שיווק שותפים או מסחר אלקטרוני? מה היא הדרך הטובה ביותר

פתיחת עסק באינטרנט זה חלום של הרבה אנשים ובצדק. עסק באינטרנט יכול לספק לך חופש כלכלי וזמן איכות עם המשפחה, אבל מה עלינו לבחור? שיווק שותפים או מסחר אלקטרוני? מה היא הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף: 

פתיחת עסק באינטרנט זה דבר שהרבה אנשים רוצים לעשות ויש סיבה טובה לכך. עסק באינטרנט יכול לספק לך המון חופש מבחינת לוח הזמנים לעבודה שלך ואיפה שבא לך לעבוד. רבים מבעלי העסקים באינטרנט בוחרים לעבוד מהבית, אחרים שוכרים משרד קטן, וכמה בעלי עסקים באינטרנט הם נוודים המחליטים לעבוד תוך כדי טיול במדינה או אפילו בעולם! עסקים מסוג אחר באינטרנט כמו נכסים דיגיטליים תוכלו להחזיק בבעלותכם המספקים חופש מסוג זה?

אם אתה קורא זאת, רוב הסיכויים שאתה כבר מודע היטב ליתרונות האדירים שהיזמות באינטרנט יכולה להעניק לך. הנושאים הגדולים ביותר שסביר להניח שעומדים כעת בפניכם הם פי שניים … איך אתה מקים עסק מקוון ואיזה סוג של עסק מקוון עליך לפתוח? אמנם ישנם סוגים רבים ושונים של עסקים באינטרנט שתוכלו להתחיל בהם.

מאמר זה יתמקד בשאלה אם שיווק שותפים או מסחר אלקטרוני הם מודל עסקי טוב יותר על מנת להרוויח כסף באינטרנט. 

מה ההבדל בין שיווק שותפים למסחר אלקטרוני?

בעיקרון, כמשווק שותפים אתה מקדם ומוכר מוצרים ושירותים של עסקים אחרים פיזיים או מקוונים. בתמורה לכך, תרוויח עמלות באחוזים קבועים מראש עבור כל מוצר שאתה מוכר כמשווק שותפים. ניהול עסק במסחר אלקטרוני זה קצת שונה. 

למעשה אתם מוכרים מוצרים ושירותים משלכם (או הופכים למשווק באינטרנט) ואתם קובעים את המחירים כדי לשמור על כל הרווחים שתוכלו להשיג לעצמכם. למעשה, אם תחליט להקים עסק במסחר האלקטרוני, אתה יכול למעשה לגייס משווקי שותפים כדי לקדם את העסק שלך באינטרנט! ברור שיש יתרונות וחסרונות לכל תוכנית עסקית באינטרנט, לכן נדבר על זה עכשיו.

יתרונות לפתיחת עסק במסחר אלקטרוני

פתיחת עסק מסחר אלקטרוני בהחלט אינה קלה כלל, אך יתכן שזה לא יהיה קשה כמו שאתה חושב. אתה לא צריך להיות מדען או אפילו לייצר משהו בכלל. משווקים רבים באינטרנט יפתחו אתר ליצירת קורסים דיגיטליים משלהם למכירה או כפלטפורמה למכירת ספר אלקטרוני

בעלי מסחר אלקטרוני אחר מחליטים להקים חנות מלא מלאה ולהשתמש בשליחת מוצרים פיזיים. חלק מבעלי המסחר האלקטרוני ירכשו מוצר נישה מסוים בכמויות גדולות, ויאפשרו להם למכור את אותם מוצרים באופן פרטני באתר האינטרנט שלהם בעלות מוגדלת יותר, וכך להרוויח מהם רווחים על כל פריט שנמכר אונליין (כמובן שלא נשכח את תחום הדרופשיפינג).

אולי היתרון הגדול ביותר לפתיחת עסק במסחר אלקטרוני על פני עסק בשיווק שותפים הוא החופש שיש לך מבחינת תמחור המוצרים, מבצעים ורכישת לקוחות אמינים וחוזרים. כשמישהו רוכש ממך ישירות זה מאפשר לך את פרטי הלקוח (לידים), כתובות, מספרי טלפון וכל השאר שאתה צריך כדי לקבל אתו כלקוח חוזר. 

אתה יכול גם לקבל מידע טוב יותר כיצד לתמחר את המוצר שלך עבור מירב הרווחים ולקבוע את הדרך הטובה ביותר לקדם את מה שאתה מוכר אונליין. לעולם לא תצטרך להתמודד עם מנהל שותפים, לקבוע תמחור שאינך יכול לשלוט בו בכלל, חוזים של עסקים בתוכנית שותפים בלתי הוגנים או הגבלות באיזה סוג פרסום אתה יכול להשתמש ברשת. זה כל מה שאתה, וזה יתרון מדהים למדי על שיווק שותפים.

מסחר אלקטרוני הוא גם עסק שניתן להגדיל אותו מהר מאוד בהשוואה לעסק בשיווק שותפים. אם אתה מגיע להצלחה במסחר אלקטרוני, אתה בדרך כלל יכול להגדיל את העסק שלך באופן אקספוננציאלי על ידי מציאת שיטות פרסום עם החזר ROI (החזר השקעה) גבוה וכן לקבל לקוחות חוזרים שיקנו ממך כל הזמן.

שיווק שותפים או מסחר אלקטרוני? מה היא הדרך הטובה ביותר

חסרונות של עסק במסחר אלקטרוני

פתיחת עסק מסחר אלקטרוני בדרך כלל דורשת יותר סיכון והשקעה כספית רבה יותר לעומת שיווק שותפים. לדוגמה, אם ברצונך להפוך למשווק על ידי כך שאתה רוכש מוצרים בכמויות גדולות מסין ואז למכור אותם מחדש באתר שלך כדי להשיג רווחים, יהיה עליך לרכוש מספיק ממלאי המוצר כדי להיות זכאי לתמחור נמוך בכמויות גדולות. 

כמובן שזה אומר שאתה צריך מקום לאחסן מוצרים איפשהו ולמצוא דרך לבחור, לארוז ולשלוח ללקוח מוצר ברגע שהוא נמכר. עליכם גם להקים מערכות לעיבוד תשלומים (סליקה), לספק שירות לקוחות אונליין, לקבל החזרות(ביטולים) / החזרים כספיים ולנהל את כל הפעולות היומיומיות מול הלקוחות. זה יכול לאכול לך את הזמן , במיוחד עבור יזמים חדשים באינטרנט.

בלוגים מאמר מומלץ: 7 בלוגים ללימוד שיווק שותפים בחינם

יתרונות לשיווק שותפים

שיווק שותפים מספק יתרונות רבים משל עצמו. מכיוון שאתה מוכר אנשים ושירותים אחרים של אנשים, אינך צריך לדאוג לשירות לקוחות, לעיבוד תשלומים, מיסי מכר, אחסנה, אחסון או משלוח של מוצר, או כל אחד מההיבטים האחרים הגוזלים זמן למכירת מוצרים משלך. כל שעליך לעשות הוא לקשר למוצרים ושירותים של עמים אחרים. כשמישהו לוחץ על קישורי השותפים שלך ומבצע רכישה, אתה יכול להשיג בכל מקום בין 5% ל- 75% עמלות. יש לי שותפים מסונפים שמשלמים לי 75% עמלות ואני מקבל את הלקוח הזה לכל החיים. זה די מדהים! ישנם גם אלפי מוצרים ושירותים שתוכלו לקדם המכסים כמעט כל נישה שם, כך שיהיו לכם הרבה מה לבחור.

יתרון עצום נוסף לשיווק שותפים הוא חסם הכניסה הנמוך ביותר. עלויות ההפעלה נמוכות במיוחד, מה שהופך את זה לאפשרי בר קיימא עבור כל אחד ואחת. כל מה שאתה צריך זה היכולת ליצור בלוג או אתר ואתה יכול להיות בעסק בלי לקחת סיכונים פיננסיים גדולים או לרכוש כמות גדולה של מוצרים.

חסרונות לשיווק שותפים

אחד החסרונות הגדולים ביותר בשיווק שותפים הוא שאתה לא שולט במוצר. כל קמפיין בתוכנית השותפים יכול להפיל אותך בכל עת, לשנות שיעורי עמלות, לסגור את הקמפיין בזמן שהוא בפרסום אונליין ואין שום דבר שאתה יכול לעשות בנידון. כמעט תמיד יהיו מגבלות על האופן בו תוכלו לפרסם את המוצרים או השירותים. לדוגמה, יתכן שיש איסור מוחלט על פרסום PPC אשר יביא מכם כמות אדירה של פוטנציאל רווחים עבורך.

 כמו כן, סביר להניח שיהיה לכם קשה מאוד לרכוש לקוחות חוזרים ועמלות גדולות מאותה הקמפיין, אלא אם כן אתם מקדמים ספציפית מוצרים ושירותים המעניקים לכם עמלות חוזרות על לקוחות המופנים אליכם. כשאתה פשוט מפנה מישהו לרכוש משהו באתר אחר או בדף נחיתה, האתר הזה הוא זה שיקבל את פרטי הלקוח כמו כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, (פרטי הלידים)

טיפים למתחילים בשיווק שותפים

כמשווק שותפים דעתי עשויה בהחלט להיות מוטה כאן, אבל אני תמיד ממליץ על יזמי אינטרנט חדשים לגמרי לנסות קודם שיווק שותפים על פני מסחר אלקטרוני. על ידי לימוד על מודל עסקי בשיווק שותפים אתה יכול להכיר טוב יותר את השיווק באינטרנט ובכך לצמצם את הסיכון במסחר אלקטרוני. 

אם אתה מסוגל להצליח בשיווק סניפים ומכירה של מוצרים ושירותים של עסקים אחרים, אין סיבה שלא תוכל להצליח במסחר אלקטרוני. עם זאת, חשוב לבדוק וללמוד על ידי מכירת מוצרים ושירותים של אנשים אחרים תחילה לפני שאתה לוקח את כל הסיכון לפתוח עסק באינטרנט משלך. נסיון של כמה שנים טובות בשיווק שותפים יעזרו בהכנתכם לעולם המסחר האלקטרוני.

בסופו של דבר, המטרה שלך צריכה להיות להיות בעל עסק שמרוויח כסף באינטרנט הן משיווק שותפים והן במסחר אלקטרוני. כבעלי עסק באינטרנט, תרצה לגוון ככל שתוכל על מנת לייצר ריבוי הכנסות. לכן, למרות שאני ממליץ למתחילים חדשים להתחיל עם שיווק שותפים, חשוב שתהיה גם מטרה להתחיל בסופו של דבר למכור גם מוצרים ושירותים משלכם.

מדוע אני באופן אישי מעדיף להתחיל עם שיווק שותפים על פני מסחר אלקטרוני

למען האמת, אני מאמין בהפיכת הדברים לפשוטים יותר ככל האפשר גם בחיים וגם בעסקים באינטרנט. אני תמיד מנסה ללכת בדרך עם הכי פחות התנגדויות ועד כה, זה עבד כמו מג'יק. על ידי ניהול עסק בשיווק שותפים, אני יכול להתמקד במה שאני הכי אוהב לעשות כתיבת מאמרים באתר שלי ולעזור לאנשים לקבל החלטות טובות לרכישת מוצר ושירותים באינטרנט. 

אין לי ממש עניין לאחסן מוצרים פיזיים, לספק שירות לקוחות, אריזה ומשלוח, לקבל החזרות, להתעסק עם מיסים, להתמודד עם סוגיות משפטיות של זכויות יוצרים וכ'ו, או להצטייד ברוב ההיבטים האחרים הנדרשים לניהול עסק במסחר אלקטרוני. אני פשוט מפנה אנשים למוצר או שירות ואם הם מחליטים אם לקנות, אני מקבל תשלום על כך וכל האחריות היא בעל המוצר או השירות. (יש לי מספר חנויות אונליין אך בתחום הדרופשיפיניג) מדריך למתחילים על דרופשיפינג באתר בוננזה

אם הם לא רוכשים, לא יוצא לי שום דבר אחר מאשר אולי מעט בזבוז זמן. שיווק שותפים דרך בלוג או אתר בבעלותך הא הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף באינטרנט, אך דרוש השקעה של שנה לפחות בבלוג איכותי המעניק לך תנועה אורגנית מגוגל. 

מדריך מומלץ: פתיחת בלוג מצליח

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא