20 המנחים העשירים ביותר בעולם

מיהם מנחי הטלוויזיה העשירים בעולם?כמה ממנחי הטלוויזיה הפופולריים בעולם שווים יותר מחצי מיליארד דולר! החלטנו להרכיב רשימה של 20 מנחי הטלוויזיה העשירים ביותר בעולם, יחד עם הערך הנקי הנוכחי שלהם, וביוגרפיה קצרה. לפני שתתחיל לקרוא את המאמר , אתם יכולים לנחש מי יופיע ברשימה? אז תתכוננו לרשימה המדהימה הזו שאנחנו עומדים להראות לכם …

20 מנחי הטלוויזיה העשירים ביותר בעולם 

להלן 20 מנחי הטלוויזיה העשירים בכל הזמנים, החל משנת 2020. השתמשנו בנתונים של האתר סלבריטאי נט וורת 'כדי ליצור דירוג זה. 

20. קרייג פרגוסון

שווי נקי:  8.5 מיליון דולר

קרייג פרגוסון הוא מנחה טלוויזיה סקוטי, אמריקאי, סופר, קומיקאי ושחקן. פרגוסון זכה בשני פרסי אמי על היותו מארח בתוכנית המשחק הסינדיקטית 'משחק המפורסמים'. הוא גם היה המארח של תכנית האירוח "התוכנית הלילה עם קרייג פרגוסון" בשעות הלילה המאוחרות של הלילה. 

19. אנדרסון קופר

שווי נקי: 11 מיליון דולר

אנדרסון קופר הוא אישיות טלוויזיה, עיתונאית וסופר אמריקאית המהווה את העוגן העיקרי בתוכנית החדשות של CNN 'אנדרסון קופר 360 °'. לעתים קרובות הוא משדר מאולפני CNN בוושינגטון הבירה  הערך הנקי של אנדרסון קופר מוערך בכ- 11 מיליון דולר, מה שהופך אותו למגיש הטלוויזיה ה -19 העשיר בעולם. מאמר מומלץ: איך להרוויח כסף באינטרנט יישר לחשבון הפייפל שלך

18. ג'יימס קורדן

שווי נקי: 12 מיליון דולר

ג'יימס קורדן הוא קומיקאי, מגיש טלוויזיה ושחקן אנגלי המארח את 'התוכנית המאוחרת עם ג'יימס קורדן'. הוא גם יצר יחד עם הסיטקום המוערך בביקורת ה- BBC 'גאווין וסטייסי' שעבורו זכה בפרס הטלוויזיה BAFTA. נכון לשנת 2020 השווי הנקי של ג'יימס קורדן הוא כ 12 מיליון דולר. 

17. ג'ימי קימל

שווי נקי: 35 מיליון דולר

ג'ימי קימל הוא מארח טלוויזיה אמריקאי, סופר, מפיק וקומיקאי. קימל הוא המפיק המנהל והמארח של 'ג'ימי קימל לייב!' התוכנית מאוד פופולרית ברחבי העולם. לפני שאירח את תוכנית האירוח שלו בשעות הלילה המאוחרות הוא היה המנחה המשותף של 'מופע איש הקומדיה של סנטרל'. השווי הנקי של ג'ימי קימל הוא בערך 35 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד ממגישי הטלוויזיה העשירים ביותר ברשימה. 

16. צ'לסי הנדלר

שווי נקי:  40 מיליון דולר 

צ'לסי הנדלר היא שחקנית קומיקאית אמריקאית, מגישת טלוויזיה ומפיקה. הנדלר אירחה את תוכנית האירוח המאוחרת 'צ'לסי בזמן האחרון' בערוץ – E!  משנת 2007 עד 2014. נכון לשנת 2020 הערך הנקי של צ'לסי הנדלר הוא כ -40 מיליון דולר. 

15. סטיבן קולבר

שווי נקי: 45 מיליון דולר

סטיבן קולבר הוא שחקן אמריקאי, מגיש טלוויזיה, מפיק וקומיקאי הידוע בעיקר בזכות אירוח התוכנית הסאטירית של הקומדיה המרכזית 'דו"ח קולברט'. קולברט הוא אחד ממגישי הטלוויזיה העשירים ביותר ברשימה זו. נכון לשנת 2020 הערך הנקי של סטיבן קולברט הוא בערך 45 מיליון דולר. מאמר מומלץ: איך לעשות כסף כאמן באינסטגרם

14. וונדי וויליאמס

שווי נקי: 60 מיליון דולר

וונדי וויליאמס היא מגישת טלוויזיה אמריקאית, שחקנית, סופרת ואשת רדיו לשעבר. וויליאמס אירחה בתוכנית האירוח בטלוויזיה 'התוכנית של וונדי וויליאמס' מאז 2008, שהיא אחת התוכניות הפופולריות ביותר בטלוויזיה. השווי הנקי של וונדי וויליאמס הוא 60 מיליון דולר, מה שהופך אותה למגישת הטלוויזיה העשירה בעולם. 

13. ג'ון סטיוארט

שווי נקי:  80 מיליון דולר

ג'ון סטיוארט הוא קומיקאי אמריקאי, מפיק, מגיש טלוויזיה ושחקן. סטיוארט אירח את 'התוכנית היומית' משנת 1999 עד 2015. נכון לשנת 2020 מעריכים את הערך הנקי של ג'ון סטיוארט בכ- 80 מיליון דולר. 

12. ביל אוריילי

שווי נקי: 85 מיליון דולר

ביל אוריילי הוא סופר, עיתונאי אמריקאי ומגיש טלוויזיה לשעבר. אוריילי דיווח לתחנות טלוויזיה מקומיות בסוף שנות השבעים והשמונים בארצות הברית ובהמשך על חדשות CBS ו- ABC News.  השווי הנקי של ביל אוריי הוא כ- 85 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד מארחי הטלוויזיה העשיר ביותר ברשימה. 

11. קונאן או'בריאן

שווי נקי: 85 מיליון דולר

קונאן או'בריאן הוא מגיש טלוויזיה אמריקאי, קומיקאי ומפיק, הידוע בעיקר בזכות אירוח של מספר תכניות אירוח מאוחרות בלילה. מאז 2010 הגיש אובריאן את 'קונאן' בערוץ TBS. נכון לשנת 2020 מעריכים כי הערך הנקי של קונן או'בריאן בכ- 85 מיליון דולר.

10. טיירה בנקס

שווי נקי:  90 מיליון דולר

טיירה בנקס היא מגישה, מפיקה, דוגמנית לשעבר ושחקנית אמריקאית. בנקס החלה את הקריירה שלה בגיל 15 כשהייתה האישה הראשונה ממוצא אמריקני של אפריקם שהופיעה על עטיפות GQ וגילוי בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד.  השווי הנקי של טיירה בנקס הוא 90 מיליון דולר, מה שהופך אותה לאחת ממגישות הטלוויזיה העשירות בעולם. מאמר מומלץ: איך לשווק חנות שופיפיי באינסטגרם

9.  סטיב הארווי

שווי נקי:  120 מיליון דולר

סטיב הארווי הוא קומיקאי אמריקאי, מגיש טלוויזיה, שחקן וסופר המארח את 'תוכנית הבוקר של סטיב הארווי'. הארווי הוא אחד המנחים הגדולים בכל הזמנים. נכון לשנת 2020 מוערך השווי הנקי של סטיב הארווי בכ -120 מיליון דולר. 

8. שון האניטי

שווי נקי: 220 מיליון דולר

שון האניטי הוא מארח תכניות אירוח מגיש חדשות ופרשן פוליטי. האניטי הוא המארח של 'שון האניטי שואו' והוא מארח גם תוכנית חדשות בכבלים, 'האניטי' בפוקס ניוז. השווי הנקי של שון האניטי הוא 220 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד ממגישי הטלוויזיה העשירים ביותר בעולם. 

7.  ריאן סיקרסט

שווי נקי:  380 מיליון דולר

ריאן סיקרסט הוא איש רדיו אמריקאי, מגיש ומפיק טלוויזיה. Seacrest ידוע בעיקר בזכות שיתוף פעולה עם כמה מהסלבריטאים הטובים ביותר והוא ידוע גם באירוח של תוכנית תחרות השירה 'American Idol' המקבילה של הכוכב הבא בישראל. נכון לעכשיו הוא מגיש בתוכנית הרדיו של הבוקר שלו 'בשידור עם ריאן סיקרסט. נכון לשנת 2020, השווי הנקי של ראיין סיקרסט הוא כ -380 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד ממגישי הטלוויזיה העשירים בעולם. מאמר מומלץ: איך להרוויח כסף מקבוצה בפייסבוק

6. ג'יי לנו

שווי נקי:  400 מיליון דולר

ג'יי לנו הוא קומיקאי אמריקאי, סופר, מפיק ומגיש טלוויזיה. לנוו נחשב לאחד הקומיקאים הפופולאריים והמארחים בעולם. השווי הנקי של ג'יי לנו הוא כ -400 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד מהמנחים העשירים ביותר ברשימה. 

5. דייוויד לטרמן

שווי נקי:  400 מיליון דולר

דייוויד לטרמן הוא מגיש טלוויזיה אמריקאי, קומיקאי, מפיק וסופר. לטרמן מגיש טלוויזיה כבר למעלה מ 33 שנה. הוא נחשב לאחד ממגישי הטלוויזיה העשירים בעולם.  נכון לשנת 2020 הערך הנקי של דייוויד לטרמן הוא 400 מיליון דולר. 

4.  ד"ר פיל מק'גרו

שווה נקי: 400 מיליון דולר

פיל מק'גרו קלווין הוא מגיש טלוויזיה, סופר ופסיכולוג אמריקני. הוא המארח של תוכנית הטלוויזיה שלו 'ד"ר. פיל 'שעלה לראשונה בשנת 2002. מאז דורג ד"ר פיל' כסלבריטאי ה -15 הגבוה ביותר בעולם. הערך הנקי של ד"ר פיל מקגרו מוערך בכ -400 מיליון דולר, מה שהופך אותו למגיש הטלוויזיה הרביעי העשיר ביותר בעולם.

3.  ג'ודי שיינדלין

שווי  420 מיליון דולר

ג'ודי שיינדלין הידועה בכינויה השופטת ג'ודי היא עורכת דין לתביעה אמריקאית, אישיות טלוויזיה וסופרת. שיינדלין מנהלת מאז 1996 את סדרת בתי המשפט המבוססים על דיונים המבוססת על 3 בוררות מצליחה בת 3 העונות "שופט ג'ודי". נכון לשנת 2020 הערך הנקי של ג'ודי שיינדלין הוא כ -420 מיליון דולר. 

2.  אלן דג'נרס

שווי נקי: 450 מיליון דולר

אלן דג'נרס היא קומיקאית סטנדאפיסטית אמריקאית, מגישת טלוויזיה, שחקנית, פעילה להט"בית וסופרת. דג'נרס היא המגישת הטלוויזיה השנייה העשירה בעולם והיא שיתפה פעולה עם כוכבים כמו אוהבים אופרה ווינפרי וברק אובמה. דג'נרס ידועה בעיקר בזכות תוכנית האירוח המוגדרת שלה בטלוויזיה 'תוכנית אלן דג'נרס'. השווי הנקי של אלן דג'נרס הוא בערך 450 מיליון דולר. 

1. אופרה ווינפרי

שווי נקי: 3.2 מיליארד דולר

אופרה ווינפרי היא שחקנית אמריקאית, מגישת תכנית אירוח, פילנתרופ, ומנהלת תקשורת הידועה בעיקר בזכות התוכנית שלה 'המופע של אופרה ווינפרי'. התוכנית שלה הייתה התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה מסוגה בהיסטוריה. ווינפרי ידועה גם בשם 'מלכת המדיה' והיא האפרו האמריקאית העשירה ביותר של המאה העשרים. נכון לשנת 2020, הערך הנקי של אופרה ווינפרי הוא 3.2 מיליארד דולר, מה שהופך אותה למגישת הטלוויזיה העשירה בעולם. מאמר מומלץ: מוטיבציה והשראה: העסקים של המפורסמים

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא