5 טיפים איך (להצליח) למכור נכון באינסטגרם

לאינסטגרם מיליארד משתמשים כל חודש – ככל הנראה שמינית מאוכלוסיית העולם שם. זוהי פלטפורמה פופולרית להפליא, ומסלול הצמיחה של האפליקציה רק גדל. 3 טיפים איך (להצליח) למכור נכון באינסטגרם:

אינסטגרם המדיה המובילה בעולם עם מיליארד משתמשים כל חודש – ככל הנראה שמינית מאוכלוסיית העולם. זוהי פלטפורמה פופולרית להפליא, ומסלול הצמיחה של הפלטפורמה רק עולה. לרוע המזל עבור המפרסמים מספרים את אותו הדבר לגבי כמות הכסף שהם מוציאים בימים אלה בכדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באינסטגרם.

 הוצאות המודעות זינקו ב- 177 אחוז משנה לשנה ברבעון השני של השנה. הצפיות גדלו ב- 209 אחוזים, ומחירי עלות לאלף הופעות (עלות ממוצעת לאלף הופעות) ירדו בעשרה אחוזים. מפרסמים מוציאים יותר כסף מתמיד באפליקציית שיתוף התמונות והם רק משתפרים בכך. התחרות גבוהה מתמיד.

קשור: איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות בדרכים לגיטימיות

5 טיפים איך (להצליח) למכור באינסטגרם
תמונה – unsplash איך להצליח באינסטגרם

עם זאת, כשני מיליון מפרסמים משתמשים באינסטגרם מדי חודש – זהו עדיין אחוז קטן מאוד של מיליארד דולר. ואף על פי שלא כל בסיס המשתמשים באינסטגרם בשוק של מוצרים ושירותים חדשים, קל וחומר על המוצר או השירות הספציפיים שלך, עדיין יש שפע של הזדמנויות למנף את הפלטפורמה למכירת המוצרים או השירותים היפים שלך. 

קשור: 5 דרכים איך להביא לקוחות חדשים באינסטגרם בקלות

אני כאן כדי לומר לך איך לעשות את זה נכון! בצע את חמשת הטיפים הללו בכדי להרוויח יותר כסף ולקבל יותר מכירות באינסטגרם, ובקרוב תצליח באינסטגרם כמו התותחים הכבדים.

3 טיפים איך (להצליח) למכור נכון באינסטגרם:

1: המרה לפרופיל עסקי

פשוט וקל מאוד, מספר לא קטן של בעלי עסקים קטנים שאני מדבר איתם רוצים להתחיל למכור באינסטגרם בלי להשלים את הצעד הפשוט הזה. המרת פרופיל אינסטגרם הרגיל לפרופיל עסקי מאפשרת לך גישה למספר אפשרויות מכירה ודיווח הכרחיות. לפני שנכנס לאלה, הנה איך לעשות את הפעולה.

  1. היכנס לחשבונך והקש על הכפתור למראה cheesburger בפינה השמאלית העליונה של לוח המחוונים.
  2. הקש על הגדרות בפינה השמאלית התחתונה.
  3. גלול מטה אל "מעבר לפרופיל עסקי."

בּוּם! אתה סיימת. אם אי פעם תרצה להחליף (לא תרצה), פשוט חזור לאותה נקודה והקש על "החלף לחשבון אישי."

עַכשָׁיו! כמה מדגישים של התכונות הזמינות לאחר ביצוע הבורר:

  • תובנות אינסטגרם. זה לא פשוט באינסטגרם כמו, נגיד בפייסבוק, לחפש את המידע האישי והדמוגרפי של העוקב. קשה עוד יותר לאסוף נתונים אלה במצטבר. בעמודת – בתובנות אינסטגרם – היא עושה את העבודה הקשה בשבילכם.

כאן לא חסרים נתונים שימושיים, וכשאתה עובר לפרופיל עסקי, הכל נגיש בנוחות דרך האפליקציה בסמארטפון שלך. בכרטיסייה פעילות תמצאו ערכים כמו ביקורי פרופיל, קליקים באתר, טווח הגעה והופעות. בכרטיסיית התוכן תוכלו להסתכל יותר על הביצועים של כל פוסט או סיפור, כולל ביקורי הפרופיל וההתקשרות של כל אחד מהם. בכרטיסייה קהל אתה יכול לעקוב אחר המיקומים, הגילאים והמגדר של העוקבים שלך, כמו גם את הימים והשעות שבהם הם הפעילים ביותר – כל מידע מועיל במיוחד כשנגיע לשלב 3 ברשימה זו.

  • כפתור CTA. זה מופיע בראש הפרופיל שלך תחת הביוגרפיה שלך , וזה נותן לאנשים אפשרות להתקשר, לשלוח בדוא"ל או לקבל הנחיות לעסק שלך.
  • קישורי הסטורי. כידוע, אינסטגרם אינה מאפשרת למשתמשים להתחבר לפוסטים. זה מאפשר רק קישור לאתר אחד בתוך ה-ביו בפרופיל. היכולת להוסיף קישורים בסטורי של האינסטגרם שלך מאפשרת לך להפנות את הקהל שלך למוצרים שירותים ודפי נחיתה שונים באתר האינטרנט שלך. הסטורי נראים לעין מאוד והופכים בהתמדה לכוח ענקי, ולכן זהו יתרון עצום. עיין בפוסט זה על פריצות הסטורי של אינסטגרם לקבלת טיפים מעולים נוספים.
  • פייסבוק. כעת תוכלו להתחבר לדף העסקי שלכם בפייסבוק ולהתחיל להציג מודעות דרך מנהל עסקים / מנהל מודעות! זהו שלב 3. אל תדאג, נגיע לשם.

2: הגדל את הקמפיינים האורגניים שלך באמצעות מחקר האשטאג

דבר נוסף שקורה בכל פעם שאני משתלט על חשבון אינסטגרם של עסק: בעלי עסקים נואשים להגיע ליותר אנשים, ואין להם מושג איך. אם אתה בעל עסק רציני אתה יכול להסתכל על האשטטג ולחשוב, זה דבר קל ופשוט שאני חייב להשתמש בו כל הזמן. אך עובדה היא, האשטאג הם הדרך הגדולה ביותר להשפיע על קמפיין האינסטגרם האורגני שלכם . 

קשור: האשטאג הכי פופולריים – Hashtags שיגדילו חשבון האינסטגרם שלך

המעבר לפרופיל עסקי נותן לך את היכולת לראות באופן ברור פוסט אחר פוסט, כמה הופעות מגיעות באמצעות האשטאג, וכמה חשבונות שהגעת אליהם ולא עקבו אחריך כשראו את הפוסט שלך. כשאתה משתמש עם האשטאג (hashtags), הקמפיינים האורגניים שלך ירקיעו שחקים.

"מחקר האשטאג" הוא דבר מה ראוי להפליא לומר, אבל זה בטוח נשמע טוב ללקוח, וזה בטוח יעיל בפועל. התהליך בפועל הוא די פשוט. חלון> חיפוש> תגיות וחפש מונחים הקשורים לנישה שלך. לאחר מכן תראה כמה פוסטים השתמשו ב – האשטאג Hashtag זה. כשאתה משתמש בתג ה- # הזה בפוסט שלך , אתה מוסיף את הפוסט שלך למנוע החיפוש של אינסטגרם.

5 טיפים איך (להצליח) למכור באינסטגרם
איך למכור באינסטגרם

3.שיתופי פעולה באינסטגרם

שיתופי פעולה באינסטגרם
שיתופי פעולה באינסטגרם

שיתופי פעולה באינסטגרם נמצא במגמת עלייה כבר זמן מה, אך הוא בולט במיוחד באינסטגרם, והוא בולט במיוחד כאמצעי לקידום מוצרים פיזיים. למה? מכיוון שהמפרסם מחזיק את המוצר שלך בידיים, או על הגוף, שיתוף פעולה עם משפיענים מעניקה למוצר אמינות בקרב קהל רחב ואמין.

יש כרגע שפע של משפיעים באינסטגרם של אלפי שקלים כרגע שגדלו באמצעות האפליקציה ויש להם הבנה מעולה באיך למנף את המוצרים שלכם וכדי לצבור ולהגדיל את העוקבים אחר הפרופיל העסקי שלך. באפליקציה ישנם אלפי מיני כוכבים, ובמחיר סביר מאוד – רוב המשפיעים הגדולים, הנמצאים עם אלפי ומיליוני עוקבים נעים במחיר של 5 – 10 לאלף דולר לפוסט – אתה יכול למנף אותם בכדי להכניס את המוצר שלך לאור הזרקורים,כמובן ממלית להתחיל עם משפיענים קטנים, כאלה שיפרסמו את המוצר שלך תמורת מתנה.

קשור: פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? מה עובד טוב יותר

המשמעות היא, נניח, אם רק היית רוצה להוציא 400 שקל לקמפיין של משפיענים, היית יכול להרשות לעצמך משפיע עם כ -10,000 עוקבים. זה 10,000 אנשים שלא הכירו את המוצר שלך קודם. ושוב, מכיוון שאתה משלם על אמינות כמו גם על טווח הגעה, זו יכולה להיות אסטרטגיה יעילה יותר מאשר, למשל, לבזבז 400 שקל לקמפיין של מודעות באינסטגרם שמגיע ל -10,000 איש.

סיכום

כדי לקצור באמת את התגמולים שמציעה אינסטגרם – לגרום למשתמשים לקנות את מה שאתה מנסה למכור – תחילה עליך לקנות מספר דרכים דרך הפלטפורמה כולה ולהתחייב לה כערוץ רווחי. אל תתנו לתקציב קטן להרתיע אתכם ולבזבז את הכסף שלכם על הצגת מודעות, קנו פוסטים של משפיענים או אפילו שלמו עבור ניהול קמפיינים אורגני. בתשלום לפי הופעה, מספר הצעדים הללו יכולים לעזור לך להרוויח כסף רציני באמצעות מכירות דרך האינסטגרם . בהצלחה!

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top