5 רשתות שיווק שותפים חלופיות ל-קליקבנק

אם אתם עוקבים אחרי האתר שלנו כשמדובר ברשתות שותפים מובילות ואיך למצוא מוצרים לשיווק, לעתים קרובות אנו מתייחסים לרשת קליקבנק המעולה. האם יש לה מתחרים?

אם אתם עוקבים אחרי האתר שלנו כשמדובר ברשתות שותפים מובילות ואיך למצוא קמפיינים לקידום לעתים קרובות למדי, אנו מתייחסים לעיתים קרובות לרשת קליקבנק . הסיבה שאנו עושים זאת היא מכיוון שקליקבנק מאשרת כמעט את כל אחד, ויש להם מבחר מדהים וענקי של מוצרים שיש לקדם עם עמלות גבוהות מאוד.

הסיבות האחרות הן מכיוון שרוב הכסף שהמשווקים הגדולים בעלום בתחןם שיווק השותפים מגיעים מ- (Clickbank) קליקבנק וגם מכיוון שהם אמינים ביותר בזמני התשלום שלהם.

עם זאת, בפוסט הזה אני רוצה לשתף אתכם ברשימה של אלטרנטיבות אחרות שעליכם לקחת בחשבון מכיוון שאנו רוצים שתכירו עוד רשתות מובילות ורווחיות כמו רשת השותים קליקבנק.

אני חושב שהצטרפות לכל הרשימה שאנו נכלול כאן קצת מוגזמת, אך מיליארדי דולרים בעסקאות נעשים מדי שנה דרך הרשתות החלופיות הללו, ולרבים מהם יש הצעות פנטסטיות שאינן זמינות ב- קליקבנק.

1.ShareASale

רשתות שיווק שותפים חלופיות ל-קליקבנק
רשת שותפים – ShareASale

ShareASale היא עוד רשת שותפים ידועה עם הרבה אפשרויות מדהימות לקידום.

זה פשוט וקל להירשם לרשת – ShareASale, אך זו לא הפלטפורמה הנוחה ביותר לניווט בקמפיינים הזמינים. חפש סוחרים המשתמשים בסמל "סוחרים" בראש הדף, ואז "חפש סוחרים". לאחר מכן תוכל לסנן באמצעות מילות מפתח, קטגוריה או תערובת של מידע בחיפוש מתקדם.

לא קל להצטרף לתוכניות השותפים. עליך לאמת שיש בבעלותך אתר אינטרנט לפני שתוכל להצטרף לרשת, הכרוך בהוספת קוד שותפים של האתר שלך . 

הפלוס ברשת ShareASale הוא היכולת להוסיף מוצרים ל"סל "שלך, כלומר תוכל לשמור מידע על סוחרים או מוצרים שתרצה להגיש בקשה אליהם, לבדיקה או לייצא בהמשך.

יש מגוון רחב למדי של מוצרים פיזיים ודיגיטליים ברשת הזו. מידע נוסף והרשמה לאתר כאן

קשור:איך להרוויח כסף באינטרנט מרשתות שותפים – צעצועים לילדים

2.JVZoo

רשתות שיווק שותפים חלופיות ל-קליקבנק

JVZoo דומה מאוד לרשת השותפים קליקבנק בכך שהיא רשת לחברות אינטרנטיות המבוססת על מוצרים דיגיטליים. אתר קל לניווט, ובדיוק כמו ב- קליקבנק, תוכלו לבדוק את הקמפיין כדי לקבל מושג לגבי המוצרים שתוכלו לקדם לפני שתירשמו.

יש הרבה תוכניות שותפים פחות מהאידיאלי ברשת זו. לחלקם שגיאות דקדוק איומות או דפי מכירות שבוצעו בצורה לא טובה. 

זה לא אומר שאתה לא יכול להצליח למכור עם רשת JVZoo, זה רק אומר שאתה צריך לסנן בזהירות את המוצרים לפני שתחליט לקדם משהו באתר שלך. זה נכון לגבי כל רשת, אך חשובה במיוחד כאן.

למידע נוסף והרשמה לרשת השותפים כאן

קשור: שיווק שותפים או מסחר אלקטרוני? מה היא הדרך הטובה ביותר

3.PeerFly

רשתות שיווק שותפים חלופיות ל-קליקבנק

רשת איכות עם מוצרים ושירותים ברשמה גבוהה , שמתגאה בבנייה ובהתאמה אישית.

Peerfly היא עוד רשת שותפים מעולה, שוב עם הצעות איכותיות ומוניטין רב, אך אתה צריך להגיש בקשה ולקבל אישור לפני שתתחיל לקדם מוצרים שם. 

תהליך האימות הזה הוא דבר טוב באמת, גם אם זה לוקח קצת יותר זמן ומאמץ מצידך. זה אומר שאם אתה מקבל אישור, אתה בידיים טובות.

הדבר המגניב ברשת – PeerFly הוא שהתוכנה בנויה בהתאמה אישית, כך שלא סביר שתחוו השבתה או בעיות אחרות הקשורות לאירוח. 

אתה יכול להגיש בקשה להיות משוווק שותפים מכל מקום בעולם. ל- PeerFly אפשרויות תשלום נוחות מאוד. אתה יכול אפילו לבחור בתשלומים שבועיים, כך שלא תחכה לעמלות שלך חודשים. האתר מציע העברות מפייפאל,פיונר, צ'קים,העברה בנקאית לחשבון בנק.

אתה יכול גם לגשת לסטטיסטיקה שלך דרך הטלפון הנייד שלך באמצעות דף הסטטיסטיקות לנייד. 

מידע נוסף על רשת השותפים והרשמה כאן

4.Rakuten LinkShare

תוכניות שותפים

Rakuten LinkShare מציעה תוכניות שותפים למותגים גדולים מהעולם, אך עליך להגיש בקשה ולא תמיד קל להתקבל. הכי טוב לבעלי ניסיון קודם בשיווק. 

ל- Rakuten LinkShare יש הרבה מוצרים פיזיים לקידום, כולל כמה מותגים גדולים ומוכרים מהעולם. זאת לא הרשת שהכי קל להירשם אליה, או הפשוטה ביותר לניווט ומציאת קמפיינים איכותיים, ויש הרבה הנחיות מועילות למשווקים שלה. 

עליך להירשם לכל קמפיין בנפרד לפני שתוכל לקדם את המוצרים שלהם. זה תהליך קצת מקשה על המשווק, אך גם ממחיש כי חשוב להם איכות גבוהה יותר.

מידע נוסף והרשמה לתוכנית השותפים כאן

5.CJ Affiliate

תוכניות שותפים

CJ סניף על ידי שיחה קל לשימוש ומלא סטטיסטיקות מועילות. יש לקדם מגוון גדול של סוגי מוצרים. 

CJ Affiliate דומה מאוד לרשת Rakuten Linkshare בכך שאתה צריך להגיש בקשה לקמפיינים בודדים , מה שלוקח יותר זמן מאשר הסכמה מיידית של רשתות רבות אחרות (כמו קליקבנק). 

עם זאת, בדרך כלל זה לא קשה מדי להתקבל על ידי רוב הרשתות כאן; אתה רק צריך להיות משווק לגיטימי עם פרקטיקות ורצוי להיות בעל אתר. 

קל לסנן את המוצרים והשירותים ברשת לפי קטגוריות, תחומי שירות, שפה, מטבע וכו '… זה מאפשר לך מאוד למצוא את המוצרים הטובים ביותר לקידום מהיר וללא תסכולים.

מידע נוסף לרשת השותפים והרשמה כאן

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא