5 תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

כל בעל עסק מכיר את הדרכים הרגילות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט, כמו פייסבוק ממומן,אינסטגרם,זאפ,וגוגל אדס אבל האם שמעתם פעם על תוכנות לשיווק עסקים?

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט:

1.Autopilot

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

Autopilot היא תוכנת קידום ושיווק עסקים חזותית המאפשרת למשתמשים ליצור ניהול קמפיינים שיווקיים ולהוביל המרות ולידים. התוכנה מציעה יכולות שיווק מרובות ערוצים באינטרנט, כגון תקשורת מקוונת, דואר אלקטרוני, בתוך האפליקציה, SMS ודואר ומעקב.

התכונות כוללות לכידת לידים מאתרים, בלוגים או אפליקציות מרובים, ארגון לידים לרשימות או תיקיות שונות וניהול אנשי קשר שיכולים לסנכרן עם מערכות ניהול קשרי לקוחות קיימים בתוכנת (CRM) של המשתמשים.

Autopilot מציע ממשק גרירה ושחרור המאפשר למשתמשים לבצע אוטומציה של תהליכי שיווק ולשלוח הודעות בהתאמה אישית, גלויות תודה והודעות SMS. הטייס האוטומטי מציע גם יכולות אחרות כגון הצגת פעילויות משתמשים בזמן אמת ומעקב אחר החזר ROI קמפיין .

מאמר נצפה: 7 הכלים הטובים ביותר לשיווק ופרסום דיגיטלי

2.WebEngage

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

WebEngage הוא כלי אוטומציה שיווקי מבוסס ענן (קלאוד) המיועד לעסקי B2C. התוכנה עוזרת לעסקים לנהל תקשורת בין ערוצים עם לקוחותיהם, ומאפשר להם לשלוח הודעות באמצעות דוא"ל, הודעות טקסט, התראות דחיפה, התראות בתוך האפליקציה והודעות אינטרנט וכן התראות באתר.

WebEngage מאפשר לעסקים לקטלג את בסיס המשתמשים שלהם לקטעים ולהריץ קמפיינים ממוקדים לייזר. ניתן לסווג משתמשים על פי גיל, דמוגרפיה, היסטוריית מעורבות, התנהגות וגורמים רלוונטיים אחרים המיועדים לשיווק וקידום עסקים באינטרנט. ניתן להשתמש בפתרון גם ליצירת סקרים באינטרנט וכן טופסי משוב ללקוחות (פידבק).

WebEngage מוצא את נתוני הלקוח ומתמזג עם נתוני העסקאות ליצירת הודעות קמפיין בהתאמה אישית. לוח המחוונים של הקמפיין מספק מידע מלא עבור המשווק.

3.SendinBlue

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

SendinBlue הוא כלי שיווקי לשיווק וקידום באינטרנט באמצעות דואר אלקטרוני מבוסס ענן (קלאוד) המותאם לארגונים בכל הגדלים, עסקים קטנים וגדולים ואנשים פרטיים. התוכנה מציעה אוטומציה שיווקית, מסעות פרסום בדוא"ל, דוא"ל טרנזקציות ופונקציות של הודעות SMS בתוך החבילה הבסיסית.

SendinBlue מאפשר למשתמשים ליצור מיילים לסלולר עם תגובה באמצעות כלים לעיצוב מדהים. המשתמשים יכולים גם לתזמן ולבצע אוטומציה של קמפיינים שיווקיים ומסירת ההודעות לפני הבדיקה לפני שליחת קמפיינים. ניתן לשלוח דוא"ל טרנזקציות באמצעות שירות ה- SMTP או API של SendinBlue. הפונקציונליות של ניהול אנשי קשר מאפשרת ייבוא ​​אנשי קשר, סיווג רשימות, טפסים לאיסוף, טפסים התנהגותיים ועוד.

SendinBlue כולל גם דיווח מלא, המאפשר למשתמשים ליצור דוחות על נתונים סטטיסטיים בסיסיים, כגון שיעור פתוח, קליקים ועוד..

מאמר מומלץ: 3 תוכנות עריכת וידאו הטובות ביותר

4.Freshmarketer

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

Freshmarketer הוא פיתרון מיטוב מבוסס ענן המציע תכונות כמו מפות חום לאיתור לקוחות פוטנציאלים, ניתוח משפך מכירות, ניתוח טפסים ובדיקת A / B.

תוכנת Freshmarketer מציעה כלי מפת חום המספק סיכום של לחיצות מבקר ותנועות עכבר בזמן אמת בקמפיינים. משתמשים יכולים לעקוב אחר הכנסות ולמדוד את הערך הכספי שנוצר מכל קליק, החזר ROI. התוכנה מספקת גם כלים המאפשרים למשתמשים לאתר סוגים של מכשירים ניידים ושולחניים, וניתן ליצור נקודות חום עבור מכשירים ניידים, טאבלטים ושולחניים. כלי ניתוח המשפך עוזר למשתמשים לזהות את הנשירה של מבקרים באתר מרובה עמודים.

Freshmarketer מספק אינטגרציה עם גוגל אנליטיקס, המאפשרת למשתמשים להציג דוחות ולנתח וריאציות בזמן אמת. עורך חזותי מאפשר למשתמשים ליצור גרסאות של קמפיינים.

מאמר מומלץ: 7 דרכים: להשיג פרסום חינם לשיווק רשתות שותפים

5.SendX

תוכנות לשיווק וקידום עסקים קטנים באינטרנט

SendX היא תוכנה לשיווק וקידום עסקים בדוא"ל אינטואיטיבית, משתלמת ועשירה בתכונות עבור משווקים ובעלי עסקים קטנים וגדולים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לשלוח קמפיינים בדיוור אלקטרוני ללא הגבלה, לבנות רשימות דוא"ל, לעצב מיילים באמצעות עורך גרירה ושחרור,

אוטומציה בדוא"ל ורצפים. SendX מספקת גם תמיכה Live 24×7, שירות אחסון בחינם מכל ESP, חבילה של תבניות דוא"ל מגיבות וחצי מיליון תמונות מלאי בחינם ללא תשלום עבור מסעות הפרסום שלך בדוא"ל.

זמינות תוכניות תמחור שנתיות וחודשיות. התמיכה מוצעת באמצעות דואר אלקטרוני, צ'אט מקוון ובטלפון. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא