רוצה לפתוח (אינטרנטי) עסק ולא יודע מה ?

האינטרנט הוא המקום השוויוני הגדול ביותר. בעיקר בעסקים באופן ספציפי, כל אחד יכול לפתוח עסק מרוויח באינטרנט כסף – יכול כל אחד עם מחשב, אבל הנה העניין: כמעט צורך בנסיון טכני. כיום ישנם המון כלים בהם תוכלו להשתמש בכדי לבנות עסק מקוון אשר הופך את העבודה הטכנית להרבה יותר קלה מבעבר.

אתה יכול לעבוד מכל מקום שאתה רוצה, לקבוע את לוח הזמנים שלך ולעבוד כמה שפחות או כמה שאתה רוצה, תלוי כמה מהר או גדול אתה רוצה שהעסק שלך יגדל. גם לא נדרש ניסיון עסקי או שיווקי. זה הוא האמצעי הדמוקרטי באמת ליזמות.

והכי חשוב, שלא כמו עסק לבנים וטיט, אינך זקוק להרבה הון התחלתי לפתיחת עסקים בחול. למעשה, תוכלו להפעיל עסקים רבים באינטרנט ללא כסף כלל מכיוון ששירותים כה רבים בחינם מקלים על האפשרות. לדוגמה, אתה יכול להקים אתר או בלוג בחינם  באמצעות WordPress-וורדפרס . לחלופין, תוכלו למנף אתר של צד שלישי כמו אמזון או eBay כדי למכור סחורות ללא עלויות מלאי (דרופשיפינג). אתה משתמש בפלטפורמת המכירה שלהם בתמורה להעניק להם קיצוץ במכירות שלך.

וזו רק ההתחלה של פתרונות הפעלה הרבים הזמינים למסחר אלקטרוני ללא כסף. בואו נבחן שלושה מהדרכים המובילות לפתוח עסק אינטרנטי מקוון ולהרוויח כסף באינטרנט בעלות קטנה או ללא עלות כלל.

1.דרופשיפינג

הרעיון הבסיסי העומד מאחורי עסק כמו בדרופ שיפינג הוא שכבעל עסק קטן אינך צריך להחזיק מלאי גדול (או מלאי כלשהו) של מוצרים או לטפל במשלוח כלשהו ללקוחות שלך. זה מבטל את העלות והסיכון הכספיים של מחסן מלא בדברים שאולי לא תמכור, ואת הטרחה של התארגנות למשלוח הזמנות בכל רחבי הארץ או העולם. למעשה, אינך צריך לייצר או לאחסן מוצרים כלל.

הדבר היחיד שעליך להתמקד בו הוא שיווק ופרסום כדי למצוא את הלקוחות ולבצע את המכירות. לאחר ביצוע המכירה השאר מטופל על ידי אחרים. העלות היחידה שלך היא הוצאות שיווק ופרסום לרכישת לקוח חדש.

לאחר סיום זה תעבוד עם חברה המתמחה למשלוח משלוחים. ככה זה עובד:

  1. אתה מפרט מוצרים למכירה באתר שלך או בפלטפורמה כמו אמזון , eBay או Etsy.
  2. כשאחד מלקוחותיך מבצע רכישה, אתה רוכש את המוצר מחברה של צד שלישי (השילוח למשלוח, בדרך כלל יצרן או סיטונאי) במחיר נמוך יותר. תהליך זה פשוט כמו העברת ההזמנה מהלקוח שלך, תהליך שלמעשה ניתן לאוטומט לחלוטין. (זכור כי אין לך כאן שום סיכון ברכישת מלאי מכיוון שהמכירה כבר בוצעה).
  3. שולח הטיפה שלך שולח את המוצר ללקוח.
עסק אינטרנטי רעיונות
שופיפיי

די קל, נכון? עם משלוח למשלוח, אתה יכול להציע מגוון רחב של מוצרים, כך שהוצאות התפעול של העסק שלך הן נמוכות במיוחד.

כפי שאתה יכול לראות אין סיכון מצידך מכיוון שאתה אפילו לא רוכש את המוצר (בעלות) עד שהמכירה בפועל תעשה!

מהם החסרונות למודל העסקי של ירידת משלוח? עליכם למצוא משלוח זרוק מכובד שתוכלו לסמוך עליו שיעביר ללקוחות שלכם. אם ההזמנה מאחרת או לא יוצאת – או שמוצר באיכות ירודה – אתה מקבל את האשמה, שכן החברה שלך היא זו שמייצגת את המוצר ואת חווית הלקוח.

כמו כן, מכיוון ששוק זה כל כך תחרותי, השוליים – כלומר, ההבדל בין המחיר הסיטונאי לכמות שתוכלו למכור מוצר עבורו – נמוכים יותר, כך שזו תהיה עסק בהיקף גדול לייצר הכנסה רצינית. עם זאת, מדובר באפשרות הפעלה משתלמת או ללא עלות.

אחת הדרכים להתבלט מהמתחרים עם עסק לדרופשיפינג היא סימון פרטי של המוצרים שלך. זה פשוט אומר שתשים את התווית / המותג שלך על המוצרים שהיצרן יוצר. ככה אתה לא מוכר את אותו מותג מוצר ופשוט מתחרה על מחיר; אתה יכול להשתמש במותג שלך ולהתמודד עם פחות תחרות. חשוב על כשאתה מסתכל על תרופות בבית המרקחת; שמות המותגים נמכרים במחירים גבוהים יותר ואנשים חושבים שהם שונים מהמותגים הגנריים למרות שהמרכיבים זהים לחלוטין. קחו בחשבון גורמים חשובים אלה כשאתם מחפשים מוצר טוב למשלוח למשלוח .

כל מי ששוקל עסק של שילוח ספנות צריך לשקול ברצינות למנף את אמזון.קום להרחיב את העסק  וללמוד עוד על הפיכתה למוכרת אמזון רווחית , מכיוון שאמזון היא שוק מבוסס שאנשים כבר סומכים עליו ויש לו בסיס לקוחות קיים. בסופו של דבר, עליך לשקול גם חנות מקוונת משלך כגון שופיפיי וכו'ד.

2.שיווק שותפים

שיווק שותפים דומה במידת מה לדרופשיפינג אך עם כמה הבדלים עיקריים. באמצעות מודל זה של סחר אלקטרוני אתה שוב לא מחזיק מלאי של המוצרים שלך ואתה לא צריך לדאוג למשלוח מוצרים ללקוחות.

בעיקרון, אתה בוחר נישה רווחית לעסק המקוון שלך באינטרנט ואז אתה מוצא תוכנית שותפים שיש לה מוצרים זמינים . כמה מאתרי השותפים הפופולריים ביותר הם Clickbank.com, Amazon.com ו- CJ Affiliate by Conversant וקליקון הישראלית. ביניהם הם מציעים כמעט כל מוצר מידע דיגיטלי (כמו ספרים אלקטרוניים, קבצי שמע, קבצי וידאו) או מוצר פיזי שתוכלו לחשוב עליו. רשאים חברות ומותגים גדולים בשם Wal-Mart, Home Depot וכו 'להריץ את תוכניות השותפים שלהם דרך אתרי גורמים חיצוניים אלה.

באמצעות שיווק שותפים אתה מציע את המוצרים למכירה, למשל, בבלוג שלך או באתר המסחר האלקטרוני. לכל מוצר קישור ייחודי העוקב אחר חשבונך עם השותף שלך. פוטנציאל הקליק על הקישור נלקח לעגלת הקניות של בן / בת הזוג לצורך קבלת הקופה. ברגע שהם קונים, הרכישה הזו נרשמת ומקבלת עמלה. סכומי העמלה משתנים בהתאם לשותף המסונף, אך הם בדרך כלל הם 5% עד 25 אחוזים, או 50 אחוזים ומעלה עם מוצרי מידע דיגיטלי. כפי שאתה יכול לראות, יש מעט סיכון מצידך וכמעט גם אין צורך בהשקעה. בדיוק כמו עם משלוח שילוח העלויות היחידות שלך הן שיווק ופרסום כדי להניע תנועה ולייצר את המכירה.

ההבדל העיקרי בין זה לירידה למשלוח הוא שהמודל העסקי מורחק עוד יותר. כל שעליכם לעשות הוא לספק קישור ללקוח עליו יוכל ללחוץ עליו והסוחר מטפל בהכל; חיוב, מילוי הזמנה, שירות לקוחות וכו '.

כל שעליכם לעשות הוא להתמודד עם השיווק בכדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לקנות (דרך מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני , בלוגים או כל דרך שתבחרו). אבל אחרי שהם לוחצים על קישור השותפים, זה בידך. אינך צריך לשלוח מוצרים או לטפל בשאלות כלשהן בנושא שירות לקוחות. וודאי שאתה לא צריך לשמור על מלאי.

כל שעליכם לעשות הוא להתמקד בדרכים בתשלום ובחינם לשווק את העסק המקוון שלכם .

שיווק שותפים הוא באמת אחד הסוגים ההפשוטים בעסקים מקוונים באינטרנט שתוכל להתחיל בהם.

3.מוצרי מידע (נכס דיגיטלי)

כאשר יש לך עסק באינטרנט, זה לא חייב להיות קשור למכירת מוצרים פיזיים. למעשה, מוצרי מידע דיגיטלי הם אחת הדרכים הקלות והמהירות ביותר להרוויח כסף באופן פסיבי.

לא חסר דרכים ליצור מוצרי מידע, אך הפורמטים הפופולריים ביותר כוללים:

  • שמע: שיחת ועידה מוקלטת, ראיון, קורס או מוצר אחר שנאמר במילה מדוברת
  • וידאו: סמינר מקליט , כיצד לבצע, ראיון
  • טקסט: ספר אלקטרוני , חוברת הוראות מסוג כלשהו, ​​מדריך טיולים

בכל אחת מהקטגוריות האלה, אתה באמת יכול להיות יצירתי ולעשות כל סוג ותבנית של תוכן, כל עוד זה מרתק ושימושי.

לא משנה באיזו דרך תעשה את זה, מדובר בהכנסה פסיבית – כסף שאתה מרוויח כשאתה ישן מכיוון שאתה מכניס את המוצרים האלה למכירה באתר שלך ולקוח יכול לקנות ולהוריד אותם בכל שעה ביום או בלילה, באופן אוטומטי. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק מדי פעם את המכירות כדי לראות אילו נושאים או סוגים של מוצרים נמכרים בצורה הטובה ביותר, כך שתוכלו להרוויח יותר מהם.

בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא