5 טיפים לקידום התוכן שלך בפינטרסט

Pinterest ובעברית פינטרסט היא פלטפורמת מדיה חברתית מונעת חזותית שהפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות. אף על פי שהפלטפורמה במקור הייתה ללא מודעות פרסום, כמו רוב הפלטפורמות החברתיות, היא התחילה לאחרונה קידום בתשלום. עם המשתמשים שעומדים כעת על 110 מיליון, אין זמן טוב יותר ללמוד כיצד להגיע ללקוחות שלך באמצעות פוסטים אורגניים או בתשלום של פינטרסט. להלן מספר טיפים להתחלה.

קשור : 3 קבוצות פופולריות בפייסבוק ליזמות והכנסה נוספת מהבית

שלב מס '1: פרסם תוכן מעניין ואיכותי באתר שלך

הצעד הראשון להצלחה בפינטרסט הוא פרסום תמונות שאנשים רוצים לראות ותכנים שהם רוצים לקרוא. לא קיים מחסור בתוכן באופן מקוון, לכן ודא שהתוכן שאתה מפרסם באתר שלך מספק ערך אמיתי למשתמשים ואינו זמין בשום מקום אחר. חשוב על מי הם העוקבים שלך (על פי דמוגרפיה של פינטרסט). טפחו נישה שעובדת עבור המותג שלכם ופרסמו תוכן בנושא זה.

עליך להשתמש תמיד בתמונות ברזולוציה גבוהה המתאימות לתוכן המקושר שלך. הרלוונטיות תביא אמון מול הקהל שלך ותמשיך לחזור לעוד. ראה מאמר איך לעשות כסף מפינטרסט

פריטים חשובים שעליך לכלול בתוכן שברצונך להצמיד :

  • כותרת / כותרת מושכת עין וחיפושית
  • תמונה באיכות גבוהה ברזולוציה
  • מלל איכותי

לאחר שכתבת, תכננת ופרסמת את התוכן שלך עם תמונה אחת באיכות גבוהה לפחות, אתה מוכן לשתף אותו עם קהל ה פינטרסט שלך.

אם יש לך תוסף לשיתוף בפינטרסט באתר/בלוג שלך או בדף נחיתה, אתה יכול לעשות זאת בקלות. אם אין לך תוסף, אתה יכול לשתף ידנית על ידי ניווט לחשבונך ויצירה או בחירה של לוח עם נושא הגיוני. אתה יכול גם להשתמש בתכונה "Pin-It" בדפדפן שלך.

דברים שכדאי לזכור כאשר מפרסמים לפינטרסטרים:

1.ודא שהתמונה שלך בגודל נכון, ברזולוציה גבוהה ומושכת. וודא שהוא מסתנכרן נכון עם התמונה באתר שלך, או בחר תמונה חדשה המתאימה יותר לפלטפורמת פינטרסט. אתה רוצה תמונה שתגרום למשתמשים לעצור ולהסתכל ולהקליק לתוך האתר שלך.

2.כלול את הכותרת המעניינת והניתנת לחיפוש בה השתמשת כבר במאמר, או עשה כותרת חדשה ספציפית לקהל הפינטרסט שלך.

3.כלול קישור לתוכן המוצר/אתר שלך – ולא רק לתמונה עצמה.

קידום התוכן בפינטרסט
העלאת פוסט לפינטרסט

בדוק תמיד את ההגשה שלך כדי לוודא שהשלמת את כל השדות הדרושים וכדי לבדוק שוב את הרלוונטיות לנושא הנישה שלך.

קשור : 3 טיפים לקידום אתרים אתרים

טיפ מס '2: אופטימיזציה של מילות מפתח ונושאים

השלב השני הוא להבטיח לך למטב את מילות המפתח ואת בחירת הנושאים שלך במהלך הפרסום. פינטרסט משולבת בחיפוש בפייסבוק ובגוגל, ומאפשרת לך להגיע לקהל רחב. מכיוון שמשתמשים בפינטרסט מסתמכים במידה רבה על פונקציית "החיפוש" כדי לנווט לפי קטגוריות,

עליכם לוודא שהעלאת הפוסט שלכם רלוונטית. כלול מילות מפתח רלוונטיות בשלב זה. תיוג נכון יגדיל את הסיכוי שלך להימצא בחיפוש. המשתמש הממוצע מבלה באתר 15.8 דקות בביקור, כך שיהיה לך זמן לקבל את תשומת ליבו של הגולש. חפש נושאים שעדיין לא נחקרו רבות בכדי לקבל את החשיפה הפוטנציאלית הגדולה ביותר. על פי כלי מילות המפתח של מילות המפתח, משתמשים בארצות הברית כוללים את המילה "פינטרסט" בחיפוש המנוע בגוגל 3,350,000 בכל חודש.

קידום התוכן בפינטרסט
דף הבית של פינטרסט

טיפ מס '3: השתמש במודעות פינטרסט Pinterest כדי לקדם את הפוסטים שלך באמצעות מודעות בתשלום (קידום תוכן ממומן)

מודעות Pinterest מאפשרות לך לשלם כדי לקדם את הסיכות שלך לקהל ממוקד וגדול יותר. בכל פעם שאתה רואה "מקודם על ידי" על אחד הפוסטים , פירוש הדבר שהמותג משלם כדי לפרסם את עצמו.

פינטרסט מאפשרת למותגים ליצור מסעות פרסום המבוססים על שלוש יעדים עיקריים: מודעות, מעורבות ותנועה. מודעות המותג משולמת על סמך אלף הופעות, בעוד עסקים מחויבים בכל פעם שמשתמש מקיש ומגדיל, מחזיר שוב, שומר את הסיכה או לוחץ על הלינק בסיכה שלך. באמצעות קמפיינים לתעבורה אתה משלם עבור כל קליק בלינק הסיכה (פוסט) שלך.

קידום התוכן בפינטרסט
מודעות פינטרסט

עם סיכות (הכוונה לפוסטים בפינטרסט) מקודמות אתה משלם רק עבור קידום ישיר. משמעות הדבר היא שאם מישהו משתף את הסיכה המקודמת שלך ומשתמש אחר לוחץ עליו, הקליק הזה בחינם עבורך. בפינטרסט, אומרים שמותגים מקבלים בממוצע 30% מעורבות בחינם כאשר הם עושים קמפיינים של סיכות מקודמות בתשלום.

הסוג החסכוני ביותר של פוסטים מקודמים הוא קמפיינים לפי עלות לקליק מכיוון ש 80% ממשתמשי פינטרסט ניגשים לאפליקציה בנייד . משתמשים אלה בדרך כלל מגדילים סיכות לפני שהם לוחצים עליהם כדי לקבל מראה טוב יותר. כדי לקבוע מה הכי חסכוני עבור העסק שלך, הרץ בדיקות מפוצלות עם הסיכות המקודמות" שלך. כל סוג של קמפיינים ספק את אותם סוגים של ערכים, כך שתוכל לקבוע את ההתאמה הטובה ביותר מבחינה כלכלית.

קידום התוכן בפינטרסט

פינטרסט מציעה גם למשתמשי הפוסטים המקודמים יכולות מיקוד חזקות , כולל לפי מילות מפתח ותחומי עניין. ניתן גם לייצא את הנתונים לשימוש עתידי.

אפשר גם למקד למשתמשים בפינטרסט לפי קהל. אתה יכול להעלות את רשימת הדוא"ל שלך, ו- פינטרסט תמצא קהל דומה, או שתוכל להשתמש בפיקסל המרה כדי למקד למשתמשים שכבר היו מעורבים או ביקרו באתר שלך. קמפיינים של פוסטים מקודמים עולים מינימום 5 $, כאשר קליקים עולים מעט מתחת ל -1 עד 3 $ לקליק בממוצע. פוסטים בתשלום מופיעים בקצב של כ- 1 מתוך 20 סיכות בדף הבית של המשתמש.

סיכות מקודמות משתלבות עם שאר הסיכות בחיפוש, באמצעות הצעות מחיר גבוהות למילות מפתח יופיעו בראש הדף. סיכות הניתנות לקניה ניתנות כעת לקידום.

קידום ממומן

טיפים לקמפיין בתשלום

לפני שתשלם לקידום , בדוק אותו קודם לכן באופן אורגני. אז אתה יכול לקדם את הסיכות שאתה כבר יודע שעובדות. אתה יכול גם לנסות להקליד את כתובת האתר של http://www.pinterest.com/topics/ ואז מילת מפתח שאתה רוצה לחקור. זה יאפשר לך לראות כמה אנשים עוקבים אחר עניין או נושא מסוים. יהיה עליכם לוודא שהקהל מספיק מתעניין בנושא,

אך יש לו מספיק תנועה כדי להצדיק קמפיין. בפינטרסט ניתוח תוכל לגלות כמה אנשים לוחצים על הסיכות שלך, וכמה אנשים עושים סייב על הפוסט שלך. תוכל גם לראות היכן המשתמשים שלך נמצאים מגדר, למשל.

טיפ מס '4: קדם את הסיכות שלך באמצעות פוסטים של וידיאו ותמונות

פינטרסט פרסמה לאחרונה  אופציה ל סיכות וידאו מקודמות , הממוקדות למשתמשים ניידים. סיכות אלה כוללות GIF מונפש ומעניקות למשתמש גישה לסרטון המלא כאשר לוחצים עליו. טיפ: אתה יכול להוסיף עד שישה סיכות נוספים מתחת לסרטון המקודם שלך ללא עלות נוספת. סיכות אלה מוצגות בפורמט קרוסלה מתחת לסרטון, וניתן להשתמש בהן כדי לקדם את תוכן הווידיאו או לשתף מידע נוסף.

אף על פי שסיכות וידיאו שולחות משתמשים לאתרים חיצוניים כמו יוטיוב כדי לצפות בפועל בווידיאו, פינטרסט מפתחת כעת נגן וידיאו מקומי משלה , שאמור לצאת בקרוב. זה יאפשר למשתמשים ועסקים להעלות סרטונים ישירות ל- פינטרסט.

בדומה לכרטיסיות טוויטר לבין פייסבוק גרפים פתוחים, ריבוי סיכות הם תכונה חינמית המאפשרת למשתמשים להצמיד יותר מסתם תמונה. בנוסף, תוכלו להוסיף מידע על פוסט הבלוג, המוצר או המיקום שלכם ישירות בסיכה. יש חמש וריאציות של מעגל" סיכות . סיכות מאמר" עם מלל הכוללות חלק מהמאמר ואת הקישור והכותרת, סיכות מוצרים הכוללות פרטי זמינות ותמחור, סיכות הכוללות רכיבים ומידע קשור וסיכות מיקום אחרות הכוללות מפות וכתובת.

קשור : דרכים לייצר תוכן מועיל עם ערך ללקוחות

על פי הבלוג Kissmetrics , מותגים המשתמשים בסיכות מרובות חוו עלייה של 82 אחוז ביחס לפוסטים רגילים והסיכות שלהם. סיכות עשירות מאפשרות לך להעביר תנועה ישירות לאתר שלך על ידי הכללתן ואימותן. סיכות אלה יכולות אפילו לעזור לך להגדיל המרות מכירות – וזה תמיד דבר טוב בעולם השיווק.

טיפ # 5- הצמד בזמן הנכון – תיזמון הפוסט

למרות שפרסומי פינטרסט אף פעם לא נעלמים, עדיין יש זמן אידיאלי לפרסם. על פי HubSpot, התקופה הטובה ביותר לפרסם ברשת חברתית זו היא 17:00 בימי שישי, בין 8-11 בערב בשבתות או 2-4 בבוקר בימי חול. אם אתה מצמיד במהלך היום, נסה לעשות זאת בין השעות 14:00 ל 16 בערב, על פי Social Fresh , או בין 20:00 לפנות בוקר. אלה הפעמים בהן הכי הרבה משתמשים נמצאים בפינטרסט ויראו ויגיבו לסיכות שלך.

נושאים מסוימים יניבו ביצועים טובים יותר גם במהלך חודשים מסוימים. לדוגמא, סיכות חג יתפקדו בצורה הטובה ביותר סביב החג, ואילו סיכת סוודר תופיע בצורה הטובה ביותר בסתיו. השתמש בשיקול דעתך הטוב ביותר כדי לקבוע אם התזמון רלוונטי לתוכן שלך.

סיכום

הצמדת תמונה פנטסטית אינה הדבר היחיד שיעזור לך לקדם את המוצרים והשירותים שלך. הסיכות שלך צריכות להיות מעוניינות ורלוונטיות בכדי לזכות במעורבות בקהל.

קשור : פרסום באאוטבריין וטאבולה

פינטרסט היא כלי בר השגה המאפשר למותגים בכל הגדלים לנצל את היתרונות של קהילה מעורבת ביצירתיות כרגע פינטרסט פחות חזקה בישראל לעומת ארצות הברית ושאר העולם אך אנו מאמינים שבעתיד הקרוב אנשים כאן" יותר יתחברו אליה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא