איך לשמור על הכסף שלנו מהירידות החדות בגלל נגיף הקורונה

שוקי המניות ירדו בשבוע שעבר מעל ל6 אחוז וזה נראה שהירידות עוד לפנינו , כפי שההשלכות של התפרצות הקורונה ומחירי נפט בשפל  הפחידו את המשקיעים מעט. ההאטה סימנה זמן אפל לבעלי ההון בשוק ועוררה חרדה, במיוחד בקרב משקיעים חדשים, אשר הגיעו גבוה בגרף בשוק ההון בשנים האחרונות והרוויחו לא מעט כסף.

קשור : 5 טיפים לקידום התוכן שלך בפינטרסט

"השפעת נגיף הקורונה על שוק ההון"

עם זאת, חשוב לזכור שזו לא פעם ראשונה – ולא תהיה הפעם האחרונה בשוק, וזו יכולה להיות הזדמנות טובה להשיג את אסטרטגיית ההשקעה שונות וגם להרוויח מכך.

CNBC Make It שוחחו עם מומחים פיננסיים על מנת לקבל את העצות הטובות ביותר בניהול ההשקעות בתקופת ההאטה מנגיף הקורונה.

בהקשר של הנגיף

 

ביום שני האחרון רשמו שוקי המניות את ההפסדים הגדולים ביותר שלהם מאז המשבר הכלכלי של 2008.  ואז ביום רביעי,  הדאו נכנס לטריטוריה של שוק הדובים"  לאחר שארגון הבריאות העולמי הכריז רשמית על נגיף הקורונה החדש כמגיפה בינלאומית .

השפל ציין את סיומו של ריצת שוק שורי של 11 שנים. אך פרדי לים, מייסד-שותף ומנהל השקעות ראשי בסטאשוויי, ציין שיש לראות זאת בהקשר של מצבי חירום קודמים לבריאות הציבור.

מנהל העושר הדיגיטלי" לקח נתונים מהתפרצויות ההיסטוריות מאז 1980 כדי לבחון את השפעתם על מדד המניות העולמי של MSCI – מדד נרחב של מניות – לאורך תקופות בזמנים שונים.

ירידות בשוק ההון

″בעוד שמגפות מסוימות אכן עוררו תיקון בשוק – וזה מה שאנחנו עדים אליו כעת – השפעותיהן הם לחלוף זמן קצר יחסית לאחר מכן, עם נסיגות שנמשכו פחות מחודשיים. מגיפת ה- HIV / איידס בשנת 1981 הייתה היוצאת דופן עם 5.1 אחוז ירידות חודשיות בהשפעה על השוק, ”אמר לים ל- CNBC Make It. 

סטיב בריס, אסטרטג השקעות ראשי בבנק הפרטי Standard Chartered, היה נייטרלי יותר וציין ששווקים רבים כבר הגיעו למיתון. עם זאת, הוא הוסיף שהמצב" יכול לספק למשקיעים ”הזדמנות להכיר את השוק טוב יותר ולא להיכנס לפאניקה ולהתחיל למכור.”

מה לעשות עם הכסף שלך

כאשר חיפש הזדמנויות להרוויח כסף בזמנים לא בטוחים, אמר בריס שחשוב לזכור את אסטרטגיות ההשקעה העיקריות: ללכת בהדרגה ולגוון.

″תנודתיות בשוק היא דבר שהמשקיעים צריכים להיות מוכנים אליו, למרות שהתנודתיות האחרונה היא די קיצונית”, אמר. ″התחל בקטן והבטיח (שאתה) צריך לעשות גיוון על פני קבוצות נכסים עיקריות (מניות, אג”ח, מזומנים וזהב) ואזורים / מגזרים מרכזיים.”

לורנה טאן, ראש אוריינות תכנון פיננסי בבנק הבינלאומי הרב-לאומי בסינגפור, DBS, הסכימה שתקופות של תנודתיות יכולות להיות זמן טוב להיכנס לשוק המניות ולאמוד את סובלנות הסיכון שלכם.

עם זאת, היא הוסיפה שזה לא לבעלי לב חלש והמליצה לעקוב אחר ארבעה עמודי מפתח חשובים.

קשור : 3 קבוצות פופולריות בפייסבוק ליזמות והכנסה פסיבית מהבית

1. השקיעו לטווח הארוך  – וודאו שיש לכם משכורת של שלושה עד שישה חודשים במזומן לימים שחורים", מכיוון שכל כסף שתשקיעו בשוק צריך להיות נעול למטרות ארוכות טווח. 

2. הפקידו בהדרגה  – השקיעו סכום קבוע באופן קבוע באותו מוצר השקעה לאורך תקופה ארוכת טווח. זה מאפשר לכם לקנות יותר יחידות כאשר העלות נמוכה, ופחות כאשר המחיר גבוה. זו אסטרטגיה המכונה ממוצעת של עלות דולר. 

3. נצלו את הריבית המורכבת  – הזמן בשוק חשוב יותר מתזמון השוק. הרוויחו ריבית על הריבית "ריבית דריבית" שתקבלו על ידי היצמדות לתכנית השקעה ממושמעת וארוכה.

4. לגוון, לגוון, לגוון  – קחו בחשבון קרנות אינדקס בעלות נמוכה, מנוהלות באופן פסיבי או קרנות נסחרות בבורסה (תעודות סל), המעניקות לכם חשיפה למגוון רחב של מניות.

ירידת השוק הנוכחית יכולה לספק הזדמנות טובה במיוחד למשקיעים צעירים שיש להם זמן זמן ארוך לשחק עם השוק. על פי  דו”ח Insights 2020 של StashAway  , אנשים שהשקיעו בעקביות במהלך תיקונים וכהששווקים נפלו, ביצעו ביצועים טובים אפילו יותר מאלו שנסוגו במהלך תיקונים ולא עשו דבר במהלך תקופות הירידות. 

קשור: 3 האתרים הטובים ביותר לקניית ביטקוין

בינתיים, מי שכבר יש לו חלק בשוק צריך להחזיק חזק, כך אומר דרוב ארורה, מנכ”ל מנהל העושר הדיגיטלי Syfe. 

″פעמים כמו המאמץ המבחן הזה לא רק השוק, אלא גם אנשים … נסו לא לפעול מתוך רגש . אלא אם כן יש לך צורך מיידי במזומנים, אל תמכור את הנכסים שלך מתוך פחד. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא