15 הסמלים (הלוגו) של המותגים הגדולים עם המשמעות הנסתרת

האם ידעת שהלוגואים המפורסמים של החברות הגדולות יש משמעויות נסתרת? סמלי לוגו נמצאים בכל מקום בחיים שלנו; כשאנחנו מזמינים אוכל, יוצאים לקניות,משתמשים במוצרים, צופים בטלוויזיה וכן הלאה. לעיתים רחוקות אנו באמת מתבוננים בהם. מה אומר הלוגו של מקדונלדס? ואיך זה קשור לאשה? המשמעות שמאחורי הסמלים המוכרים:

15 רשימת הסמלים המפורסמים ביותר עם משמעות נסתרת

סמלי לוגו רבים הם למעשה הרבה יותר מסתם עיצוב יפה. הלוגואים מיוחדים משלבים משמעויות ומסרים שונים המייצגים את מי שהם, ובעצם ניתן להכניס אותם לשם כדי להשפיע על החשיבה שלנו באופן בלתי מודע, מבלי שנרגיש אפילו. תראה למה אנו מתכוונים כאשר תסתכלו על הראשון מבין הלוגואים המפורסמים בעולם ברשימה הזו, שיש לה משמעות נסתרת למדי. במאר נזכיר לוגו של מכוניות , ביגוד ,נעליים , אופנה , מוצרי אלקטרוניקה ועוד.. (תמונות אתר unsplash.com )

להלן 15 הסמלים של המותגים המוכרים בעולם ומה המשמעות:

1. מקדונלד'ס

הראשון בסמלים עם משמעות נסתרת הוא מקדונלד'ס. הסיפור מאחורי הלוגו של מקדונלדס הידוע לשמצה הוא למעשה די מוזר, וזה בהחלט לא היה מכוון. בשנות השישים של המאה הקודמת רצה מקדונלדס לשנות את המראה של הלוגו שלו, ושכר מומחה שיעשה זאת, לואי צ'סקין. אף על פי כן צ'סקין המליץ ​​למעשה לשנות את הלוגו מכיוון שהוא אמר שלאנשים רבים, ה- M מעוגל הזהב מייצג באופן מודע זוג שדיים*. יש לכך השפעה פרוידיאנית שלכאורה גורמת ללקוחות להיות רעבים. מי היה מאמין בזה? מאמר מומלץ: עיצוב לוגו מקצועי עצמי בחינם ובתשלום

2. אמזון

אמזון

במבט ראשון הלוגו נראה פשוט למדי והכתום שמתחת פשוט נראה כמו חיוך שיכול לייצג את שירות הלקוחות המצטיין שהם גאים בו. אם כי, זהו למעשה חץ קטן וחכם העובר מ- 'a' ל- 'z', המייצג את העובדה שהם מוכרים מגוון עצום של פריטים כולל הכל מא 'ועד ת'. מאמר מומלץ: איך למכור מוצרים דיגיטליים באמזון

3. פפסי

הלוגו של פפסי עבר לאחרונה מיתוג מחדש . בטח אפילו לא שמת לב נכון? למרות שהוא נראה דומה להפליא, פפסי בהחלט הבחינה בהבדל … לאחר שנאלצה לשלם מיליון דולר סך הכל לבארנל אסוציאטס על יצירתו. הלוגו החדש הזה הוא כנראה סוג כלשהו של 'קוד דה וינצ'י' , שמשלב בתוכו את הרנסנס, הפנג שואי, תורת היחסות, הגיאו-דינמו של כדור הארץ וכביכול הרבה יותר. נכון, תחום זה למעלה עם כ -4 קווים ושלושה צבעים כולל את כל זה. אתה חושב שזה היה שווה את זה?

4.טובלרון

טובלרון היא חברת שוקולד הממוקמת בברן, שוויץ, הידועה בשני דברים ספציפיים. הראשון הוא שמקום בו נמצא הר מטרהורן, והשני הוא שמכונה גם 'עיר הדובים'. ללא ידיעה זו כנראה היינו חושבים שהלוגו של טובלרון הוא רק עוד לוגו פשוט כמו כל אחד אחר. אבל, אם תסתכל מקרוב על עיצוב ההר בראש תבחין בצללית של דוב שבתוכו. מאמר מומלץ: איך להקים אתר / בלוג מצליח

5. גוגל

Google הלוגו כולנו להגיע לאהבה ותראו בכל פעם שאנו פותחים דפדפני האינטרנט שלנו, עושה שימוש רב של כל צבעי היסוד (כחול, אדום וצהוב). עם זאת, יש מכתב אחד שקונה את המגמה. האות L הירוקה בלוגו היא האות היחידה שהיא צבע משני והיא הורסת את המחרוזת הרציפה של צבעי יסוד. מה שכנראה לא ידעת זה שגוגל עשתה זאת בכוונה כדי להראות שהם שובבים שונים ובטח שלא חוששים להפר את החוקים. העובדה שכל זה בא לידי ביטוי רק על ידי משחק עם צבעים היא גאונות מוחלטת. מאמר מומלץ: איך לקדם עסק קטן באינטרנט

6.פדקס

הלוגו פדקס הוא נחמד ופשטני, נכון? זה רק שם החברה בשני צבעים מודגשים שונים. בטח לא יכולה להיות שום משמעות נסתרת? אם אתה מסתכל בין 'E' ל- 'X', תבחין בחץ שנוצר בפער. זה אולי לא יבלוט כאשר מסתכלים על זה כך, אבל המוח שלך יעבד את הדימוי ותבין זאת , ולכן החברה רוצה להציג מהירות ויעילות שהיא חשובה להפליא בחברות שילוח.

7. אפל

במקום הרביעי ברשימת הלוגו המפורסם בעולם עם משמעויות נסתרות הוא אפל. הלוגו של אפל הוא, ובכן, תפוח. ברור למדי נכון? כלומר, שם החברה הוא אפל , אז הגיוני שהלוגו יהיה תפוח. אם כי האם אי פעם עצרת וחשבת מדוע יש בתפוח ביס? זה שולב בתכנון בכוונה לייצג בפועל את הפרי האסור בסיפור המקראי של אדם וחוה. הפרי האסור הגיע מ'עץ הדעת ' .פשוט קח דקה כדי לתת לזה לשקוע ולהבין עד כמה באמת הגאונות של הלוגו של אפל היא גאונית.

8. אדידס

הלוגו של אדידס לא תמיד נראה כך. לפני כן היו לה עדיין שלושה פסים, אך הם היו אנכיים לחלוטין ולא נטועים. הלוגו מעולם לא הייתה לו באמת משמעות, וזו הסיבה שהם עברו על שינוי קל בו. עם זאת, שלושת הפסים נטועים כעת כדי להידמות למכשולים שאנשים צריכים להתגבר עליהם; ואני חושב שאמרתי את זה, הפסים דומים למכשולים על מנת להעניק מותג הנותן מוטיבציה והשראה לספורטאים.

9. מרצדס

הלוגו עם הכוכב של מרצדס בנץ מייצג מסר פשוט ורב עוצמה. הכוכב המשולש מראה שלושה כיוונים כדי להראות כמה מרצדס דומיננטית עם יבשה, ים ואוויר. מאמר מומלץ: השקעה בנכסים דיגיטליים

10. טויוטה

לוגו טויוטה שתמיד גרם לי לחשוב מה זה אומר. התבונן במהירות בלוגו ותגיד לי מה אתה חושב שהוא מייצג. עם זאת, הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו לפני שגיליתי את המשמעות האמיתית, היה שהאליפסים דומים ל- 'T' לטויוטה.

הם למעשה מייצגים שלושה לבבות נפרדים, שהם:

  • לב הלקוח
  • לב המוצר
  • לב ההתקדמות בתחום הטכנולוגיה

11. בסקין רובינס

ללוגו המפורסם של בסקין רובינס יש משמעות נסתרת גדולה בתוכו, שכן ראשי התיבות 'BR' משמאל הופרדו לשני צבעים שונים (כחול וורוד). זה גורם לחלק האמצעי של הלוגו להיראות כמו המספר "31". בסקין רובינס מציעים 31 טעמים שונים של גלידה. חכם לא?

12. אאודי

הסמל שאודי נושא עם 4 הטבעות הפך לאייקוני מאוד עם השנים, אבל למעשה יש משמעות מאחוריו. ארבע הטבעות מייצגות את 4 החברות המייסדות של קונסורציום האוטו יוניון : DKW, הורץ ', וונדרר ואודי. (נוסד בשנת 1932).

13. טוסטיטוס

בדומה לכמה מהלוגואים ברשימה זו; הלוגו Tostito יצרה סמל חכם עם האותיות באמצע בדמות של שני אנשים (ה "T של), באמצע קערה של סלסה.

14. פולקסווגן

לוגו פולקסווגן לא בדיוק רואים את המשמעות הנסתרת במקרה זה. זה יותר קשור לשמה של החברה בפועל. פירוש המילה הגרמנית "פולקס" הוא אנשים, ו"ווגן "פירושו מכונית. אז בעצם זו 'המכונית של האנשים' – 'מכונית העם'.

15.איי בי אם IBM

אחרון הלוגואים עם המשמעויות הנסתרות הוא איי בי אם. כשמסתכלים במהירות על הלוגו העסקי המפורסם של איי בי אם , זה פשוט נראה כמו שלוש האותיות המצוירות עם קווים. אולם המשמעות הנסתרת שמאחורי הלוגו הזה היא שאם מסתכלים מקרוב, יש בתוכו סימנים "=", אותם עיצבה איי בי אם בכוונה לייצג שוויון. חכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא