25 מעצבי האופנה הכי עשירים בעולם

אם אתם אוהבים אופנה, אז אני בטוח שאתם תהנו מהרשימה הזו. מעצבים אלה ייצרו עבודה במגוון תעשיות שונות ואינם רק מהעשירים בעולם אלא גם הטובים והמוכשרים ביותר. דירוג ה 25 המעצבים העשירים ביותר בעולם ותנו לנו לדעת בתגובות מה אתה חושבים!

25 המעצבים העשירים והטובים בעולם

רשימת המעצבים המשפיעים והמפורסמים המוזכרים להלן ממקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל celebritynetworth.com.

מעצב האופנה העשיר יותר:

25. אוסקר דה לה רנטה

שווי נקי: 200 מיליון דולר

הראשון מהרשימה שלנו הוא מעצב האופנה יליד דומיניקאן, אוסקר דה לה רנטה. לאורך כל חייו, הוא היה אחד ממעצבי האופנה המובילים בעולם. אהבתו לאופנה החלה במדריד בזמן שלמד אמנות באקדמיה של סן פרננדו. הוא החל לעצב עבור כמה מבתי האופנה המובילים בספרד ופילס את דרכו לפסגת הענף, החל משוליה למעצב יוקרתי עטור פרסים. מאמר: סרטי מוטיבציה להשראה והצלחה שחייבים לראות

24. ג'ורג 'קונדו

שווי נקי: 200 מיליון דולר

הבא ברשימת המעצבים העשירים ביותר הוא אמן חזותי ששמו הולך לפניו ג'ורג 'קונדו. ג'ורג 'הוא אמן אמריקאי שמתמקד בציור, הדפסת דפוס, פיסול ורישום. בטבע המונח "ריאליזם מלאכותי" בשנות השמונים והעיצובים שלו הוצגו בכל רחבי העולם. בשנת 2018, אחד מציוריו נמכר ב -6.66 מיליון דולר.

22. תמרה מלון

שווי נקי: 280 מיליון דולר

האשה הראשונה ברשימה שלנו היא תמרה מלון, אשת עסקים ויזמית ילידת בריטניה. היא מפורסמת בעיקר בזכות היותה המייסדת של ג'ימי צ'ו, מותג בושם יוקרתי. בתורו, תמרה עבדה אצל פיליס וולטרס יחסי ציבור כעורכת אביזרים של ווג הבריטי. לאחר מכן הקימה חברה משלה, ג'ימי צ'ו, והיו לה למעלה מ- 100 לקוחות סיטונאיים עד 2001, כולל הארווי ניקולס והרודס. החברה שלה (ג'ימי צ'ו) נרכשה על ידי לבלוקס בשנת 2011.

21. ז'אן-פול גוטייה 

שווי נקי: 300 מיליון דולר

ז'אן-פול גוטייה הוא מעצב אופנה צרפתי יליד פריז ב- 24 באפריל 1952. מעולם לא קיבל הכשרה רשמית באופנה, הוא החל את הקריירה שלו על ידי שליחת סקיצות לסטייליסטים שאהב. התהילה שלו הגיעה כשפייר קארדין שכר אותו כעוזר. משם הוא הלך לעבוד אצל ז'אק אסתרל וז'אן פאטו. לבסוף הוא חזר לפייר קארדין לפני שהשיק את הקולקציה שלו בשנת 1976. הוא זכה להצלחה רבה בעולם האופנה ואולי ניתן לזהות אותו יותר עבור מגוון הבשמים המצליח ביותר שלו. גם כאן עשירים בישראל אוהבים מאוד את העיצובים שלו.

20. פול סמית

שווי נקי: 390 מיליון דולר

עם שווי נטו של 390 מיליון דולר, פול סמית הוא אחד המעצבים העשירים בעולם. כמעצב אופנה אנגלי שגדל בבסטון, נוטינגהאשייר, הוא צבר את הונו ממותג בגדי הגברים שלו. חייט במקצועו, סמית עבד בשורה של סוויל, תרגל את כישוריו וחידד את עינו לעיצוב. הוצגה בפניו הזדמנות ליצור עיצובים עבור סלבס בולטים, שהגיעו לחייטים של לינקרופט קילגור בסאביל רו. החל את עסק האופנה שלו כעסק קטן עם תמיכה מאשתו, מאז הוא זכה להצלחה רבה וזכה להכרה כמעצב מכובד. פול נאלץ לאבירות על ידי המלכה אליזבת השנייה בשנת 2000.

19. ג'ונתן אייב

שווי נקי: 400 מיליון דולר

הפנים והקול הידידותיים שמאחורי הפרסומות למוצרי אפל, ג'וני אייב, הצליח לצבור סכום נקי של 400 מיליון דולר. תחילה עבד כמעצב בבריטניה בתחילת הקריירה שלו ואז טס לארה"ב לעבוד אצל אפל. הוא עיצב רבים ממוצרי הדגל של אפל, כולל iMac, ה- iPod, ה- iPhone ו- MacBook. הוא זכה במספר פרסים וזכה באבירות על ידי הנסיכה אן על תרומותיו בתחומו בשנת 2012. מאמר: איך לעשות שיווק וקידום אתרים באינטרנט לעסקים קטנים

18. טום פורד

שווי נקי: 500 מיליון דולר

טום פורד הוא מעצב אופנה ובמאי קולנוע אמריקאי. מרבית עושרו הצטבר בזמן שעבד אצל גוצ'י ו- YSL כבמאי פרסומות, ומותג האופנה הפרטי שלו, טום פורד. ילידת אוסטין טקסס, פורד עלה לתהילה בכך שעיצב בבית האופנה של גוצ'י בתקופה הקשה שלהם מאז המותג ואמינותו גדלו משמעותית בנוסף גם דרישתו בענף. עבודתו עם גוצ'י ומותגים יוקרתיים אחרים הבטיחו את מקומו בעולם האופנה והקמעונאות.

17. רוברטו קוואלי

שווי נקי: 500 מיליון דולר

המעצב האיטלקי הראשון ברשימה שלנו הוא רוברטו קוואלי. נולד בפירנצה, איטליה בשנת 1940, הקריירה של רוברטו החלה בשנת 1970, אך הוא היה יחסית לא מוכר עד 1990 כאשר הקריירה שלו באמת המריאה. כוכבי קולנוע כמו בריג'יט בארדו וסופיה לורן לבשו את בגדיו , וכעת, לאחרונה נראה כי "הקהל הצעיר" לובד את היצירות האחרונות שלו. עבודתו האחרונה כוללת עיצוב הדפסי נמר .

16. מייקל קורס

שווי נקי: 600 מיליון דולר

בעלות נטו של 600 מיליון דולר הופכת את מייקל קורס לאחד המעצבים העשירים בעולם. הוא מעצב אופנה יליד אמריקה, ששמו האמיתי הוא קארל אנדרסון . אמו הייתה דוגמנית, שהכירה לו את עולם האופנה. קארל החל לעצב את בגדיו שלו ונשר מהקולג 'כדי להתחיל לעבוד בענף. לאחר שהשיק את המותג שלו, מייקל קורס, הוא נאבק בדרכו לפסגה והוכר על ידי מגזין "טיים" כאחד ממאה האנשים המשפיעים ביותר בעולם בשנת 2013. מאמר: עבודה מהבית: עונים על סקרים ומקבלים כסף

15. ורה וואנג

שווי נקי: 650 מיליון דולר

החלה את חייה המקצועיים כספורטאית, ורה וואנג הפכה לאחת המעצבות העשירות בעולם. היא החליטה לשנות את המיקוד שלה לאופנה לאחר שלא הכינה את צוות החלקה על הדמות האולימפית בארה"ב.  ורה מוכרת בעיקר בזכות עיצובים של שמלות כלה שלה, שנלבשו על ידי מספר ידוענים, ועיצבה בשמים, משקפי שמש, תכשיטים ונעליים.

14. קלווין קליין

שווי נקי: 700 מיליון דולר

אחד השמות המפורסמים והזוהים ברשימה שלנו הוא קלווין קליין. הוא פיתח תשוקה לתפירה מסבתו ותרגיל עבודות רישום ועיצוב לאורך שנות נעוריו. סיים את לימודיו במכון הטכנולוגי של ניו יורק, והחל את הקריירה המקצועית שלו כחניך ליצרן חליפות. הוא השיק את החברה שלו בשנת 1968 ובזכות כמה קמפיינים שיווקיים חכמים הוא השאיל את שמו בהצלחה למספר מוצרים שונים שהצליחו מאוד.

13. פייר קרדן

שווי נקי: 800 מיליון דולר

מעצב האופנה הצרפתי יליד איטליה, פייר קרדן, בעל שווי נטו של 800 מיליון דולר. החל בגיל צעיר, פייר הלך לעבוד כשוליית חייט בגיל 17. הוא עבר לבית אופנה פריזאי והחל לעצב תחפושות לסרטים. עד שנות השבעים הוא נחשב לאחד מעצבי האופנה המובילים בעולם. הוא קיבל מגוון פרסים על העיצובים והיצירות שלו.

12. פיטר נייגארד

שווי נקי: 900 מיליון דולר

מייסד חברת Nygard International, חברת בגדי נשים, פיטר Nygard הוא מנהל אופנה קנדי, יליד הלסינקי, פינלנד. הוא עלה לקנדה מפינלנד עם הוריו בשנת 1952 וסיים תואר בעסקים מאוניברסיטת דקוטה הצפונית. בשנת 1967 הקים את חברת הבגדים שלו, שקיבץ את כל הכסף שיכול, ורכש אחוז מיצרן בגדי הנשים. לאחר שראה הצלחה ראשונית כלשהי, הוא קנה את שאר החברה ושנה את שמו ל- Nygard International.

11. טורי ברץ '

שווי נקי: מיליארד דולר

המיליארדר הבאה ברשימה שלנו הוא טורי בורץ '. היא מעצבת אופנה אמריקאית, פילנתרופית ויזמית. נולדה ב -17 ביוני 1966 בפנסילבניה היא זכתה בפרסי אופנה רבים על עיצוביה. לחברה שלה כיום מעל 120 חנויות ברחבי העולם, כולל ניו יורק, לוס אנג'לס, לונדון, רומא, טוקיו וסיאול. המותג Tory Burch זמין גם ברשת דרך חנויות המסחר האלקטרוני שלה, הזמינות בשבע שפות.

10.  ניק קנדי

שווי נקי: 1.1 מיליארד דולר

המיליארדר הבא שלנו הוא ניק קנדי הוא יזם מתקדם ומעצב פנים בריטי המהווה את המחצית השנייה של צוות העיצוב הלונדוני Candy & Candy. הוא ככל הנראה ידוע בעיקר בזכות חלקו בפיתוח דירת יוקרה One Hyde Park בלונדון, שהוא אחד מבנייני המגורים היקרים בעולם. האחים קנדי ​​עברו את דרכם מקידום דירות בלונדון, ועד לעיצוב של כמה מהנכסים המפוארים ביותר בעולם.

9.  ולנטינו גרבאני

שווי נקי: 1.5 מיליארד דולר

ולנטינו גרבאני ידוע בעיקר כמעצב אופנה איטלקי ומייסד חברת ולנטינו ספא. הוא החל את הקריירה כשוליה עבור דודתו ומעצב מקומי. הוא עבר להתגורר בפריס ללמוד ואז עזב לפתוח בית אופנה ברומא. ההצצה הראשונה שלו להצלחה הגיעה בתכנית הראשונה שלו בארמון פיטי, שם קיבל מספר הזמנות של קונים זרים והערות חיוביות מהעיתונות. ולנטינו שבנה הון מרשים לאורך קריירה מצליחה של 45 שנה.

8.  סטפנו גבאנה

שווי נקי: 1.7 מיליארד דולר

מספר 8 ברשימת המעצבים העשירים ביותר שלנו הוא החצי השני של דולצ'ה וגבאנה, סטפנו גבאנה. סטפנו הוא מעצב אופנה איטלקי, יליד מילאנו, שבאיטליה. כאשר החל לעבוד אצל אטלייה בשנת 1980, הוא פגש את שותפו העסקי לעתיד, דומניקו דולצ'ה. הזוג פתח את חברת האופנה הראשונה שלהם בשנת 1982, והתמחה בבגדי נשים. מאז החברה הצליחה ביותר, זכתה במספר פרסים והיא מוכרת ברחבי העולם.

7. דומניקו דולצ'ה

שווי נקי: 1.7 מיליארד דולר

החצי השני של דולצ'ה וגבאנה הוא דומניקו דולצ'ה. דומניקו הוא מעצב אופנה איטלקי שנולד בסיציליה. הוא החל את חייו המקצועיים בעבודה עם אביו, חייט במקצועו. לאחר שעבר למילאנו, הוא נפגש עם סטפנו גבאנה והקים את דולצ'ה וגבאנה זמן קצר לאחר מכן. ההצלחה הגדולה הראשונה שלהם הגיעה בשנת 1984 כשהוזמנו להשתתף בשבוע האופנה במילאנו. מאז המון ועיצבו תלבושות למספר ידוענים, כמו מדדונה וויטני יוסטון. 

6. פטריציו ברטלי

שווי נקי: 5.2 מיליארד דולר

פטריציו ברטלי הוא מנכ"ל Prada SpA-פראדה ועשה הונו על ידי הקמת מפעל קטן בארצו, ייצור חגורות, תיקים ומוצרי עור. הוא זכה בחוזה לייצור מוצרי עור עבור פראדה ואז הפך להיות המוח שמאחורי המותג הביגוד פראדה. יחד עם אשתו, הוא הפך את החברה לבימת אופנה עולמית, והביא למכירות מרשימות של 2.4 מיליארד דולר! מאמר: איך לעשות כסף ברשת החברתית פינטרסט ללא הון עצמי

5.  טים סוויני

שווי נקי: 8 מיליארד דולר

החל מחמשת המובילים שלנו הוא מפתח ומנכ"ל המשחקים האמריקני, טים סוויני. טים החל לפתח חברת shareware בשם Epic, בזמן שהיה עדיין בקולג '. לאחר הלימודים בקולג 'החל לפתח ולהשיק מספר משחקים, ובסופו של דבר עבר דרך משחק הלהיטים "ZZT". הוא השיק את "משחקי גיימרים" והמשיך בפיתוח סדרת משחקי פעולה , שנקראו "Unreal". בין משחקים רבים אחרים, הוא פיתח גם את "Gears of War" אותו מכר למיקרוסופט .

4.  ראלף לורן

שווי נקי: 8.2 מיליארד דולר

במקום הרביעי ברשימה שלנו הוא ראלף לורן, מעצב אופנה אמריקני ששוויו הנקי הוא 8.2 מיליארד דולר. מוכיח שהמכללה אינה מיועדת לכולם, ראלף נפרד מהתואר העסקי כדי להתחיל למכור בגדי גברים. בהמשך החל לעצב קו משלו של בגדי גברים ואביזרים. כיום, בבעלותו של ראלף 35 חנויות בוטיק בארה"ב ונחשבת לאחת ממעצבי האופנה המפורסמים והמצליחים ביותר אי פעם!

3. ג'ורג'יו ארמני 

שווי נקי: 9.6 מיליארד דולר

ג'ורג'יו ארמני נכנס למקום השלישי ברשימת המעצבים העשירים בעולם שלנו. עם שווי נטו של כמעט 10 מיליארד דולר, הוא ידוע בעיקר בחליפות היקרות שלו, שהופיעו בסרטים כמו ג'מס בונד 007 ועוד. אחרי חליפות הגיעו שורה שלמה של מיזמים עסקיים אחרים. בסוף שנות ה -90 היו לארמני למעלה מ -2,000 חנויות ברחבי העולם ומכירות שנתיות בסביבות 2 מיליארד דולר.

2. מיוצ'יה פראדה

שווי נקי: 11.1 מיליארד דולר

אשתו של פטריציו ברטלי, מספר שש ברשימה שלנו, מיוצ'יה פראדה היא מעצבת אופנה ואשת עסקים איטלקיה, עם שווי נטו מרשים של 11.1 מיליארד דולר. מיוצ'יה פראדה השתלטה על העסק בייצור מוצרי יוקרה משפחתיים בשנת 1978, שהיה בעבר בבעלות האחים פראדה. היא החלה להכין תרמילים אטומים למים עד שהכירה את בעלה, פטריציו. משם הם החלו לרכוש חברות אחרות ולהפוך את העסק למעצמת אופנה.

1. סאטושי נקמוטו

שוו נקי: 19 מיליארד דולר

כמעט הכפיל את השווי הנקי של המעצב השני העשיר בעולם, מפתח תוכנת המחשבים היפנית-אמריקנית, סאטושי נקמוטו הוא המעצב העשיר בעולם.  סחוט במסתורין, Satoshi Nakamoto הוא לכאורה היוצר החמקמק של המטבע הקריפטו הפופולרי, ביטקוין! הוא איבד שתי משרות ואת ביתו לאומללות כלכלית, כך שמחשבים שזה מה שהוביל אותו ליצור מטבע דיגיטלי. עכשיו אף אחד לא יודע בוודאות, אבל נקמוטו הצליח לצבור הון של 19 מיליארד דולר במהירות! עם זאת, זהו סיטואציה מרירה במיוחד, מכיוון שהוא לא הצליח לממן את מיזם הביטקוין בגלל הפחד לחשוף את זהותו האמיתית!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא