איך לנצל את צמיחת הקניות המקוונות באינטרנט

נתוני מסחר אלקטרוני בישראל: עליית הקניות המקוונת הובילה לכמה מומחים עסקיים שחזו את סיום הנכסים הקמעונאיים בקניונים וטוענים כי הם ייסגרו ויותר עסקים קטנים יופעלו אונליין. מצב זה נראה קצת דרסטי, אך בהחלט נכון שהקניות ברשת הופכות פופולריות יותר ויותר. איך לנצל את צמיחת הקניות אונליין.

מחקר קניות באינטרנט מספר כי כאשר שחקנים גדולים כמו אמזון ואיביי הם הקמעונאי המקוון עבור מרבית הצרכנים באינטרנט, קמעונאים קטנים יותר הפורנטלים עשויים ליפול בתחרות מולם. חלקם עשויים לחשוש שחברות מסחר אלקטרוני יגרמו לאבטלה המונית ופשיטת רגל גדולה, אך הפופולריות הגוברת של קניות מקוונות אינה בהכרח תהרוס עסקים קטנים.

1. הכרת הצרכן

אין ספק, הרצונות והצרכים של הצרכן הממוצע השתנו. כל בעל עסק טוב צריך להבין את הנפש של הלקוח שלהם. הכירו את מה שהקונה האינטרנטי רוצה, מה חשוב להם והסיבות שלהם להעדפת קניות באינטרנט. מחקרים הראו כי הסיבה העיקרית לכך שהצרכנים מעדיפים קניות באינטרנט היא נוחות, מחירים טובים יותר, מגוון ועובדה שקל יותר להשוות מחירים של מוצרים ברשת. אז עם זאת בחשבון, הציעו מחירים זולים יותר משוק הרחוב , העניקו לצרכנים שלכם המון אפשרויות שונות וודאו שאתר האיקומרס (האונלין) שלכם קל למשתמש לנווט ולבצע תשלומים באופן מקוון. כתבה על המוצרים הנמכרים ביותר באיביי

קניות מקוונות: חשוב להתעדכן בדרכים חדשות לביצוע תשלומים באופן מקוון, מכיוון שכיום קיימות שיטות רבות מראש ששכיחות אצל קונים מקוונים. מוצר של paysafecard, למשל, גדל בפופולריות והוא יכול לשמש לדברים כמו משחקי רשת מקוונים, השמעת מוסיקה באתר, העברת הודעות באינטרנט.

איך לנצל את צמיחת הקניות המקוונות באינטרנט
קניות אונליין Pexels.com

2. בחר נישה

נתונים מראים כי הנישה שתבחר חשובה בעליל. השוק המקוון הפך צפוף, במיוחד בגומחות מסוימות, אך זה לא אומר שלא תוכלו להשיג הצלחה בהן. העצה הטובה ביותר היא לבחור נישה שאתה יודע הרבה עליה וכזו שאתה מתלהב ממנה. זה יהיה חשוב כשאתה נלחם לצמיחת העסק שלך באינטרנט, והתשוקה שלך תאיר. פשוט עשה את המחקר שלך לפני שתבין איך השוק כרגע לגומחה המסוימת בה אתה חושב לעשות עסקים.

3. בניית אתר איקומרס – ecommerce

השלב הבא הוא ליצור את אתר איכותי לתהליכי סחר אלקטרוני . יש כל כך הרבה פלטפורמות באינטרנט שתקל על התהליך הזה עבורך. הם יתנו לך את כל התכונות הדרושות לך בכדי לנהל בהצלחה את החנות שלך, אתה רק צריך להקדיש זמן להתאמה אישית של הכל.

כתבתי למעשה מאמר זמן מה שמדגיש את הפלטפורמות המובילות להקמת חנות מסחר (אינטרנטית) אלקטרוני . אתה יכול לבדוק אותם ולבחור את הטוב ביותר שאתה מרגיש שמתאים לצרכים שלך.

4. פרסם את החנות שלך (שיווק חנות דיגיטלית)

אין טעם לבנות וחנות מסחר אלקטרוני אם אינך מצליח להשיג תנועה אליו. אם אנשים לא מבקרים בחנות שלך, לא תמכור שום דבר. ישנן כל כך הרבה דרכים להשיג תנועה בימינו, דברים מסוימים עובדים עבור אנשים מסוימים, ויש דברים שעובדים עבור אחרים. ראה מאמר איך לקדם חנות מסחר אלקטרונית

היסודות לפרסום החנות שלך הם הקמת חשבונות מדיה חברתית בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם הופכת כרגע לפלטפורמה גדולה לחנויות. הגדר דפים עסקיים בפלטפורמות אלה והפעל מודעות מסוימות כדי להשיג תשומת לב מסוימת לחנות שלך. לקבלת פרסום בחינם, אתה יכול להוסיף בלוג לאתר שלך ולכתוב מאמרים על הנישה בה אתה נמצא. ותקבל תנועה אורגנית בגוגל בסופו של דבר, אבל זה ייקח זמן וסבלנות, כמו גם מאמרים באיכות הגבוהה ביותר. ראה מאמר מדריך שיווק ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

5. להרוויח כסף ממסחר אלקטרוני

כדי להבטיח שאתר המסחר האלקטרוני שלכם מנצל באמת את שוק הקניות באינטרנט, יש כמה פעולות חשובות לביצוע. ראשית כל, וודא שבאתר שלך יש אופטימיזציה מירבית למנועי חיפוש. למעשה, אפילו לפני ששקלתם ליצור חנות מקוונת, קחו את הזמן להבין SEO ומדוע זה חשוב לעסק שלכם. במידת האפשר אולי אפילו תשקול להעסיק מומחה לקידום אתרים במנועי החיפוש שיעזור לך.

כמו גם למכור מוצרים פיזיים בפועל, אתה יכול גם לייצר רווחים מהאתר שלך ב- eCommerce הוא בשיווק שותפים, שמשמעותו בעצם מכירה או המלצה על מוצר או שירות של עסק אחר באתרך, ולקיחת עמלה. אמזון היא פלטפורמת מעולה לתוכנית שותפים שכל כך הרבה אנשים מנצלים אותה בקניות מקוונות. גם אם אתה מוכר מוצרים משלך, אתה יכול להיות שותף של אמזון ולהוסיף את המוצרים האלה לחנות שלך. על ידי קידום של מוצר פופולרי לא רק שתגדיל את התנועה לאתר שלך, אתה גם תרוויח ממכירות. אתה יכול גם למכור שטח באתר שלך עבור עסקים אחרים . ראה מאמר השכרת שטחי פרסום באתר (באינטרנט)

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא