לסטיית מחירים נעה באזור הירוק, כמתואר בתרשים. נתוני התברואה חושפים גם את רמות הנסיגה שבהן תנועות המחירים התהפכו בדרך כלל.

"#Chainlink עומד על +24% מאז הירידה בחדשות #war ב-24 בפברואר. העליות הונעו על ידי עליות חדות בפעילות כתובת $LINK, שבהן הדחיפה בסטיית כתובת /מחירים פעילים לאזור הירוק עבדו ב- #bullish מצוינים."

בינואר, הכתובת הפעילה של צ'יינלינק (Chainlink) למחיר צנחה בצורה מסיבית, תחתית החוצה ליד רמה של 68, מה שגרם למחיר לינק (LINK) לצנוח במהירות.

כמו כן, בחודש מרץ, הכתובת הפעילה צ'יינלינק למחיר עברה באזור הירוק, ויצרה קוצים רבים, וכתוצאה מכך מחיר לינק נע גבוה יותר. לפיכך, הנתונים הנוכחיים מאמתים סנטימנט שורי, דוחפים את המחיר למקום גבוה יותר.

קשור: סקירה על המטבע הקריפטו לינק Chainlink (LINK) ואיך לקנות

לינק מצפה לתנועת מחירים

לפי נתוני סטיית מחירי הכתובות הפעילים הנוכחיים של ה-סנטימנט, המחיר צפוי לעלות ביומיים הקרובים. בזמן העיתונות, מחיר לינק התאושש כמעט 7% ב -24 השעות האחרונות, עם מחיר המסחר קרוב 15.75 $.

פעולת המחיר מציירת תנועה שורית בערוץ ההפוך, מחפש לחצות את הרמה העמידה ב 15.80 $. אם מחיר לינק ישבור את רמת ההתנגדות של ה-2 במרץ, הוא עשוי לעלות משמעותית.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא