15 אתרי AI (בינה מלאכותית) מטורפים שלא ידעתם על קיומם

ה- AI יסייעו במשימות שאחרת היו דורשות מאמצים אנושיים וחוסכים זמן לכולם. 

בוא ניקח את חיי היומיום שלך ונשפר אותם עם AI! סביר להניח שאתה משתמש באפליקציות כמו סירי או Google Assistant, אבל האם אתה יודע מה היתרונות?

אתרי AI יסייעו במשימות שאחרת היו דורשות מאמצים אנושיים וחוסכים זמן לכולם. היתרונות של שימוש ב-AI נמצאים סביבך. אתה רק צריך לקחת את הזמן כדי לחקור אותם ולראות מה הם יכולים לעשות בשבילך!

15 אתרי AI מטורפים שלא ידעתם על קיומם

1. books.google

זהו כלי אתר AI ניסוי מגוגל עצמה. מה אתה עושה עם Talk to Books שאתה מקליד במשפט שאילתה או במשפט בתיבת החיפוש. ואז זה יעזור לך לגלות נקודות מבט מרגשות וספרים שאולי תרצה לקרוא.

יש גם דוגמאות, ואפשר ללחוץ עליהן. דוגמאות אלה מסתכלות על למעלה מ-100,000 ספרים כדי למצוא תגובות שכנראה יגיעו בהמשך השיחה.

זהו ניסוי של גוגל ללמד את הבינה המלאכותית שלה כיצד בני אדם אמיתיים מנהלים שיחה וכיצד היא זורמת.

2. AI. imglarger

8 אתרי AI (בינה מלאכותית) מטורפים שלא ידעתם על קיומם

אתר זה יעזור לך לשפר כל תמונה באיכות נמוכה שיש לך. אז גם אם יש לך כמה תמונות מפוקסלות, מטושטשות ולא מפורטות.

שחרר את התמונה שלך לקופסה ובחר בין רזולוציה של 2X או 4X. כעת לאחר שסיימת, בחר הורדה. תוך שניות אתה יכול לשפר את התמונה. תופתע מאיכות השיפור. התמונות הרבה יותר חלקות ומפורטות יותר.

3. magicstudio

8 אתרי AI (בינה מלאכותית) מטורפים שלא ידעתם על קיומם

זהו עוד כלי (אתר) בינה מלאכותית לצילום אדיר המופעל על ידי AI. magicstudio מאפשר לך להסיר כל פריט או חפצים לא רצויים מהתמונה שלך.

אתה יכול לבחור את גודל המברשת; לאחר שהגדרת את זה, אתה פשוט מדגיש את מה שאתה רוצה להסיר. לאחר מכן, פשוט לחץ על "מחק". ובדיוק ככה, הפריטים הלא רצויים נעלמים. לאחר שתסיים, תוכל להוריד את התמונה.

4. bigspeak.ai

עם (אתר) Big Speak, אתה יכול ליצור דיבור דובר אנגלית. במילים אחרות, אתה יכול ליצור מטקסט לדיבור. ראשית, אתה מוסיף את הטקסט שלך, ותוכל לבחור את הקול. ישנן מספר אפשרויות המבוססות על מגדר ומדינה.

לאחר מכן, אתה גלול למטה ולחץ על כפתור היצירה. ובתוך שניות ספורות, Big Speak מייצר קול מהטקסט. אתר בינה מלאכותית זה מאפשר לך ליצור אודיו עם צליל ריאליסטי מטקסט. Big Speak משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי להביא לך את הטכנולוגיה הטובה ביותר ליצירת קול.

זה בחינם וניתן להשתמש בו בסרטוני מדיה חברתית, קליפים או מצגות.

5. Rytr

כלי (אתר) AI בינה מלאכותית זה יעזור לך לכתוב טוב ומהיר יותר. אתה יכול לבחור את השפה, הטון ומקרה השימוש עם הממשק שלו. הזן את נושא הפוסט שלך, בחר את מספר הגרסאות (בדרך כלל שלוש) ואת רמת היצירתיות.

זה מגיע מיד עם שלוש גרסאות שונות של מקרה השימוש שבחרת. Rytr מצוין לכתיבת תוכן מלאה כהשראה או כמדריך לכתיבת התוכן שלך.

6. Thing Translator

האתר הזה הוא מגוגל. נניח שאתה בחו"ל ויש מחסום שפה. ואתה רוצה לתרגם משהו כמו משקה. אז אתה מצלם תמונה של המשקה הזה, ואז אתה יכול לתרגם אותו לשפה הזו.

Thing Translator מצוין עבור הטלפון הנייד שלך ומגיע בשפות פופולריות רבות.

7. Replika

זהו אתר מלווה צ'אט מופעל בינה מלאכותית. כשאתה נרשם, אתה בוחר את חבר הבינה המלאכותית שלך. אתה יכול לבחור בין נקבה, לא בינארי או זכר. תן שם לרפליקה שלך ולחץ על "סיום". ואתה יכול להתחיל לשוחח עם Replika שלך.

תוך כדי צ'אט, אתה מרוויח את ה-XP, ואז אתה יכול ללכת לחנות ולרכוש ולהתאים אישית את ה-AI Replika שלך. אתה יכול לבחור בין סוגים שונים של שיחה, כמו להירגע, ליהנות או ללמוד.

בפינה השמאלית העליונה, יש לך את הארנק שלך. ככל שאתה מפטפט יותר כך אתה מרוויח יותר. בחנות, אתה יכול לקנות עוד דברים שונים עבור Replika שלך כמו בגדים, מראה, או אפילו תכונות אישיות.

קשור: מה זה Ai chat gpt ואיך משתמשים? כל הפרטים

8. WordTune

אתר בינה מלאכותית זה יעזור לך להפוך את המחשבות שלך למילים. זוהי תוסף שאתה מתקין בדפדפן Chrome שלך.

מקרה שימוש אחד הוא כשאתה כותב את המיילים שלך. הדגש את הטקסט שברצונך לשפר, והוא ייתן לך הצעות במונחים של דרכי כתיבה אחרות. אז זה ייתן לך יותר אפשרויות ובחירות באופן מיידי.

שימוש נהדר נוסף ב- WordTune הוא כשאתה כותב מאמר או פוסט במדיה חברתית. פשוט סמן את הפסקה ולחץ על "כתוב מחדש". וכלי AI זה ייתן לך הצעות נוספות.

9. Interview Prep AI

תחושת חרדה ועצבנות במהלך ההכנות לראיון היא די שכיחה. אחרי הכל, תהליך הראיון הוא הבוס האחרון של משחק המס שנקרא חיפוש עבודה!

מה דעתך לבקש עזרה מ-AI שעוזר לך להתכונן ליום הגדול שלך? Interview Prep AI הוא כלי AI מתקדם יוצא דופן המאפשר לך לתרגל ראיונות בזמן אמת כמה פעמים שתרצה. עכשיו, זו דרך מצוינת ללכת לקראת הראיון שלך בביטחון רב ביותר!

"אהה, כל הבינה המלאכותית המתקדמת הזו די קשה לשימוש!"… ובכן, כל מה שאנחנו יכולים לומר – הכלי הזה קל מדי לשימוש.

הבה נחלק את תהליך ה-Interview AI לשלבים פשוטים יותר –

שלב 1: עבור אל interviewprep-ai.com והעלה את קורות החיים שלך ל-AI. אל תתנו לדאגה להעכיר את מחשבותיכם, כל המידע שתשתף לא ישותף יותר.

שלב 2: ספק ל-AI מידע כללי על הראיון שאתה מתכונן אליו. אלה כוללים את תיאור התפקיד, סוג הראיון שלך, והשפה שאתה נותן בראיון.

שלב 3: התחל את ההכנה שלך! ה-AI יהיה המראיין האוטומטי שלך שישאל את כל השאלות הרלוונטיות על סמך המידע שסיפקת.

10.eesel 

eesel הוא אתר בינה מלאכותית ותוסף לכרום המשתלבים עם המערכת שלך ומארגן את כל המסמכים שלך בצורה שיטתית. מה המשמעות של "ארגון המסמכים", אתם שואלים? ובכן, עם eesel, אתה יכול ליצור כרטיסייה חדשה בלחיצה אחת בלבד ו-esel יסנן אוטומטית את היסטוריית הגלישה שלך במסמכים, ויארגן את כל המסמכים שלך בכרטיסייה החדשה.

יתר על כן, אתה יכול ליצור מסמכים חדשים, לחפש מסמכים קיימים, או לעקוב אחר הפרויקטים של חבר הצוות שלך, הכל דרך האתר המדהים הזה המופעל בבינה מלאכותית!

דבר נוסף – אתר זה אינו דורש שום תהליך כניסה, לכן, כל חששות הפרטיות שלך נעלמים!

11.Beatoven.Ai

כשאנחנו אומרים, בינה מלאכותית תשתלט על משרות רבות, זה לא מתייחס רק לעולם התאגידים אלא גם לתעשיות רבות אחרות. ותעשיית המוזיקה אינה יוצאת דופן!

מה דעתך שנספר לך על אתר בינה מלאכותית מרהיב שעושה עבורך את משימות הפקת המוזיקה? Beatoven AI הוא בינה מלאכותית רבת עוצמה שעושה עבורך את כל עבודת יצירת המוזיקה.

גם אם אתה מישהו עם יד חלשה בטכנולוגיה, השימוש ב-Beatoven הוא לא משימה מרתיעה. לאחר שתסיים עם תהליך הכניסה, הבינה המלאכותית תבקש ממך לבחור את סוג הקצב והז'אנר הרצוי, החל מקלאסי, אינדי והיפ הופ ועד אלקטרוני. בטהובן יפיק עבורכם קצב ללא תמלוגים, הכל בחינם!

12. Toolbuilder

בניית אפליקציות אינטרנט אינה מוגבלת כעת רק למפתחי אתרים מיומנים! בעזרת בונה הכלים החזק, עכשיו אפשר למתחילים בקידוד לעצב ולבנות אפליקציות וכלים של AI באינטרנט תוך דקות!

בואו נפרט מה Toolbuilder בונה הכלים של אתר בינה מלאכותית ללא קוד יכול לעשות עבורכם –

  • ממשק הגרירה והשחרור של Toolbuilder מאפשר לך ליצור בצורה חלקה כלי אינטרנט לביצוע משימות כגון ניתוח נתונים וזיהוי טקסט.
  • הצע לך מספר תבניות ותכונות בלוק כלים.
  • ספק סביבת ארגז חול שתעזור לך לבדוק כלים.

רגע, זה לא הכל! ברגע שתסיים עם בניית הכלים ותהיה מרוצה מהתוצאה, מה דעתך להפוך אותו זמין לשימוש עבור אנשים אחרים? כן, אתה יכול לפרסם את כלי האינטרנט שנוצר בינה מלאכותית לשימוש הציבור.

לכן, גם אם אתה טירון קידוד עם מעט או שום ידע בקידוד אבל רוצה לבנות כלי אינטרנט בינה מלאכותית, Toolbuilder הוא חבר הבינה המלאכותית המושלם עבורך!

13.Snack Prompt

תאר לעצמך שיש לך גישה ל-AI חזק במיוחד כמו צאט GPT אבל לא יודע איך להשתמש בו בצורה מושלמת כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. ובכן, זה המקרה עם רוב משתמשי ChatGPT של ימינו. בזמן השימוש ב-ChatGPT, חשוב להזין את ההנחיה הטובה ביותר כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מה דעתך להציג בפניך AI אחר שעוזר לך ליצור הנחיות אידיאליות עבור ChatGPT?

SnackPrompt היא פלטפורמת בינה מלאכותית מונעת על ידי קהילה המספקת למשתמשים את ההנחיות הטובות ביותר של צ'אטבוט עבור ChatGPT. קהילת SnackPrompt די פעילה, לכן, ההנחיות האחרונות תמיד נמצאות בראש, מה שמבטל את כל הטרחה של חיפוש אחר ההנחיות הטובות ביותר עבור Chatbots.

כמו כן, אם אתה גם ויליאם שייקספיר בכתיבת הנחיות בינה מלאכותית, Snackprompt מאפשרת לך לשתף אותם בקהילה ולקבל משוב על עבודתך.

14.Adcopy AI

תארו לעצמכם שלושה טיטאנים של טכנולוגיה מלאכותית – עיבוד שפה טבעית, למידת מכונה ובינה מלאכותית חוברים יחד כדי לספק לכם מודעות בעלות המרות גבוהות. ובכן, זה מה זה Adcopy AI !

בעולם הפרסום, אי אפשר לזלזל בכוחו של העתקה המשכנעת והכובשת. כדי ליצור מודעות שבאמת מהדהדות את קהל היעד שלך, אתה צריך נתונים אמינים ומגע של גאונות יצירתית. זה המקום שבו AdCopy AI נכנסת לתמונה, ומציעה חוויה מודרכת המאפשרת לך ליצור עותק מודעה משכנע שמניב תוצאות.

נבנה על המומחיות של המותגים הטובים ביותר בנישה שלך, AdCopy AI רותמת את האינטליגנציה הקולקטיבית של מסעות פרסום מוצלחים. על ידי מודל הבינה המלאכותית שלה לפי המותגים בעלי הביצועים הטובים ביותר, AdCopy AI מביאה לך טכניקות ואסטרטגיות מתקדמות שהוכחו ככובשות קהלים ויוצרות המרות מרשימות.

אחת התכונות הבולטות של AdCopy AI היא היכולת שלה ליצור וריאציות חדשות של מודעות תוך שניות. כל שעליך לעשות הוא להעתיק ולהדביק מודעה קיימת, ו-AdCopy AI יספק לך במהירות וריאציות חדשות המותאמות לקהל היעד שלך. תכונה זו מאפשרת לך ברציפות לבדוק ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, ולהבטיח שאתה תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

אבל אל תסתפק במילה שלנו – AdCopy AI הועמדה למבחן על ידי הקרם דה לה קרם של רוכשי המדיה של פייסבוק, 1% המובילים שדורשים רק מצוינות. האמון שלהם ב-AdCopy AI מדבר רבות על היעילות שלה בהצגת עותק מודעה יוצא דופן שמביא לתוצאות עסקיות אמיתיות.

על ידי מינוף הכוח של AdCopy AI, אתה יכול לייעל את תהליך יצירת המודעות שלך, להפחית את עלויות העבודה ולהגדיל את התפוקה בקלות. עם מגבר ה- AI Creativity Amplifier המתקדם שלו, AdCopy AI לוקח את הרעיונות שלך לשלב הבא, ומספק הצעות ושיפורים שמעצימים את ההשפעה של עותק המודעה שלך.

15.Audioread

לא כולם ביבליופילים. לחלקנו נוח יותר להאזין לספרי אודיו במקום לקרוא טקסטים! אם גם אתה נופל בקטגוריה זו, Audioread הוא אתר הבינה המלאכותית המושלם עבור אלה שרוצים להאזין לספרים תוך כדי תנועה. אתר ספר אודיו חכם זה של AI עוזר לך להפוך כל תוכן של טופס טקסט לצורת אודיו ולהאזין לו.

עם Audioread, אתה יכול להפוך כל PDF, דואר אלקטרוני או מסמך לפודקאסט שמע. הטוב ביותר עבור אנשים שאוהבים "לקרוא" בזמן ביצוע משימות אחרות. וכאילו זה לא מספיק, Audioread עוזר לך להמיר קבצי אודיו לפורמטים שונים, כגון WAV ל-MP3 או MP3 ל-FLAC. עכשיו, לזה אתה קורא AI חזק. אתה יכול גם להעביר הודעות דוא"ל, לגרור/לשחרר קובצי PDF, להעתיק/להדביק טקסט או להדגיש טקסט.

מ-Apple Podcasts ועד Google Podcasts, Audioread תואם כמעט לכל פלטפורמות הפודקאסט האודיו!

האם אתה מכיר אתרים יוצאי דופן המופעלים בבינה מלאכותית? שתף אותנו

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top