5 הראפרים העשירים בעולם

הראפרים מזמן כבר לא רק ראפרים, הם אנשי עסקים לכל דבר , בתקופה הסוערת" של היום הם לא יודעים אם מחר הם היו רלוונטים, בזמן שכל רגע נולד לו ראפר חדש, לכן הם חייבים להמציא את עצמם על יום מחדש ולא רק במוזיקה אלה בעיקר בעסקים. רמז ג'יי זי ודדי נעולים על המקום הראשון במירוץ למיליארד דולר. 

5.דרייק (90 מיליון דולר)

מיליארד צפיות בשנה שעברה הפך לאלבום הראשון שמגיע למיליארד האזנות ב- Apple Music וזה נתן לו דלק לסיבוב הופעות מפרך שהעביר את דרייק מאטלנטה לאמסטרדם, וגייס צפונה מיליון דולר ללילה לאורך הדרך. העסקאות שלו עם אפל, נייקי וספריט צריכות להכפיל לו את הכסף שיגיע גם כשהוא לא במוזיקה. רק בגיל 30 הוא צעיר מספיק כדי להיות הבן של כל אחד מחבריו הראפרים. 

מאמר חם: להקים עסק מהבית ללא השקעה כספית

4.בידרמן (110 מיליון דולר)

יחד עם אחיו, רונלד "סלים" וויליאמס, בירדמן מחזיק בבעלות משותפת של Records Cash, שם הם שלושה מהכוכבים הגדולים בעולם המוזיקה: דרייק, ניקי מינאז 'וליל וויין. על פי השמועה שלושתם עזבו בשנים האחרונות, אך עד כה עסקאות התקליטים שלהן שמרו אותם על כנם – והקופות שלהם מלאות.

3.ד"ר דריי (740 מיליון דולר)

אפל רכשה את ביטס בסכום של 3 מיליארד דולר בשנת 2014, והמכירה הזאת של דריי העניקה לו את האגזיט הגדול ביותר באותה שנה שאי פעם מוזיקאי בעודו חי עשה – עכשיו הוא נשען ומתבונן בשטף המזומנים שלו גדל. ימים לאחר ההכרזה על עסקת הביטס, מפיק העל רכש אחוזה בלוס אנג'לס בגודל 14,000 רגל מרובע תמורת 40 מיליון דולר; לפי הרשומות הממשלתיות, זה כבר שווה כמעט 20% יותר ממה שהוא שילם.

2.ג'יי זי (810 מיליון דולר)

ההשקעה של ספרינט בסך 200 מיליון דולר בינואר בשירות סטרימינג מוסיקה, Tidal מעריכה כי הפלטפורמה עומדת על 600 מיליון דולר – יותר מפי עשרה ממה שג'יי זי שילם עליה לפני שנתיים. הזינוק בערך של יתרת המניות שלו עזר לו לקפץ מעל ד"ר דריי וכמעט לפאף דדי; המשך הצמיחה מחברת הבידור Roc Nation שלו ושמפניה של ארמנד דה בריגנאק יכלו כמעט להציב אותו בראש הרשימה.

מאמר חם: איך לעשות כסף מחנות אונליין

פאף דדי (820 מיליון דולר)

לאחר ששינה את שמו מפאף דדי לדידי במהלך העשורים האחרונים, השינוי עשה לקומבס "מוניקר חדש: מיליארדר. הוא מסתגר בעושר בן עשר ספרות בגלל העסקה הרווחית שלו עם Ciroc של דיאג'ו, כמו גם השקעות ענק ברשת הטלוויזיה Revolt, מותג המים האלקיים אקווהידרט וטקילה דה-ליאון. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא