טיפים של מיליונר: איך ליצור מקורות הכנסה פסיביות

יצא לכם לשמוע שלמיליונרים יש לעתים קרובות שבעה מקורות הכנסה. הנה איך ליצור את המקורות שלך!

בטח שמעת שלמיליונרים רבים יש שבעה אפיקי הכנסה . אכן, אפילו התנ"ך אומר שאתה צריך להשקיע בשבעה מיזמים שונים. מקורות הכנסה שונים חשובים מאוד, אבל זה לא אומר שהעצות בנושא זה באמת מועילות.

אנשים רבים באינטרנט אומרים לך להקים עסקים שונים או הכנסות צדדיות בבת אחת. כמשקיע בנכסים, אני לא ממליץ על גישה זו. מנקודת המבט שלי, עדיף לך להתמקצע וליצור אפיקי הכנסה משלימים רבים הקשורים להתמחות שלך. זה מאפשר לך לגזור את הנישה שלך, להתפרסם בתוכה ולהימנע מליפול לתסמונת האובייקט הנוצץ, שבו אתה קופץ מהזדמנות להזדמנות.

יש דרך ליצור שבעה זרמי הכנסה באופן בר קיימא. במאמר זה, אני אתן לך דרך להפוך אותם למקורות הכנסה בשלושה שלבים פשוטים, ניתנים לפעולה. אם הם מתאימים לך, אתה צריך להחליט. אני לא יועץ פיננסי; כאמור, אני מולטי-מיליונר, וכל זה מבוסס על הניסיון האישי שלי. אני מקווה שהחוויות שלי יעזרו לך, ללא קשר לדרך שתבחר לעצמך.

טיפים של מיליונר: איך ליצור מקורות הכנסה פסיביות:

1. לפתח אסטרטגיה עסקית ליצירת הכנסה פעילה

אתה צריך דרך לייצר כסף כדי להשקיע . מכיוון שהשכר אינו עולה בקצב האינפלציה, אני מציע לעשות זאת דרך עסק ולא עבודה. זה צריך להיות עסק ממשי. תקבלו תוצאות של הכנסות צדדיות אם יש לכם חשיבה של הכנסה צדדית ולא יותר מכך.

מצד שני, אתה לא רוצה לעזוב את העבודה שלך לפני שאתה יכול להרשות לעצמך לעשות זאת עם ההכנסה שהעסק שלך מייצר. אז תצטרכו למצוא משהו שתוכלו להגדיל, אבל בהתחלה תוכלו לעשות זאת בזמנכם הפנוי .

אתה גם רוצה למצוא משהו שאתה יכול בסופו של דבר להחזיק בלי שתצטרך לעבוד בעסק. המשמעות היא שחייבת להיות דרך של עובדים או קבלנים להשתלט על העבודה שתבצע בעצמך בהתחלה. זה יאפשר לכם למכור את העסק בעתיד או לשמור עליו כמקור הכנסה פסיבית ולעבור לעסק חדש.

דוגמה לסוג זה של עסקים בענף הנדל"ן תהיה מיקור עסקאות . מיקור עסקאות הוא מציאת עסקאות נכס ואז מכירת המידע למשקיעים. אתה יכול לגבות כמה אלפי דולרים לכל עסקה. עם הזמן, אתה יכול לשכור צוות כדי להשתלט על היום יום ולהפוך אותו למקור הכנסה פסיבי.

2. לפתח אסטרטגיית השקעה ליצירת הכנסה פסיבית

הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא להשקיע את הכסף שלך. אתה צריך למצוא נכסים לקנייה שמשלמים לך להחזיק בהם. זה יהפוך למקור ההכנסה הפסיבית שלך . זו תצטרך להיות השקעה שמרנית למדי, שנבחנת בזמן, שתגן על הכסף שלך לטווח ארוך. זו תהיה אסטרטגיית ההשקעה העיקרית שלך, אז זה לא משהו שאתה רוצה לשנות כל חודש.

לעולם אל תקנה מותרות עם ההכנסה העיקרית שלך; זה עבור דברים חיוניים והשקעה. אתה יכול להשתמש בכסף ממקור ההכנסה הפסיבי שלך כדי להשקיע מחדש ולקנות מותרות. בסופו של דבר, אתה יכול לחיות במלואו מההכנסה הפסיבית שלך ולהשקיע את כל הרווחים העסקיים שלך באסטרטגיית ההשקעה שלך ובחזרה לעסק שלך. זה יציב אותך בעמדה מצוינת לגוון לחמישה זרמי הכנסה חדשים כדי להפוך את השבעה.

דוגמה מצוינת לאסטרטגיית השקעה בנכס שיכולה לייצר הכנסה פסיבית תהיה רכישת בתים קטנים והשכרתם. תצטרך להציב את ניהול במקום, כך שלא תצטרך להתמודד עם דיירים בעצמך. ברגע שיש לך כמה בתים, ייתכן שתצטרך לשכור עוד מנהלים כדי לנהל את הנכסים שלך ולהבטיח שהכנס כולו יהיה פסיבי.

3. גיוון לפי הנישה שלך

בשלב זה, יש לך רק שני זרמי הכנסה: עסקים והשקעות. עכשיו זה הזמן ליצור עוד חמישה. אלה צריכים להתבסס על התעשייה שלך לרוב. אל תנסה ללכת רחוק מדי מחוץ לתחום המומחיות שלך. אם אתה בנישת מטבעות קריפטוגרפיים, פתאום כתיבת ספר בישול היא כנראה לא הצעד הנכון. אתה רוצה לחשוב על דרכים להתרחב בתוך הנישה שלך.

כמה דוגמאות לכך עשויות להיות: כתיבת ספר על מה שאתה עושה ואיך אתה עושה את זה, יצירת קורס; פתיחת עסק חדש המשלים את הקיים שלך; מלאך משקיע בסטארט-אפים בתוך המרחב שלך; או רכישת חברות שתוכלו לשלב במבנים הקיימים שלכם. אם תפעל לפי הנוסחה הזו, אני מאמין שאתה יכול ותצליח!

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top