10 שחקני NBA שהפכו לייזמים מצליחים ועשירים מאוד

לעתים קרובות זה כך קורה שספורטאים מקצועיים לאחר פרישתם, כמו גם ראפרים וסלבריטאים רבים אחרים יפתחו עסק משלהם ויהפכו ליזמים. האם זה צירוף מקרים? או שמא לכול הספורטאים המצליחים יש את הדחף להצליח בחיים ולכן נכנסים לעולם העסקים?

10 שחקני NBA שהפכו ליזמים

ספורטאי שהפך ליזם מצליח זה די נפוץ כשמדובר בשחקני ה-NBA. אחרי הכל, הם פורשים כל כך צעירים, שהם צריכים למצוא משהו אחר לבזבז את זמנם עליו.

רשימה של 10 שחקני אן בי איי מקצועיים שהפכו ליזמים מצליחים ועשירים

1. מייקל ג'ורדן

מייקל ג'ורדן היה אחד הספורטאים המקצועיים הראשונים שהפך למיליארדר , והוא בהחלט לא עשה את כל הכסף הזה ממשחקי ה- NBA. עם זאת, הוא שחקן ה- NBA הראשון בכל הזמנים שהפך למיליארדר. ההשקעה העיקרית של מייקל ג'ורדן כיזם היא היושב ראש ובעל הרוב בקבוצת ה- NBA של שארלוט הורנטס. בנוסף לכך שזו החברה העיקרית בה הוא עוסק, הוא גם הרוויח הרבה מאוד כסף בשיתוף פעולה והפיק מהם רווחים של כ- 80 מיליון דולר בשנה שעברה בלבד. שותפים אלה כוללים את נייקי, בהיותה השותפות הידועה ביותר, גאטורדה, קוקה קולה, מקדונלד'ס, שברולט, סיפון עליון ו- 2k Sports. נוסף על כל החברות הללו שג'ורדן השקיע בהן, או ששיתף פעולה איתן, הוא הבעלים של סוכנות רכב, שש מסעדות וצוות מוטור ספורט. מאמר מומלץ: מדריך לאסטרטגיית שיווק באינסטגרם

2. לברון ג'יימס

לשחקן ה- NBA המפורסם של מיאמי היט, לברון ג'יימס, יש שווי מוערך של 400 מיליון דולר. לברון הרוויח השנה כ -30 מיליון דולר מתיווך מכירת אוזניות Beats על ידי ד'ר דרה לאפל , מתוכם קיבל 1% מהעסקה. לברון הוא למעשה השחקן האחד הגדולים ביותר ב- NBA, דרך שיתוף פעולה עם מקדונלד'ס, קוקה קולה, נייק, בסקין רובינס, דונקין דונאטס וכאלה. באמצעות שיתוף פעולה עם המותגים הללו הוא הצליח להרוויח השנה 53 מיליון דולר רק מחסויות. בדומה למייקל ג'ורדן, גם לברון ג'יימס התחבר עם נייקי כדי לעצב את הנעל שלו, אשר מכרה למותג נייק מעל מעל 90 מיליון דולר.

3. דייב בינג

דייב בינג הוא שחקן מפורסם ב- NBA , יליד 1943 והחל לשחק במדי דטרויט פיסטונס בשנת 1966. לאחר שפרש מכדורסל מקצועי הקים את קבוצת מותג בינג בשנת 1980, שלאט לאט הפכה לאחת החברות הגדולות בייצור הפלדה ב מישיגן. קבוצת בינג מייצרת מוצרים לתעשיות רכב, מכשירי חשמל וריהוט משרדי.

4. ויני ג'ונסון

ויני ג'ונסון היה מוכר היטב בכדורסל ככוכב על. הוא היה האיש השישי של דטרויט פיסטונס ב- NBA, ואחרי שפרש, החליט להישאר בדטרויט כדי להקים חברה משלו. ויני הקים את חברה בשם Piston Automotive , ובאמצעותה הצליחה ליצור מקומות עבודה רבים וחדשים לאנשים בעיר הפנימית של דטרויט. הוא עשה פלאים עבור הקהילה המקומית. מאמר מומלץ: שיטות פרסום בפייסבוק לעסקים

5. כריס ובר

כריס ובר הרוויח יותר מ -176 מיליון דולר בקריירה שלו ב- NBA, והמשיך לגלגל את הכדור לאחר הפרישה. כריס הוא בעל חברת השקעות נדל"ן, ובנוסף מיצג שחקני כדורסל שחקני כדורגל ופרויקטים של צילומים. ובר גם בעל מסעדה בשם סנטר קורט ועוסק באמנות הפקת המוזיקה, כמו גם בכתיבת ספר משלו. הוא יזם מושלם וכוכב NBA .

6. מג'יק ג'ונסון

מג'יק ג'ונסון שיחק ב- NBA במשך 13 שנים, ויצר את חברת מג'יק ג'ונסון Enterprises לאחר שפרש הוא משמש כיום כמנכ"ל החברה שלו. בבעלות החברה זיכיונות שונים: סטארבקס, בורגר קינג, כושר 24 שעות, שישי TGI וכן הלאה. אם אתה מסכם את כל הזיכיונות של ג'ונסון, ההערכה היא שהם שווים מעל 32 מיליון לקוחות בשנה. לא רע, הא? מאמר מומלץ: פרסום עסק ללא תשלום איך עושים זאת

7. שאקיל אוניל

שאקיל אוניל זה עסק בפני עצמו, בכל מובן המילה. כשהוא עומד בגובה של מטר וחצי סנטימטרים, שאק 'עשה את זה בגדול על המגרש והוריד את כישוריו מבית המשפט ועד עולם העסקים. לשקיל השקעות בגוגל, ויטמין מים" וחלב שרירים. הוא גם מחזיק במכוני כושר וחזקות המבורגרים של המותג "חמישה בחורים". אוניל גם עשה נתח גדול ההשקעות שלו, ומומחה במחקר לפני השקעות במיזמים. בסך הכל, שאקיל אוניל הוא אגדת NBA, ואחרי פרישתו הפך ליזם מצליח להפליא.

8. קוונטין ריצ'רדסון

קוונטין ריצ'רדסון , שפרש מ- NBA בספטמבר 2013, נכנס מאז לעולם העסקים. לדבריו, תמיד הייתה זו מטרתו להיכנס לעסקים ולהפוך ליזם, ולמרות שעדיין לא הספיק זמן כל כך להרחיב את אופקיו לאחר פרישתו, לקנטין יש תוכנית ארוכת טווח להתרחב לשווקים אחרים . קוונטין ריצ'רדסון רכש זיכיון של וויסטס & גריל East Coast , ומתכנן לפתוח 10 מהמסעדות באזורים שונים במהלך שבע השנים הבאות. זו רק התחלה של התוכניות של קוונטין להפוך ליזם גדול .

9.צ'אנסי בילאפס

צ'אונסי בילאפס שיחק 17 עונות מדהימות ב- NBA, ואחרי הפרישה, התחבר לשחקן לשעבר אחר בשם ג'וניור ברידג'מן לרכישת 30 מסעדות של וונדי . הם בהחלט לא ביזבזו את הכסף שלהם עם טיולים ובילויים. מרבית השחקנים ברשימה זו רכשו זיכיון למסעדה או שתיים. מאמר מומלץ: איך משווקים את העסק ללא תשלום

10.ג'ורג' טינסלי

נראה כי אוכל היא בחירת ההשקעה הפופולרית בקרב כל שחקני הכוכבים ב- NBA, ג'ורג 'טינסלי אינו שונה. ג'ורג 'השקיע בזכיינות KFC ו- TGI Fridays, והצליח מאוד איתם . קבוצת טינסלי מחזיקה ומפעילה כיום מעל 50 זכיינים בפלורידה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא