7 תוכנות (כלים) בינה מלאכותית AI לעיצוב פנים והבית הטובות ביותר

בינה מלאכותית (AI) חוללה מהפכה בדרך בה אנו ניגשים לעיצוב. תוכנות (כלים) בינה מלאכותית ל- עיצוב פנים AI והבית הטובות ביותר:

ברוכים הבאים, חובבי עיצוב, לעולם המופלא של כלי עיצוב פנים AI והבית המופעלים על ידי בינה מלאכותית! בינה מלאכותית (AI) חוללה מהפכה בדרך בה אנו ניגשים לעיצוב, ומציעה דרכים מגניבות למדי להחיות את בתי החלומות שלנו.

בין אם אתה מעצב פנים, בעל בית חדש שמנסה לעצב את הבית שלך בעצמך, דייר HDB עם מטבח HIP (תוכנית לשיפור הבית), או חובב עיצוב בתים שמתכנן שיפוץ, הכלים החינמיים ל- עיצוב פנים AI יכולים לעזור אותך בתהליך סיעור המוחות העיצובי שלך.

אני נוני חן, מנהל אמנותי בכיר של בית ודקור. אני בתעשייה היצירתית למעלה משלושה עשורים. הופעתה של הבינה המלאכותית (AI) בתעשיית עיצוב הפנים משכה את תשומת לבי, ואני עקבתי וניסיתי כמה שיותר כלי AI לעיצוב פנים.

7 תוכנות (כלים) בינה מלאכותית AI לעיצוב פנים והבית הטובות ביותר

במאמר זה, אני סוקר את שבעה מכלי הבינה המלאכותית החינמית הטובים ביותר לעיצוב פנים AI בהם השתמשתי, כלומר Dall-e, Microsoft Bing.com/Image , RoomGPT, StableDiffusion, OpenArt, Diffusion Bee ו- Midjourney (בתשלום).

כלי עיצוב פנים בינה מלאכותית AIמחירדֵרוּג
RoomGPTגרסה חינמית9/10
Microsoft Bing AIגרסה חינמית8/10
Stable Diffusionגרסה חינמית7.5/10
Diffusion Beeגרסה חינמית6/10
Open Artגרסה חינמית5/10
דאל-אי DALL-Eגרסה חינמית5/10
AI lingoבתשלום7/10

RoomGPT

7 תוכנות (כלים) בינה מלאכותית AI לעיצוב פנים והבית הטובות ביותר

יתרונות : מהירות עיבוד מהירה יחסית, עיצובים באיכות גבוהה
חסרונות : סגנון מוגבל לפי
עלות : חינם (עם גרסת מנוי בתשלום)
ציון : 9/10

RoomGPT הוא כלי חדשני של בינה מלאכותית AI כדי לעזור למשתמשים ליצור תוכניות עיצוב פנים AI מותאמות אישית. הכלי מבוסס על מודל השפה GPT-3, הידוע ביכולתו לייצר תגובות דמויות אדם למגוון רחב של הנחיות.

RoomGPT פותח על ידי חסן אל מגארי במרץ 2023.

היתרונות של RoomGPT

אחד היתרונות הגדולים ביותר של RoomGPT הוא היכולת שלו להבין קלט שפה טבעית. המשמעות היא שמעצבים יכולים פשוט לתאר את החזון שלהם באנגלית פשוטה, והכלי יפיק תוכנית עיצוב מותאמת אישית על סמך הקלט שלהם.

יתרון נוסף של RoomGPT הוא היכולת שלו ללמוד מפרויקטי עיצוב קודמים. ככל שהכלי מוזן יותר נתונים, כך המלצות העיצוב שלו נעשות מדויקות ומותאמות יותר. זה יכול לעזור למעצבים לחסוך זמן ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלהם, שכן הכלי יכול ליצור במהירות תוכניות עיצוב המבוססות על עבודתם הקודמת.

החסרונות של RoomGPT

אחד החסרונות הפוטנציאליים של RoomGPT הוא ההסתמכות שלו על קלט שפה טבעית. אמנם תכונה זו יכולה להיות שימושית עבור מעצבים המעדיפים לתאר את החזון שלהם במילים, אך ייתכן שהיא לא תהיה מועילה עבור לקוחות המעדיפים לעבוד עם לוחות מצב רוח חזותיים של פינטרסט או אינסטגרם.

חיסרון נוסף של RoomGPT הוא העלות שלו. הגרסה המלאה של RoomGPT דורשת מנוי, שיכול להיות יקר עבור מעצבים בודדים או חברות עיצוב קטנות יותר. זה עשוי להפוך אותו לפחות נגיש עבור אלה שרק מתחילים בתחום או שיש להם משאבים מוגבלים.

עבור מה שהיא מציעה, הגרסה החינמית של Room GPT היא כלי די נהדר לעיצוב פנים AI בינה מלאכותית. אני מדרג את זה 9/10 מוצק.

Microsoft Bing AI Image Creator

יתרונות : תואם למערכת האקולוגית של מיקרוסופט
חסרונות : בינה מלאכותית מסתמכת על שאילתות חיפוש באינטרנט במנוע בינג של מיקרוסופט
עלות : גרסה חופשית
ציון : 8/10

מיקרוסופט בינג AI הוא כלי עיצוב פנים של בינה מלאכותית המשתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי לעזור ביצירת תוכניות עיצוב פנים AI עבור המשתמשים שלו. הכלי מבוסס על מנוע החיפוש Bing.

רקע Microsoft Bing AI

מיקרוסופט בינג AI הושק ממש לאחרונה במרץ 2023.

היתרונות של Microsoft Bing AI Image Creator

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מיקרוסופט בינג AI הוא היכולת שלה לספק למעצבים גישה למגוון רחב של משאבי עיצוב. הכלי יכול לחפש באינטרנט תמונות, מאמרים ומשאבים אחרים הקשורים לפרויקט עיצוב ספציפי, ולספק למעצבים שפע של השראה ורעיונות. בנוסף,מיקרוסופט בינג (Microsoft Bing AI) יכולה לנתח את הסגנון וההעדפות האישיות של המשתמש שלה.

יתרון נוסף של מיקרוסופט בינג AI הוא השילוב שלו עם מוצרי מיקרוסופט אחרים, כגון פאוור פוינט ו-אקסל. זה מקל על מעצבים ליצור מצגות ותקציבים על סמך תוכניות העיצוב שלהם, לייעל את תהליך העיצוב ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלהם.

החסרונות של Microsoft Bing AI Image Creator

אחד החסרונות הפוטנציאליים של מיקרוסופט בינג AI הוא ההסתמכות שלו על חיפושים באינטרנט, מה שהופך אותו לתא הד אפשרי של מגמות עיצוב נוכחיות. עם זאת, זה יכול להיות שימושי אם אתה מנסה להתחבר לטרנדים הנוכחיים של עיצוב פנים.

חיסרון נוסף של מיקרוסופט בינג AI הוא העלות שלו. הגרסה המלאה המתקדמת של הכלי דורשת מנוי.

בינה מלאכותית של Stable Diffusion

יתרונות : הבן במדויק את העדפות המשתמש
חסרונות : קשה לשימוש, דורש מחשב מפרט גבוה
עלות : גרסה חופשית
ציון : 7.5/10

Stable Diffusion הוא כלי חדשני לעיצוב פנים ובית של בינה מלאכותית AI המשתמש ברשתות עצביות – כלומר המכונות שלו תוכננו לחקות את תהליך החשיבה של מוח אנושי. הכלי מבוסס על מחקר חדשני בראייה ממוחשבת ולמידת מכונה, ונועד לעזור למעצבי פנים לייעל את תהליך העיצוב שלהם.

דיפוזיה יציבה פותחה על ידי Emad Mostaque בשנת 2022.

יתרונות של Stable Diffusion AI

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דיפוזיה יציבה הוא היכולת שלה ליצור תוכניות עיצוב מותאמות אישית במיוחד. הכלי משתמש ברשתות עצביות כדי לנתח את הסגנון וההעדפות האישיות של הלקוח, כמו גם גורמים נוספים כמו גודל ופריסה של החלל, כדי ליצור תוכנית עיצובית המותאמת לצרכיו הספציפיים.

יתרון נוסף של Stable Diffusion הוא הדיוק שלו. הכלי משתמש באלגוריתמים מתקדמים כדי להבטיח שתוכניות העיצוב שהוא מייצר לא רק אסתטיות, אלא גם מעשיות ופונקציונליות. זה יכול לעזור למעצבים לחסוך זמן ולהימנע מטעויות יקרות, שכן הכלי יכול לזהות במהירות בעיות פוטנציאליות עם תוכנית עיצוב פנים AI ולספק המלצות לשיפור.

חסרונות של Stable Diffusion AI

אחד החסרונות הפוטנציאליים של Stable Diffusion הוא המורכבות שלו. הכלי דורש כמות משמעותית של כוח חישוב ומומחיות טכנית כדי לפעול ביעילות. זה עשוי להפוך אותו לפחות נגיש עבור מעצבים שאין להם רקע חזק במדעי המחשב או למידת מכונה.

Diffusion Bee

יתרונות : פונקציית תמונה לתמונה
חסרונות : איכות עיצוב לא עקבית. יכול להיות לא מדויק. מהירות עיבוד איטית
עלות : גרסה חופשית
ציון : 6/10

Diffusion Bee הוא כלי לעיצוב פנים של בינה מלאכותית המשתמש באלגוריתמי למידה עמוקה – בעצם אלגוריתמים שהולכים ומשתפרים ככל שמשתמשים בו יותר (יותר נתונים מוזנים אליו).

Diffusion Bee פותחה על ידי Divam Gupta בשנת 2022.

היתרונות של Diffusion Bee

אחד היתרונות הגדולים ביותר של Diffusion Bee הוא היכולת שלה ליצור לא רק הצעות טקסט לתמונה, אלא גם הצעות תמונה לתמונה.

ניתן להזין את אלגוריתמי הלמידה העמוקים שלה בהרבה נתונים על הסגנון האישי של הלקוח, כמו גם גורמים אחרים כמו גודל ופריסה של החלל, כדי ליצור תוכנית עיצוב המותאמת לצרכיו הספציפיים. כמו כן, הוא פועל במצב לא מקוון – נהדר אם אתה נמצא באתר בבית שלך בשיפוץ או בנייה.

החסרונות של Diffusion Bee

אחד החסרונות הפוטנציאליים של Diffusion Bee הוא הצורך שלה ברמה מסוימת של כוח חישוב והבנה טכנית של למידה עמוקה כדי שתפקודי התוכנה יהיו מקסימליים. במחשב נייד רגיל, מהירות העיבוד די איטית. כאמור, אם אין לך מספיק נתונים כדי להזין את אלגוריתמי הלמידה העמוקה, ייתכן שהתוצאות לא יהיו רצויות.

Open Art AI

יתרונות : יכולת לעבד הנחיות הקשורות לאמנות
חסרונות : הצעות לא מדויקות, מבוססות על קיבוץ מילות מפתח ותיוג
עלות : גרסה חופשית
פסק דין : 5/10

Open Art AI הוא כלי נוסף שהושק לאחרונה על ידי המייסדים המשותפים קוקו מאו וג'ון קיאו באוגוסט 2022. הן מאו והן צ'יאו הגיעו מגוגל, כמנהל מוצר חיפוש של גוגל, ומהנדס תוכנה בכיר בהתאמה.

Open Art AI הוא כלי בינה מלאכותית קצת להיט ופספוס כרגע, אבל עדיין שווה להסתכל עליו. זהו מאגר עצום של עיצובים שנשלפו מכל כלי עיצוב פנים AI והבית האחרים של AI ברשימה הזו (Midjourney, Stable DIffusion וכו') ומתפקד במידה מסוימת כמו Lazada או Shopee של AI עיצוב פנים.

לא מאוד שימושי אם אתה צריך ברצינות לתכנן את הפריסה של הבית שלך. כיף ללילה עצלן לפני הגלילה לפני השינה.

Dall-E Image Generator

יתרונות : מהירות עיבוד מהירה
חסרונות : הצעות עיצוב פנים AI עשויות להיות מתוארכות. התוצאות עשויות להיות לא מדויקות
עלות : גרסה חופשית
ציון: 5/10

Dall-E, שנשטף על ידי OpenAI בשנת 2021, הוא מחולל תמונות המופעל על ידי AI שיכול ליצור תמונות מטקסט. OpenAI נוסדה בדצמבר 2015 על ידי קבוצה של מנהיגים טכנולוגיים, כולל אילון מאסק, סם אלטמן, גרג ברוקמן, איליה סוצקבר, וויצ'ך זרמבה.

ראוי לציין כי אילון מאסק וסם אלטמן אינם מעורבים עוד בתפעול השוטף של OpenAI.

חלק מהמשתמשים ציינו גם ש-Dall-E יכול ליצור תמונות שקשה ליצור באופן ידני, אך ייתכן שהתמונות המתקבלות לא תמיד עונות על הצרכים או ההעדפות הספציפיות שלהם. עם זאת, אם אתה יכול לתאר במדויק את מה שאתה רוצה, אז ה-AI מסוגל ליצור עבורך את התמונות הפרועות ביותר (ראה דוגמה של קוביית דורבן למטה).

בעיקרון, אתה צריך להיות די טוב בכתיבת הטקסט ובתיאור שלך כדי לקבל תמונה סופית רלוונטית. אם אין לך דרך למילים, כמוני, אז זו חוויה די חסרת תועלת.

Dall-E AI יתרונות

  1. יכול ליצור תמונות ייחודיות ויצירתיות שאולי יהיה קשה ליצור אותן באופן ידני.
  2. יכול ליצור תמונות הרבה יותר מהר ממה שאדם יכול, מה שמאפשר ליצור יותר תמונות בפחות זמן.
  3. ניתן להתאים אישית ליצירת תמונות בהתבסס על תשומות או פרמטרים ספציפיים, מה שהופך אותו לכלי רב תכליתי עבור מעצבים ואמנים.
  4. יכול ליצור מגוון רחב של תמונות, החל ממציאותיות לסוריאליסטיות ומופשטות.

Dall-E AI חסרונות

למרות היתרונות שלה, ל-Dall-E יש גם כמה חסרונות פוטנציאליים, כולל:

  1. מכיוון ש-Dall-E מייצר תמונות על סמך תיאורים טקסטואליים, ייתכן שיש חוסר שליטה על הפרטים או האלמנטים הספציפיים של התמונה המתקבלת.
  2. מסתמך במידה רבה על הדיוק והספציפיות של התיאור הטקסטואלי שסופק.

Midjourney AI מידג'רני

יתרונות : עיבוד תמונה מציאותי ומקצועי במיוחד.
חסרונות באיכות גבוהה : נדרש תשלום, ללא גרסה חינמית
עלות : בתשלום בלבד
פסק דין : 7/10 (?)

אני אישית לא הצלחתי לנסות או ליצור פריסות עיצוב פנים AI מכלי הבינה המלאכותית החדש, מידג'רני, כי זה כלי בתשלום בלבד. אף על פי כן, כללתי אותו ברשימה זו כאזכור מיוחד בגלל התמונות ההיפר-ריאליסטיות המדהימות שלו ואסתטיות.

מהביקורות שקראתי וצפיתי בפורומים מקוונים כמו reddit, משתמשים רבים סבורים ש-Midjourney הוא מחליף המשחקים העדכני ביותר במרחב כלי האמנות והעיצוב של AI מכיוון שהתמונות שנוצרו הן באמת באיכות גבוהה.

מידג'רני (Midjourney), שנוסדה ביולי 2022 על ידי דיוויד הולץ, משתמשת בשילוב של טכניקות למידה עמוקה וטכניקות ראייה ממוחשבת כדי ליצור תמונות פוטוריאליסטיות שמושכות חזותית.

AI lingo

כמו בכל כלי הבינה המלאכותית (AI), אתה צריך לכתוב פקודה כדי לומר לכלי לעשות זאת, ולעשות זאת עבורך. ככל שהפקודה שלך ספציפית יותר, התשובה תהיה רלוונטית יותר. ב-AI lingo, הפקודות הללו נקראות "הנחיות".

אם אתה כבר יודע את גודל הבית או החדר שלך, כניסות המים והגז או נקודות שקע החשמל, אתה יכול להיות ספציפי בעת כתיבת ההנחיה שלך עבור כלי עיצוב הפנים של AI.

במקרה שלי, רציתי לשפץ את המטבח שלי. זו הייתה הנחיה שניסיתי למטבח שלי:

"מטבח פתוח בצורת U לחללים קטנים. גודל: 10 מ"ר עד 20 מ"ר."

עיצוב אלגנטי ומודרני עם מכשירי נירוסטה וארונות כחולים כמאפייניו העיקריים.  

מכסה המנוע הנירוסטה בצד שמאל וכיריים למטבח Smeg בתחתית השמאלית.

הארונות הכחולים העליונים והתחתונים מוסיפים פנימה של צבע ומספקים מקום אחסון לכלים, כלים וכלי מטבח חיוניים אחרים.  

בצד ימין של צורת ה-U ישנו אזור אחסון מזכוכית עליון ומתחתיו אגן עם ארון כחול תחתון לאחסון נוסף.  

אור רך, אור שמש בוקר מגיע מהחלון בצד ימין."

קשור: 10 תוכנות עריכת תמונות בינה מלאכותית AI הטובות ביותר חינם ובתשלום (עיצוב, גרפיקה)

היתרונות של כלי עיצוב פנים בינה מלאכותית

כלי בינה מלאכותית לעיצוב פנים משנים את האופן שבו אנו מייצרים, מבינים ומשיגים תמונות, רעיונות ובתים. היא גם עשתה דמוקרטיה של עיצוב הפנים, ומנגד איימה על פרנסתם של מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתחום העיבוד.

תמונה סופית באיכות מעולה

המטרה העיקרית של שימוש בבינה מלאכותית של עיצוב פנים ליצירת עיצוב פנים הבית היא לקבל תמונה איכותית ומושכת מבחינה ויזואלית ואסתטית (נקראת גם רינדור).

לכן, בעת בחירת כלי עיצוב פנים בינה מלאכותית, איכות התמונה הסופית צריכה להיות הגורם הקריטי ביותר.

תמונות שנוצרו במהירות

גורם חשוב נוסף הוא המהירות שבה כלי ה-AI מייצר את עיבוד התמונה הסופי. אם כלי הבינה המלאכותית איטי מדי, ייתכן שהוא לא מעשי לשימושים אמיתיים.

יכולת להראות מרקם

מרקם הוא גורם מכריע נוסף שכן הוא עושה או שובר את התחושה הכללית והאסתטיקה של עיצוב הפנים של הבית.

חוסך כסף וזמן

בסופו של יום, מה שאתה מקבל מכלי הבינה המלאכותית של עיצוב פנים אלה הם תמונות – עיבוד תלת מימד (שחברות עיצוב פנים גובות לעתים קרובות $150 לכל חתיכה ו-2 שבועות המתנה עבורם) ברזולוציית 4K. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא