סקירה על מטבע (טוקן) הקריפטו דוגלון מאדים – ELON Dogelon Mars

הטכנולוגיה של אתריום הולידה מטבעות קריפטוגרפיים וטוקנים רבים בשוק המבוזר. למרות שאף אחד מהם לא מתקרב להיות חדשני כמו מטבע אתריום, רובם מייצגים משהו שיש לו ערכים ייחודיים. אחד הפרויקטים האלה הוא דוגלון מאדים.

כל נתח בשוק ההון מורכב מנכסים או חברות מובילים. לדוגמה, מניות אפל וטסלה הן חלק מהמניות הגדולות ביותר בשוק המניות. כשמדובר בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים (הדיגיטליים), יש לנו את המלך המפורסם – ביטקוין  וסגנו אתריום. שני המטבעות הללו היו בסביבה לא מעט זמן והם עיצבו את השוק כפי שאנו מכירים אותו.

כאשר הם התגלגלו לראשונה, הם נחשבו הונאה או סקאם. עם זאת, כיום ביטקוין מסווג רשמית כקרן סל (ETF) וחברות רבות כמו מיקרוסופט מתכננות ליישם את החוזים החכמים של אתריום בגלל היעילות והחדשנות הענקית שלהם.

הטכנולוגיה של אתריום הולידה מטבעות קריפטוגרפיים וטוקנים רבים בשוק. למרות שאף אחד מהם לא מתקרב להיות חדשני כמו אתריום, רובם מייצגים משהו שיש לו ערכים ייחודיים. אחד הפרויקטים האלה הוא דוגלון מארס.

קשור: מה זה המטבע הדיגיטלי דוג'קוין? ואיך קונים במספר צעדים – Dogecoin

מה זה הטוקן דוגלון מארס?

אז, מה זה בדיוק דוגלון מארס, ואיך דוגלון מארס עובד? ובכן, דוגלון מארס הוא פוריקט די מרשים, בלשון המעטה. הבנייה על הבלוקצ'יין של אתריום הופכת אותו לאסימון ERC-20. זה גם הופך אותו טוקן אשר נסחר ברוב הבורסות המבוזרות המופעלות על ידי אתריום, כגון Uniswap. לטוקן יש היצע אשר נע סביב 555 טריליון מטבעות ושווי שוק של 1.05 מיליארד דולר. יש לציין כי הטוקן אשר הפך לאחד ממאה מטבעות הקריפטו הגדולים ביותר ב- CoinMarketCap לאחרונה.

במבט מהיר, דוגלון מארס אינו בולט בשוק ויש לו טוקונומיקה דומה ונכסים אחרים כמו פרויקטים אחרים שנבנו בבלוקצ'יין של אתריום . מה שעושה את זה פחות אמין בעיני משקיעים רציניים בעולם הקריפטו; שלא לדבר על העובדה שדוגלון מארס הוא מטבע מם כמו שיבא אינו ודוג'קוין אשר הוכיחו את עצמם בשוק.

אבל העובדה שדוג'קוין ושיבא אינו הם שניהם מטבעות ממים והם שניים ממטבעות הקריפטו הגדולים ביותר בשוק מציירת תמונה נוספת.

יש עוד משהו שגורם לפרויקטים של מטבעות קריפטוגרפיים כמו דוגלון מארס להתבלט – וזו קהילה. פרויקטים אלה שואפים להפוך לקהילה משפיעה, דוגלון מארס עושה זאת בהצלחה. הקהילה סביב דוגלון מארס שומרת על זה "חי ובועט". למרות שהטוקן זה עדיין צעיר, הקהילה שלה עובדת על שיפור וקידום של הטוקן בכל דרך אפשרית.

בעת כתיבת שורות אלה, ה-r/dogelon subreddit כולל יותר מ-31,600 חברים או 'מאדים'. יתר על כן, חשבון הטוויטר הרשמי שלהם @DogelonMars יש יותר מ 292,400 חברים. כשמדובר בטוויטר, ישנם חשבונות רבים המנוהלים על ידי הקהילה דוגלון מארס שיש להם גם אלפי חברים.

זוהי עובדה ידועה כי מטבעות מם תמיד מנסים לתמרץ אנשים להצטרף לקהילות שלהם על ידי מתן סיפורי רקע מעניינים על האסימון שלהם. דוגלון מארס עשה זאת על ידי הצגת ההקדמה לקומיקס שלהם.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו שיבא Shiba (shib) ואיך לקנות

מסקנה: האם דוגלון מארס לגיטימי?

אבל האם דוגלון מארס חוקי? ובכן, נכון להיום, שום הונאה או משהו דומה אשר מיוחס למטבע דוגלון מארס. הצוות שלהם אולי אנונימי, אבל הם אמינים עד כמה שכולם יכולים לומר. לאחר מאות אלפי חברים בקהילות המדיה החברתית שלהם ויותר מ -110,000 ארנקים, דוגלון מארס נראה לגיטימי כמו שהוא נראה. עד היום, הפרויקט הוכיח להיות מוצלח למדי גם כן. השקעה בטוקן זה אולי עשויה להיות הדבר הנכון לעשות, אבל תמיד לזכור להשקיע רק כמה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד; וכמובן, לעשות את המחקר שלכם לפני כל השקעה במטבע קריפטו כזה או אחר.

הערה: המידע לעיל הוא למטרות חינוכיות בלבד ואין להתייחס אליו כייעוץ השקעות. האסטרטגיה שהוצגה לא תתאים למשקיעים שאינם מכירים אופציות ומניות נסחרות בבורסה. כל הקוראים המעוניינים באסטרטגיה זו צריכים לעשות מחקר עצמאי ולבקש ייעוץ מיועץ פיננסי מורשה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא