כמה כסף מרוויחים משפיענים באינסטגרם – וכמה משלמים על פוסט בודד

שיווק דרך משפיענים באינסטגרם הוא השיגעון האחרון של המותגים הגדולים. עסקים ומותגים מכל הגדלים משקיעים טונות של כסף על פרסום המוצרים שלהם. כמה כסף מרווחים משפיענים באינסטגרם – וכמה משלמים על פוסט בודד:

פרסום ושיווק דרך משפיעני האינסטגרם הוא הטירוף הגדול בזמן האחרון. עסקים ומותגים קטנים וגדולים זורקים טונות של כסף על ילדים עם חשבונות גדולים, גיימרים, חיות מחמד וטירוף מכל הסוגים, בתקווה להגיע לקהלים חדשים באמצעות עדכוני מדיה חברתית באפליקציה, סטורי, תמונות פרופיל, עדכוני סטטוס וסרטונים סופר-קצרים.

נראה כי כל זה פשוט בא ממקום לא צפוי, אבל האמת זו מגמה הולכת וגודלת בקצב מסחרר שכולנו לא רק עדים לה ביום יום, אלא גם חלק ממנה. בכל פעם שאתם אוהבים, לשתף או לעלות סטטוס, אתה בעצם חלק מהטירוף השיווקי של משפיעני האינסטוש.

קשור:מודעות בטיקטוק או אינסטגרם? איפה לפרסם את העסק בתשלום

עבור האדם הממוצע באינסטגרם, הכל פשוט מעורבות תקשורתית חברתית רגילה כרגיל. עבור יוצר התוכן וההשפעה שלו, זה רק עוד נתון קטן שהם יכולים לספק למותגים ולפרסומאים לדרוש מהם כמה שיותר כסף עבור כל ההזדמנות חדשה שתגיע לדרכם.

כן חברים שלינו אנו חיים בעידן של שיווק משפיעני רשת ושיתופי פעולה. רוצים להיות חלק מזה? כמה כסף מרווחים משפיענים באינסטגרם – וכמה משלמים על פוסט בודד:

מהו שיווק משפיענים והיכן הוא מתחיל בפלטפורמה?

שיווק דרך משפיענים הוא בדיוק כמו שזה נשמע. מישהו מצטרף לפלטפורמת הרשתות החברתיות אינסטגרם ומתחיל ליצור תוכן פשוט (בין אם זה טקסט, תמונות או וידאו וסטורי) ומתחיל לבנות קהל שדוד אחריו. ככל שההשפעה הזאת והטירוף הולך וגדל, כך גם הסבירות שמותגים עסקים קטנים ומפרסמים ישלמו לאותו אדם על מנת ליצור, ולהציג לראווה ולפרסם מוצר או שירות שלהם.

זה קורה בעולם הבידור הענקי ואפילו הסרטים של הוליווד, בדרך כלל בשיטת המיקומים בתשלום. זה גם די דומה באופן שפרסומות ומיתוג בטלוויזיה עובדים. מותגים רוצים לבחור דובר ויראלי עבור הפרסומות שלהם, ושהם ישודרו בשעות צפייה שיא ולקהלים רלוונטיים וממוקדים. עם זאת, עם צפייה בטלוויזיה בירידה חדה והמדיה החברתית נותנת כעת לכל אחד במה ויכולת להגיע למיליוני משתמשים באופן מיידי ובקלות, העסק של שיווק משפיעני האינסטגרם נולד ועכשיו משגשג יותר מתמיד, כמובן שאותו מצב הולך וגדל גם בטיקטוק אבל זה למאמר אחר כבר.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

מבחינת המקום בו אנו רואים רוב גדול מהמשפיעים שמשלמים עבור פרוייקטים מסוג כזה, מיקומים בתשלום וחסויות בסטורי – כמו אופנה, יופי מרקטינג ונסיעות הם המפרסמים הגדולים באינסטגרם.

ראו את כל המגמות האחרונות בתחום שיווק הביוטי וקוסמטיקה , ותראו שיש המון כסף שמושקע למסחר אלקטרוני (איקומרס) ובמרחב הקנייה המקוון באינטרנט לשווקים אלה. לא רק זה, אלא גם לאן ואיך מוציאים את הכסף הזה. רוב גדול ממנו מגיע דרך המדיה החברתית והמשפיענים והמשתמשים שממשיכים לשתף ולקדם מוצרים בסגנון הזה.

כמה כסף מרווחים משפיענים באינסטגרם - וכמה משלמים על פוסט בודד
Photo by Prateek Katyal on Pexels.com

אפשר לגבות את המאמר הזה עוד יותר עם החדשות האחרונות על קיילי ג'נר (הקרדשיאנס) ואיך היא בנתה אימפריה של 900 מיליון דולר בזכות טווח ההגעה שלה בתחום המדיה החברתית ותחום הביוטי והאיפור.  " ג'נר עשתה מיליוני דולרים, מהמותג שלה קיילי קוסמטיק דרך הופעות בטלוויזיה ועד המלצות על מוצרים ושירותים דרך הפוסטים שלה ", שהם בעיקר חלק מתהליך השיווק המשפיע שלה באפליקציה.

זו רק דוגמא אחת מיני רבות, שבה שיווק משפיענים משתנה במהירות רק כעת כיצד לקוחות מוצאים, בודקים וקונים מוצרים דרך האינסטגרם, אלא גם כיצד עסקים ומותגים גדולים חייבים להסתגל כעת לשיווק ומיקוד ללקוחות פוטנציאליים ולהגיע לקהלים חדשים בפלטפורמה.

כמה באמת משפיענים מרוויחים – שיתופי פעולה באינסטגרם?

כשמדובר בכמות הכסף בפועל שבוזבזת על שיווק משפיענים דרך שיתופי פעולה באינסטגרם, אנו יודעים שזה מופיע בחיובים, אך כשמדובר בלהרוויח כסף כמה כל משפיע עושה באמת … זה לרוב סוד.

יש המון פלטפורמות פרסום ברשת שיעזרו לכם ליצור קשר עם משפיענים שונים, המציגים גם הם את הרדיוס הענקי שלהם, אך ישנם גם גורמים רבים ושונים במקום. גורמים כאלה כוללים כמה פלטפורמת המודעות לשיתופי פעולה כמו באינסטגרם, את כמות העסקאות במקום, כמה קמפיינים פרטיים מתנהלים עליהם, וכמובן באיזה ענף יש את המשפיענים המובילים.

קשור: 8 טיפים: איך למכור כל מוצר או שירות דרך האינסטגרם

ממש כמו אתרים, עסקים ובלוגים גדולים … משפיענים מגיעים בצורות שונות וגדלים רבים. לחלקם עשוי להיות עוקבים של עשרות אלפי עוקבים, בעוד שאחרים עשויים לקבל גישה למיליונים של עוקבים נאמנים בכל הפלטפורמות המובילות.

יש גם שפע מקורות ומחקרים מקוונים שיעזרו לענות גם על שאלה זו, מכיוון שבאמת אין מחיר ותשובה מוגדרים. Later.com יצאה עם משאבים ומידע משלהם, ובקטע אחד הם מתייחסים לשיין מקלוקסי, מנהל המכירות בפלטפורמת המשפיעים, שהמשיך ואמר:

"משפיע עם מיליון עוקבים באינסטגרם עשוי לקבל 100 דולר עבור פוסט בודד, בעוד שמשפיע עם עשרת אלפים עוקבים באינסטגרם מקבל גם 100 דולר עבור אותו פוסט בדיוק בעדכון שלהם,"

בהמשך למידע שלהם הם מתייחסים גם לשיעורים וחבילות פרסום ושיווק שמוצעים על ידי משפיענים שונים בשווקי נישה שונים כמו בטיקטוק ובבלוגים. אחד המשפיענים עם חשבון בסגנון אורח החיים ציינה כי " היא גם שומרת על הכלל של 100 דולר לכל 10,000 עוקבים כדי לחשב את שיעור הרווחים שלה. "

וזאת ערכה לפי מחקרים:

חשבון עם כמות של 15 אלף עוקבים, עשוי לגבות כ 1000 דולר עבור 5 פוסטים בסטורי.

נמשיך באותה כמות של עוקבים, עשוי לגבות כ 2500 דולר עבוד 5 פוסטים עם 5 תמונות.

אך לאחר מחקר מהיר משלנו, אתם גם תגלו שהשיעורים מתייחסים מאוד בעלויות בהתאם לשוק הנישה שכםך, עם מי אתם עובדים ואיזה סוג תוכן תרצו לפרסם.

על פי המאמר האחרון שפורסם בפוקס ניוז, " פרסומים ממומנים דרך משפיענים באינסטגרם יכולים לנוע בעלויות בין 50 דולר ליותר מ- 50 אלף דולר , על פי אתר החדשות התקשורתי Mic.com. ”. המאמר גם מספר כי קייל ג'נר " יכולה להרוויח יותר ממיליון דולר לכל פוסט בתשלום ששותף עם 164 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם " – מה שמגבה עוד יותר את ההתייחסות שלנו לכמה שיווק משפיענים יכול להיות במרחב הקוסמטיקה והיופי.

משמעות הדבר עבור מפרסמים ומותגים כאחד, היא שיש הזדמנות מרובה לעבור לשיווק ופרסום דרך משפיענים ללא צורך להשקיע בתקציב בכמה פוסטים בודדים. ניתן להשיג זאת בצורה הטובה ביותר על ידי אחרי המשפיענים הקטנים והגדולים ואלה עם חשבונות הנישה הספציפיים, לעומת השקה כספית אחרי שמות מפורסמים או אותם משפיענים עם מיליוני עוקבים באינסטגרם.

עם זאת, בצד של המשפיע, זה עדיין מודל עסקי די רווחי ומועיל כלכלית לחשבון הבנק שלהם. אותו מאמר ממשיך לציין כי " משפיענים קטנים, או משתמשים עם אלפי עוקבים בודדים בלבד, יכולים להרוויח בכל מקום בעולם בין 30 אלף דולר- 60 אלף דולר לשנה, לפי הדו"ח. "

איך אתם כעסקים ומותגים יכולים להתחיל בשיתוף פעולה עם שיווק משפיענים

לא משנה מה המודל העסקי שלכם ואם אתם עסק קטן או בינוני, או המוצר או השירות שאתה מציעים, סביר להניח שמשפיענים שם בחוץ רק מחכהים להציג את המוצר או השירות שלכם לקהל שלהם – במחיר הוגן , כמובן!

עם זאת, עבור עסקים ומותגים חדשים המעוניינים להיכנס לעולם האינסטגרם, זה יכול להיות די מבלבל ומתסכל בהתחלה, לאן לפנות בצורה הטובה ביותר למשפיענים, ולדעת מה לומר וגם כמה כסף להשקיע על פרסום ושיווק. גם אחרי שכל זה נעשה, איך אתם אמורים לעקוב אחר ההחזר על ההשקעהׁׁ (ROI) ממסעות הפרסום שלFO ולדעת אם זה הצלחה או כישלון?

קשור:5 דרכים איך להביא לקוחות חדשים באינסטגרם בקלות

כל זה חלק מתהליך המחקר והתכנון שלכם. בשבוע המדיה החברתית יש מדריך עזר נהדר שמצביע על התהליך בן חמשת השלבים הבאים כדי למצוא את ההצלחה הגדולה ביותר בשיווק משפיענים.

  • זהו את המטרה העיקרית שלכם לשיווק דרך משפיענים
  • הגדירו פרופיל מתאים לקידום
  • גלו משפיענים פוטנציאליים לנישה שלכם
  • סכומים נורמלים לשיתופי פעולה עם משפיע
  • ודרך למדידת תוצאות

בין אם אתם מתלהבים מהרעיון של צמיחת העסק או המותג שלכם באמצעות שיווק משפיענים באינסטגרם, או שלא… זו כעת אחת הדרכים היעילות ביותר להכניס קליקים ולידים ומוצר או השירות שלכם, צפיות, מעריצים ולקוחות למותג שלכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא