מגזין THC לקנאביס רפואי בדק איפה ניתן לקנות שמן סי בי די חוקי בישראל?

שמן סי בי די הוא השם הכי חם היום בעולם תוספי התזונה וגם שם עולה ומבטיח בעולם התרופות הצמחיות המחליפות תרופות מרשם וגורם מבטיח במלחמה בסרטן ומחלות קשות אחרות.

שמן סי בי די הוא השם הכי חם היום בעולם תוספי התזונה וגם שם עולה ומבטיח בעולם התרופות הצמחיות
המחליפות תרופות מרשם וגורם מבטיח במלחמה בסרטן ומחלות קשות אחרות שעד היום הטיפול בהם
באמצעים קונבנציונליים לא הספיק. ובעוד מטופלים בעלי מרשם רופא ורישיון מטעם משרד הבריאות יכולים
להשיג שמן סי בי די דרך ספקי קנאביס מורשים ובבתי מרקחת ייעודיים, שאר הציבור שאינו מחזיק ברישיון
כזה אינו תמיד יודע כיצד להשיג את שמן הפלא.

קרדיט תמונה: freepik

המצב בישראל ייחודי לשאר העולם ביחס לשמן סי בי די

בעוד ברחבי העולם המרבי כבר מזמן שינוי את הגישה הכללית אל צמח הקנאביס ואל התוצרים השונים המפיקים ממנו אשר בראשם עומד כמובן שמן סי בי די, בישראל המצב עדיין בעייתי עקב בעיות רגולציה הנובעות בעיקר מהתנגדות לא עניינית של משטרת ישראל אשר מטרפדת את שינוי החקיקה בנושא.
בעוד משרד הבריאות תומך וגם הוציא בנושא נייר עמדה מסודר, המשטרה עומדת על סירובה והסיבות שהיא מספקת הם בנוגע לחוסר יכולתה מבחינת אמצעים וידע ולאכוף את החוק ולוודא שתוצרי הקנאביס הנמכרים אכן ללא המרכיב שהופך אותם לסם הלא הוא החומר הפעיל THC. תוכלו למצוא מגזין קנאביס אשר בו כתבות רבות שפרסמנו על הנושא כולל על עמדת משרד הבריאות וגורמים מתוך המשטרה אשר מצדדים בשינוי אבל ידיהם כבולות. עם זאת לא הכל שלילי ובגלל שגם במשטרה מבינים את הבעייתיות ולא מעוניינים להיטפל למשתמשים תמימים בשמן סי בי די שאינו סם הם נוקטים במדיניות של אי אכיפה והתעלמות מכאלו שרוכשים שמן ס בי די מחוץ לישראל ולשימוש פרטי. העניין שלהם מתמקד אך ורק באי מכירה ויבוא מסודר לישראל.

כל אחד יכול להזמין היום שמן סי בי די מחו"ל

כל אחד יכול להזמין היום שמן סי בי די מחו"ל
כאמור המצב באירופה ובארה"ב שונה ושם החוק מתייחס בנפרד לתוצרי קנאביס שלא מכילים THC ולאלו שכן. במדינות שבהן אין עדיין לגליזציה מלאה החוק אוסר על מכירת תוצרי קנאביס עם THC אבל מתיר מכירה של כאלו שאינם מכילים אותו או מכילים אותו בכמות זעירה של עד 0.2%. התוצאה היא ששמן סי בי די נמכר בצורה חופשית בחנויות ובאתרי האינטרנט.
בשל מדיניות המשטרה בישראל המקלה ומתירה את הרכישה הפרטית ניתן להשמין בצורה חופשית שמן סי בי די מאתרים ומיצרנים בארה"ב ואירופה. רשימה של אתרים כאלו תוכלו למצוא במגזין קנאביס.
היתרון מתבטא גם באיכות התוצרים. לשוק הקנאביס נכנסו חברות ענק בינלאומיות מסודרות המייצרות שמן סי בי די באיכות הפקה גבוהה מאוד ותחת תקני איכות מחמירים ואיכות השמן סי בי די שניתן להזמין מחו"ל גבוהה משמעותית מזה הנמכר בישראל על ידי הספקים המקומיים למטופלים ברישיון.


השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא