8 טיפים: איך למכור כל מוצר או שירות דרך האינסטגרם

במספר שיטות פשוטות אנשים יכולים לקנות את המוצר או השירות שלכם ישירות מהתמונות ומהסרטונים שלכם. קבלו כמה טיפים איך לעורר השראה ומוטיבציה באנשים לרכוש את ההצעות שלכם. איך למכור כל מוצר או שירות דרך האינסטגרם:

גלו את המוצר/שירות לעולם באמצעות אינסטגרם בכמה טיפים פשוטים:

בסקר שנעשה על ידי פייסבוק‎ , ענו 81% מהנשאלים איך אינסטגרם עוזרת להם למצוא מוצרים ושירותים אהובים. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לחשוף את המוצר שלכם באופן טוטלי בפוסטים שלכם כך שאנשים יוכלו להכיר את המוצרים שלכם באינסטגרם וכמובן לרכוש אותם.

קשור: 5 טיפים איך (להצליח) למכור נכון באינסטגרם

פרסמו את המוצרים והשירותים שלכם באופן קבוע

צרו פוסטים על המוצרים והשירותים שלכם באופן קבוע לקהל שלכם, לצורך העניין ביום מסוים בשבוע ועדיפות פשוט אחד כל יום, כך שחברי הקהילה העוקבת אחריכם יחשפו ויתרגלו לראות את המוצרים שלכם בקביעות באופן יום יומי או כמו שאמרנו אחת לשבוע.

הכירו את האמנות שביצירת פוסטים מושכים לעין

קחו את העוקבים הנאמנים שלכם אל מאחורי הקלעים של היצירות שלכם באמצעות סטורי ופוסטים מגניבים כדי שיראו את העבודה הקשה המושקעת ביצירת המוצרים שלכם. זה מעניק תחושה של אמינות. שיש מישהו מאוחרי הפורפיל שלכם.

קשור: 5 דרכים איך להביא לקוחות חדשים באינסטגרם בקלות

הציגו את המוצרים שלכם בכמה זוויות שונות

הציגו את כל אפשרויות השירותים וזוויות המוצר שלכם, כך שללקוחות יהיה מבחר של צבעים מידות ודוגמאות וסוגי חומרים שונים לבחור מתוכם מה הם אהבו. צבע המוצר המוצר והזווית יכולים לקדם את המכירות שלכם באינסטגרם באופן משמעותי.

איך למכור כל מוצר או שירות דרך האינסטגרם
תמונה – אינסטגרם

צרו סשן צילומי סטורי באינסטגרם

הסטורי אולי נעלמים אחרי 24 שעות, אך יש להם משמעות רבה בשיווק העסק שלכם באינסטגרם, בנוסף תוכלו להדגיש את סטורי ספציפיים המציגים מוצרים מסוימים בפרופיל שלכם, או פשוט להעלות לקוחות המציגים את המוצר שלכם בחיוך, או פשוט אפשר לצלם חבר שלכם ובן משפחה.

השתמשו בצבעים ורקעים בולטים

חשבו אילו צבעים וצורות וטקסטורות יעזרו למוצרים שלכם לבלוט בקהל, כמו קיר צבעוני או לבן או קיר עם דוגמה כל שהי. אפשר פשוט להשתמש בפיסת בד כרקע או בנוף של מרפסת וים.

קשור: מודעות בטיקטוק או אינסטגרם? איפה לפרסם את העסק בתשלום

העלו תמונות של מוצרים ושירותים עם הלקוחות שלכם

כאשר הלקוחות שלכם מתייגים את המוצר והשירותים שלכם בתמונות ובסרטונים בחשבון שלהם זה יוצר אצלכם מינוף עסקי ומגדיל את כמות העוקבים שלכם, בנוסף בקשו את רשותם לשתף את התמונות שלבם בחשבון העסקי שלכם או אפילו מצוין יותר אם תצליחו לשכנע לקוח ממליץ על המוצר שלכם בסרטון קצר.

צרו הדרכות מעניינות על המוצרים שלכם

העלו סטורי כדי ליצור מדריך מגניב שאתם מדגימים את המוצר או שתפו סרטונים ארוכים יותר ב-IGTV.

קשור: איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות בדרכים לגיטימיות

צרו אינטראקציה וענו על תגובות ושאלות

הגיבו על השאלות בסטורי שלכם או בתגובות הפוסטים ובפרטי כמובן כדי לאפשר לאנשים להכיר את המוצרים שלכם ולהניע אותם למכירה. באופן זה, אנשים יוכלו לקבל מידע נוסף על המוצרים שלכם ולהרגיש כמובן בטוחים כשהם מבצעים רכישה ויש בן אדם מאוחרי כל זה. ניתן גם לקבל ליווי על ידי יועץ שיווק – למשווקים דיגיטלים ולבעלי עסק.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא