4 טיפים לשיווק וקידום בצ'אט בוט לעסקים

כולנו היינו באתר כל שהו וקפץ לנו תיבת צ'אט עם שאלה, האם יש לנו שאלה? האם צ'אט בוט מתאים גם לעסק שלנו. טיפים לשיווק בצ'אט בוט לעסקים:

כולנו היינו באתר ופתאום קפץ לנו תיבת צ'אט אשר שאלה אותנו אם יש משהו שאנחנו צריכים בו עזרה. לעתים קרובות יותר, אם לא תמיד, האדם שאנו מתחילים לשוחח איתו אינו אנושי בכלל. צ'אט בוט הן תוכנות מחשב שתוכננו לנהל שיחה עם אדם באופן שגורם להיראות שהוא מדבר עם אדם בצד השני. עד כמה השיחה תהיה טבעית, תלויה בתחכום הטכנולוגיה של צ'אט בוט. צ'אט בוט הם כלים שימושיים לכל סוגי העסקים ויכולים לספק מספר יתרונות שיווקיים עבורכם. 

מאמר זה יסביר מספר טיפים שימושיים לשילוב צ'אט בוטים באסטרטגיה השיווקית העסקית שלך. טיפים לשיווק בצ'אט בוט לעסקים?

קשור: 5 תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

בחר את צ'אט בוט הנכון שיתאים לצרכים שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות כשאתה מתכנן לשלב צ'אט בוט באסטרטגיה השיווקית שלך בעסק הוא לזהות את המטרות שלך. סוג הצ'ט-בוט שבו תצטרך להשתמש יהיה תלוי ביעדים שקבעת להשיג. ניתן להשתמש בצ'ט פשוט ובסיסי כדי לענות על שאלות נפוצות.

 התוכנות הללו הם קלים לעיצוב וליישום אשר יכירו מילות מפתח וביטויים בשאלות ויוכלו לתת את התשובה המתאימה מתוך רשימה שתוכנתה מראש. אתרים גדולים כמו בוקינג משתמשים בצ'אט בוט יחסית לא מתוחכם כדי לענות על שאלות נפוצות בנושא מדיניות הצ'ק-אין למלונות, אפשרויות תשלום ומידע בסיסי אחר. תשובות הצ'ט-בוט משתמשות בשפה טבעית כמו "איך אני יכול לעזור לך?" או "האם יש עוד משהו שאתה זקוק לו?" התקשרויות מורכבות יותר מצריכות צ'אט בוטים ai מתוחכם יותר המסוגל ללמוד מדיאלוגים על מנת ליצור קשר עם לקוחות ברמה מעולה בהרבה. ניתן להשתמש ב- צ'אט בוט AI בכל שלב של קמפיין שיווקי לעסק. 

4 טיפים לשיווק וקידום בצ'אט בוט לעסקים
צ'אט בוט לעסקים

צ'אט בוט AI מסוגל ליצור לידים ולקבוע האם הלקוח ההוא הוא לקוח פוטנציאלי. לא כל האנשים שמראים עניין במוצר שלך או מבקרים באתר שלך הם לקוחות פוטנציאליים אמיתיים ולכן צ'אט בוט מתוחכם של AI מסוגל לחדד את הלידים האיכותיים ביותר אשר יאפשרו לך למקד בצורה מדויקת יותר את מסע הפרסום השיווקי שלך. לאחר שנקבע כי הגולש הוא לקוח פוטנציאלי, ניתן להשתמש ב צ'אט בוט כדי ליצור את גישת המכירות הראשונית ולנתח את תגובות הלקוחות. צ'אט בוט מתוחכם של AI ילמד לאיזו גישה הלקוחות מגיבים באופן חיובי ומיועדים להסתגל בהתאם.

השתמש בבוט צ'אט לצורך שיחות עם לקוחות 24/7

כמו במקרה של בוקינג כפי שהוסבר לעיל, אחת הדרכים הקלות אך גם היעילות ביותר להשתמש בצ'אט בוטים היא לענות על פניות לקוחות. יתרון אדיר אחד מכך הוא שתוכלו להגיב ללקוחות בכל שעה ביום בלי שתצטרכו להעסיק צוות נוסף שיוכל להתמודד עם פניות שלא בשעות העבודה. ניתן לשלב צ'אט בוט פשוט באתר העסק שלך באמצעות כלי מסנג'ר מובנה והלקוחות יכולים לבצע פניות ישירות מבלי שיצטרכו לשלוח אליך בדואר אלקטרוני או להתקשר אליך בשעות מאוחרות. 

הוכח כי לקוחות מעדיפים הרבה יותר את האינטראקציה הלוך ושוב עם צ'אט בוט ולא על דף שאלות נפוצות מסורתי באתר האינטרנט שלך. פייסבוק מציעה שירות צ'אט-בוט לעסקים באמצעות תוכנית המסנג'ר של פייסבוק וניתן להשתמש בהם בדף העסקי שלהם בפייסבוק או לשילוב ישירות באתר שלכם.

השתמש בבוט צ'אט לצורך אינטראקציה מועילה עם לקוחות

ניתן להשתמש בצ'אט בוט למידע רב יותר מאשר רק לקבלת מידע או למענה על פניות לקוחות בעסק, ודרך נהדרת אחת לשלב צ'אט בוטים באסטרטגיית השיווק שלך היא ליצור חווית לקוח מהנה.. אתה צריך רק לבדוק איך אנשים מפטפטים עם סירי של אפל או אלקסה של אמזון כדי לראות ששיחה עם צ'אט בוט יכולה להיות ממש מהנה. חווית צ'אט בוט מהנה יכולה לעזור ביצירת תחושה טובה כלפי המותג או העסק שלך באינטרנט. 

מותגי אופנה משתמשים בבוטיצ'אט עם עזרה חזותית כדי לשפר את חווית הלקוח בעת הרכישה או בחיפוש אחר מוצרים. צ'ט-בוט מסייע לקונים באינטרנט בכל שלב בתהליך הגלישה באתר, ושואל שאלות כמו "איזה סוג או צבע אתה מעדיף?" ואז מראה ללקוחות תמונות שונות לבחירה מהן ייקח את צ'אט בוט לצעד הבא וכן הלאה עד שתבחר פריט האופנה המושלם. צ'ט-בוט מצוינים גם לאתרי מתכוני אוכל בהם המשתמשים יכולים לבחור רכיבים שונים והצ'ט-בוט יכול להציע רכיבים תואמים אחרים ומתכונים פופולריים ברשת.

קשור: כלי שיווק דיגיטלי לקידום האתר עבור חברות ועסקים קטנים

התאם את האינטראקציה בצ'אט בוט למוצרים או לשירותים שלך בעסק

למרות שכל המטרה של צ'אט בוטים היא לחקות אדם אמיתי, חשוב שהוא יהיה מיועד לתקשר בצורה שתואמת את העסק שלך ואת מטרת הצ'אט. המשמעות של זה בפועל היא שצ'אט בוט צריך לדבר באותו אופן שאתה או העובדים שלך הייתם מדברים אם אתה זה שקיים את האינטראקציה עם הלקוחות. עבור מתכונים או אתרי אופנה ברשת, המלל של צ'אט בוט יכול להיות לא פורמלי ואפילו שובבי מעט. הערות קטנות שנוספו יהפכו את חווית הלקוח למהנה יותר וטבעית. קח את המתכון הזה" ודוגמאות לאתר האופנה, תגובה קטנה מהצ'אט כמו "זה מתכון טעים!" או "הסגנון הזה באמת יתאים לך!" יכול לשפר את חווית הלקוח. 

בדוגמה של בוקינג תיירות, אין צורך להוסיף הערות קטנות כמו אלה, מכיוון שאנשים פשוט מחפשים מידע חשוב ויכולים להתעצבן בגלל ההודעות של הצ'אט בוט . עסקים ומותגים מסוימים דורשים צ'אט בוט עם נימה פורמלית בהרבה על מנת להעביר מסר או שירות רציני יותר., פשוט לענות על שאלות, אתרים עם טפסים ואישורים להורדה, למשל, שמשתמשים בצ'אט-בוט לצורך בירור לקוחות צריכים לשלב צ'אט-בוטים מנומסים ואינפורמטיביים שמתקשרים עם לקוחות באותה צורה שבה כל מי שעובד במשרד עורכי דין. 

באופן דומה, אין להשתמש בצ'אט בוטים חזותיים לעסקים כמו אלה שבהם צריך ליצור רושם רציני ומקצועי. המשתמשים ב צ'אט-בוטים לצורך בירור לקוחות צריכים לשלב צ'אט-בוטים מנומסים ואינפורמטיביים שמתקשרים עם לקוחות באותה צורה שבה כל מי שעובד במשרד עורכי הדין. 

צ'אט-בוט הם דרך חדשנית להפליא לשפר את חווית הלקוחות שלך ויש מספר עצום של דרכים לשלב אותם באסטרטגיה שיווקית מקיפה. ההתפתחות של צ'אט בוטים משנה את האופן בו עסקים פונים ללקוחות חדשים פוטנציאליים וכיצד עסקים ולקוחות מתקשרים זה עם זה. זהה את צרכי הצ'אט שלך ושלב צ'אט בוט העומד ביעדי השיווק שלך ומתאים למסרים בעסק שלך.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא