8 אתרי AI (בינה מלאכותית) מטורפים שלא ידעתם על קיומם

ה- AI יסייעו במשימות שאחרת היו דורשות מאמצים אנושיים וחוסכים זמן לכולם. 

בוא ניקח את חיי היומיום שלך ונשפר אותם עם AI! סביר להניח שאתה משתמש באפליקציות כמו סירי או Google Assistant, אבל האם אתה יודע מה היתרונות?

אתרי AI יסייעו במשימות שאחרת היו דורשות מאמצים אנושיים וחוסכים זמן לכולם. היתרונות של שימוש ב-AI נמצאים סביבך. אתה רק צריך לקחת את הזמן כדי לחקור אותם ולראות מה הם יכולים לעשות בשבילך!

8 אתרי AI מטורפים שלא ידעתם על קיומם

1. books.google

זהו כלי אתר AI ניסוי מגוגל עצמה. מה אתה עושה עם Talk to Books שאתה מקליד במשפט שאילתה או במשפט בתיבת החיפוש. ואז זה יעזור לך לגלות נקודות מבט מרגשות וספרים שאולי תרצה לקרוא.

יש גם דוגמאות, ואפשר ללחוץ עליהן. דוגמאות אלה מסתכלות על למעלה מ-100,000 ספרים כדי למצוא תגובות שכנראה יגיעו בהמשך השיחה.

זהו ניסוי של גוגל ללמד את הבינה המלאכותית שלה כיצד בני אדם אמיתיים מנהלים שיחה וכיצד היא זורמת.

מומלץ מערכת lazyseo – יוצר תוכן מקורי ובלעדי AI תוך דקות המותאם לקידום אתרים.

2. AI. imglarger

אתר זה יעזור לך לשפר כל תמונה באיכות נמוכה שיש לך. אז גם אם יש לך כמה תמונות מפוקסלות, מטושטשות ולא מפורטות.

שחרר את התמונה שלך לקופסה ובחר בין רזולוציה של 2X או 4X. כעת לאחר שסיימת, בחר הורדה. תוך שניות אתה יכול לשפר את התמונה. תופתע מאיכות השיפור. התמונות הרבה יותר חלקות ומפורטות יותר.

3. magicstudio

זהו עוד כלי (אתר) בינה מלאכותית לצילום אדיר המופעל על ידי AI. magicstudio מאפשר לך להסיר כל פריט או חפצים לא רצויים מהתמונה שלך.

אתה יכול לבחור את גודל המברשת; לאחר שהגדרת את זה, אתה פשוט מדגיש את מה שאתה רוצה להסיר. לאחר מכן, פשוט לחץ על "מחק". ובדיוק ככה, הפריטים הלא רצויים נעלמים. לאחר שתסיים, תוכל להוריד את התמונה.

4. bigspeak.ai

עם (אתר) Big Speak, אתה יכול ליצור דיבור דובר אנגלית. במילים אחרות, אתה יכול ליצור מטקסט לדיבור. ראשית, אתה מוסיף את הטקסט שלך, ותוכל לבחור את הקול. ישנן מספר אפשרויות המבוססות על מגדר ומדינה.

לאחר מכן, אתה גלול למטה ולחץ על כפתור היצירה. ובתוך שניות ספורות, Big Speak מייצר קול מהטקסט. אתר בינה מלאכותית זה מאפשר לך ליצור אודיו עם צליל ריאליסטי מטקסט. Big Speak משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי להביא לך את הטכנולוגיה הטובה ביותר ליצירת קול.

זה בחינם וניתן להשתמש בו בסרטוני מדיה חברתית, קליפים או מצגות.

5. Rytr

כלי (אתר) AI בינה מלאכותית זה יעזור לך לכתוב טוב ומהיר יותר. אתה יכול לבחור את השפה, הטון ומקרה השימוש עם הממשק שלו. הזן את נושא הפוסט שלך, בחר את מספר הגרסאות (בדרך כלל שלוש) ואת רמת היצירתיות.

זה מגיע מיד עם שלוש גרסאות שונות של מקרה השימוש שבחרת. Rytr מצוין לכתיבת תוכן מלאה כהשראה או כמדריך לכתיבת התוכן שלך.

6. Thing Translator

האתר הזה הוא מגוגל. נניח שאתה בחו"ל ויש מחסום שפה. ואתה רוצה לתרגם משהו כמו משקה. אז אתה מצלם תמונה של המשקה הזה, ואז אתה יכול לתרגם אותו לשפה הזו.

Thing Translator מצוין עבור הטלפון הנייד שלך ומגיע בשפות פופולריות רבות.

7. Replika

זהו אתר מלווה צ'אט מופעל בינה מלאכותית. כשאתה נרשם, אתה בוחר את חבר הבינה המלאכותית שלך. אתה יכול לבחור בין נקבה, לא בינארי או זכר. תן שם לרפליקה שלך ולחץ על "סיום". ואתה יכול להתחיל לשוחח עם Replika שלך.

תוך כדי צ'אט, אתה מרוויח את ה-XP, ואז אתה יכול ללכת לחנות ולרכוש ולהתאים אישית את ה-AI Replika שלך. אתה יכול לבחור בין סוגים שונים של שיחה, כמו להירגע, ליהנות או ללמוד.

בפינה השמאלית העליונה, יש לך את הארנק שלך. ככל שאתה מפטפט יותר כך אתה מרוויח יותר. בחנות, אתה יכול לקנות עוד דברים שונים עבור Replika שלך כמו בגדים, מראה, או אפילו תכונות אישיות.

קשור: מה זה Ai chat gpt ואיך משתמשים? כל הפרטים

8. WordTune

אתר בינה מלאכותית זה יעזור לך להפוך את המחשבות שלך למילים. זוהי תוסף שאתה מתקין בדפדפן Chrome שלך.

מקרה שימוש אחד הוא כשאתה כותב את המיילים שלך. הדגש את הטקסט שברצונך לשפר, והוא ייתן לך הצעות במונחים של דרכי כתיבה אחרות. אז זה ייתן לך יותר אפשרויות ובחירות באופן מיידי.

שימוש נהדר נוסף ב- WordTune הוא כשאתה כותב מאמר או פוסט במדיה חברתית. פשוט סמן את הפסקה ולחץ על "כתוב מחדש". וכלי AI זה ייתן לך הצעות נוספות.

האם אתה מכיר אתרים יוצאי דופן המופעלים בבינה מלאכותית? שתף אותנו

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top