8 המיליארדרים הצעירים בעולם

המיליארדר הצעיר בעולם
המיליארדר הצעיר בעולם

הודות לירושות משפחתיות, לעסקים משפחתיים ולסטארט-אפים טכנולוגיים, נראה שיש כיום מיליארדים צעירים יותר מכל זמן אחר בהיסטוריה. לדברי פורבס, המיליארדר הצעיר ביותר בעולם רק בגיל 22, העשירי מהרשימה רק בן 31 שנים. מוקדם יותר השנה היו דיווחים כי קיילי ג 'ניר היא כמה פסיעות מהלפוך למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, מארק צוקרברג, מייסד (מנכ"ל) פייסבוק גם בניהם , כי רק בשנת 2006 דווח כשהיה ב גיל 23 בלבד כבר היה בן העשירים ביותר בעולם. אגב לג 'נר יש שווי שנאמד של 900 מיליון דולר, כך דווח באוגוסט 2018.

עשר המיליארדרים הצעירים ביותר בעולם כוללים בינהם שלוש נשים ושבעה גברים; שייכים למגזר העולמות של פיננסים, טכנולוגיה, ייצור מזון, מכשירים רפואיים, וחברות התעופה.

ב 2018 פרסם את דירוג רשימת המיליארדרים העולמי , היו 63 מיליארדרים מתחת לגיל 40 עם הון מצטבר של 265 מיליארד $. קבוצה זו מהווה כ -3% מסך כל המיליארדים העולמיים, בערך במונחים של הון עצמי מצטבר.

מאת פורבס – המיליארדר הצעיר בעולם

 רשימת האנשים העשירים הצעירים ביותר השנה בעולם

1. אלכסנדרה אנדרסן

גיל 22 שווי נקי: 1.4B $

נולדה בשנת 1996, היא המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם. היא יורשת נורווגית ובתו של יוהאן אנדרסן ג 'וניור, שבבעלותה פרד, חברת השקעות נורווגית שמנהלת קרנות גידור, משקיעה באופן פעיל בבורסה הנורדית ויש לה השקעות פרטיות. בשנת 2007, אנדרסן ואחותה, קטרין, קיבלו כל 42.2% על בעלות חברות משפחתיות ולאחר מכן בירושה את הכסף המשפחתי.

אלכסנדרה וקתרינה אנדרסן


2. גוסטב מגנר ויצו

גיל: 26 שנים

שווי נקי: $ 3B

גוסטב מאגנר וויצ 'ו מחזיק בכמעט מחצית מ – SalMar ASA, אחת יצרניות הסלמון הגדולות בעולם. סלמאר הובילה את היצור של חקלאות הסלמון בנורבגיה. נתח החבר'ה הוענקה לו בשנת 2013 על ידי אביו, גוסטב מגנר האב, אשר ייסד את החברה בשנת 1991. אם כי אביו עדיין מנהל את החברה, בנוסף גוסטב משקיעה בנדל"ן סטארט-אפים. 

3. אוון שפיגל

גיל: 28 שנים

שווי נקי: 2.2B $

אוון שפיגל הוא המייסד והמנכ"ל של האפליקציה סנפצ'ט. , חברת הפילטרים הפועלת באמצעות סנפצ'ט Snapchat – שירות הודעות תמונה המספק תמונות זמניות בין חברים. שפיגל למד עיצוב מוצר באוניברסיטת סטנפורד, שם פגש את מייסדו ומיליארדר עמיתו, בובי מרפי.

המיליארדר הצעיר בעולם
אוון שפיגל – המיליארדר הצעיר בעולם


4. לודוויג תיאודור בראון

גיל: 28 שנים

שווי נקי: $ 1B

לודוויג תיאודור בראון מחזיק ב -10% מחברת המכשור הרפואי ב 'בראון מלסונגן AG, שנוסדה ב -1839 כבית המרקחת הקטנה שמכרה תרופות צמחיות וכיום היא חברה מובילה בתחום המכשור הרפואי. אביו השתלט על המושכות של החברה ב -1977.

ראה מאמר איך לסחור בכתובות אינטרנט- ולייצר הכנסה ענקית

5. ג'ון קוליסון

גיל: 28 שנים

שווי נקי: 2.1B $

ג 'ון קוליסון הוא הבעלים ומייסד של Stripe , חברה בניית תוכנה לעסקים המחברת בין אתרי אינטרנט ואפליקציות, כדי לתת מענה סליקה באופן מיידי עם כרטיסי אשראי ומערכות בנקאיות, על מנת לקבל תשלומים מידיים. היזם האירי ג'ון המציא את רעיון "סטריפ" עם אחיו, פטריק, ייזמו את הרעיון כאשר שניהם למדו באוניברסיטה בבוסטון. כרגע הם לאחר סבב גיוס ענקי. החברה מוערכת ב 20 מיליארד דולר, על פי דיווחים.

פטריק וג'ון קוליסון


6. בובי מרפי

גיל: 30 שנים

שווי נקי: 2.1B $

בובי מרפי הוא החצי השני של הזוג המייסד שהביא את סנאפצ'ט לשוק, והוא גם אחד מהבעלים של החברה. מרפי הוא מבוגר יותר מאשר עמיתו המייסד שפיגל. למד מתמטיקה ומדעי חישוב באוניברסיטת סטנפורד.

7. וואנג האן

גיל: 30 שנים

שווי נקי: 856 מיליון דולר

וואנג האן ירש עושר ממניות משפחתו בחברת ג'וניאו אייר, חברת תעופה גדולה שבסיסה בשנחאי. הוא ירש את המניות מאביו המנוח שהקים את קבוצת ג'וניאו, שגם היא מעורבת בפעילות קמעונאית, בחינוך ובמזון. 

8. אווה מריה בראון-לואדיצקה

גיל: 31 שנים

שווי נקי: 1.3 מיליארד דולר

אווה מריה בראון לואדיצקה היא הבעלים של 12 אחוזים מבראון Melsungen AG. היא בת דודתו של לודוויג תיאודור בראון המילייארדר, הנמצה בעצמו ברשימה מס '4. החברה מייצרת פתרונות הזרקה וכלי ניתוח. מכירות מעל $ 7.9 מיליארד דולר בשנת 2017. 

מקור investopedia

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא