כמה כסף שווה הראפר המפיק והיזם קניה ווסט

קניה ווסט הוא לא רק ראפר ומפיק מוזיקאי, ווסט הוא מעצב אופנה, משקיע, יזם, תסריטאי. כמה הון עצמי שווה הראפר המצליח קניה ווסט:

כיום קניה הוא אחד הראפרים הכי מצליחים ומעורכים ביותר בעולם. לווסט שי 21 זכיות בגביע הגראמי מתוך 69 מועמדויות. בתקופה האחרונה ווסט החליט לעשות הפסקה ארוכה מהמוזיקה לטובת עולם היזמות והעסקים. לקניה יש שיתופי פעולה עם המותג אדידס אשר יצרה לווסט הון עצמי גדול. נכון לכתיבת מאמר זה, השווי ההון העצמי של קניה ווסט עומד מעל 6 מיליארד דולר. כרגע הוא האדם האפרו אמריקאי העשיר ביותר בארצות הברית.

קשור: 5 הראפרים העשירים בעולם

בשנים האחרונות ווסט ייצר לעצמו רווחי הון של יותר 100 מיליון דולר על שיתופי הפעולה שלו. רוב הרווחים שלו הגיעו מתמלוגים ומהכנסות אשר קשורות למותג הענק Yeezy שבבעלותו ולשיתוף הפעולה שלו עם המותג אדידס.

המותג Yeezy שהקים קניה נמצא 100 אחוז בבעלותו, ורווחי ההון שלו על תמלוגי מכירות יותר מ – 1.5 מיליארד דולר בשנה. על פי מספר הערכות שונות Yeezy הוא מותג השווה בסביבות 4 מיליארד דולר. דווח לאחרונה כי הערכת שווי של המותג מוסיפה להון העצמי שלו בין 3-4 מיליארד דולר. באותו דו"ח מעריכים שהעסקה של קניה עם שאר המותגים מכניסה לכיסו של ווסט עוד מיליארד דולר.

חיים אישיים:

הראפר קניה ווסט נולד ב- 8 ביוני בשנת 1977 באטלנטה, ג'ורג'יה שבארצות הברית. בעקבות הגירושין של הוריו כשהיה עוד בן שלוש עבר קניה עם אמו לשיקגו, אילינוי. שם החל להתאהב במוזיקת הראפ לאחר שפגש את המפיק והדיג'י No ID שהיה לו כמנטור. קניה קיבל מלגת לימודים כדי להשתתף באקדמיה לאמנות בשנת 97, אך החליט בסופו של דבר ללמוד באוניברסיטת שיקגו. בסופו של דבר קניה נשר מבית הספר בסביבות גיל 20 כדי להתנסות במוזיקה שכל כך אהב.

קשור: כמה כסף שווה הראפר והמפיק טראוויס סקוט

הקריירה של קניה ווסט

בסביבות שנת 2000, קניה קיבל את ההזדמנות הענקית שלו והחל לעבוד כמפיק בחברת Roc-A-Fella Records, והחל לעבוד עם אמנים מוכריפ בשוק האמריקאי בינהם אלישיה קיז, לודקריס, ג'נט ג'קסון. בנוסף הוא אפיק את האלבום " The Blueprint" של ג'יי זי בשנת 2001, לאחר מכן ווסט עורר עניין רב אצל הרבה אמנים אשר רצו להיות חלק מהכישרון הענקי שלו. חלק מההפקות שלו היו כוללים גם: הזוג ג'יי זי, ביונסה , ג'ון לג'נד, אלישיה קיז וג'נט ג'קסון .

למרות ההצלחה הענקית שלו כמפיק כישרוני, החלום הגדול של קניה היה להיות ראפר מצליח. בסביבות שנת 2001 הוא החל לשכנע את בעלי המותג קפיטול רקורדס להחתים אותו ברוק-א-פלה רקורדס לאחר שקיבל דחיה מהקפיטול רקורדס. בנוסף להיותו ראפר מצליח, קניה ממשיך לעבוד כמפיק ולייצג ראפרים מוכרים, כמו 6ix9ine דניאל הרננדז, ליל פאמפ, צ'אנס הראפר, קודי קיד ו- טייאנה טיילור. 

כמה כסף שווה הראפר המפיק והיזם קניה ווסט
תמונה מתוך אינסטגרם

קניה ווסט שווי נכסי נדל"ן והון עצמי

  • ווסט הוא האפרו אמריקאי העשיר ביותר בארה"ב
  • הראפר מכר יותר מ – 140 מיליון אלבומים בכל הקריירה שלו
  • בבעלות ווסט יש נדל"ן בשווי של מעל ל – 100 מיליון דולר
  • נכסי המוזיקה של קניה שווים יותר 110 מיליון דולר
  • קני הוא בעלים של 100% מהמותג – Yeezy
  • הראפר המצליח מרוויח כמידי שנה – 150 – 200 מיליון דולר בתמלוגי המותג שלו
  • השווי הארגוני של מותג האופנה שלו מוסיף להון העצמי שלו 3-5 מיליארד דולר
  • לקניה יש שותפות עם המותג היוקרתי גאפ

שווי נכסים כולל:

  • שווי נכסי הנדל"ן של קניה שווים 120 מיליון דולר
  • נכסי מוזיקה כולל מוזיקה טובה = 80 מיליון דולר
  • אתר Yeezy.com שבבעלותו שווה כ – 100 מיליון דולר
  • שווי המותג Yeezy לפי הערכות 5 מיליארד דולר
  • ערך שיתוף הפעולה עם המותג גאפ כ – מיליארד דולר
  • כסך מזומן, מניות בשוק ההון ונכסים נוספים = 400 מיליון דולר

סה"כ נכסים והון עצמי = 6.7 מיליארד דולר

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא