אם סם בנקמן-פריד יורשע הוא עלול לקבל עד 115 שנות מאסר.

בהסכמה להסגרה, בנקמן-פריד יוכל להופיע בבית משפט בארצות הברית.

סם בנקמן-פריד, מנכ"ל FTX לשעבר, שקל מחדש את החלטתו הקודמת לערער על הסגרה וצפוי להופיע בבית המשפט באיי בהאמה ב-19 בדצמבר כדי ללנסות להפוך את ההחלטה, כך דיווח רויטרס ב-17 בדצמבר בציטוט אדם שמכיר את הנושא . 

בהסכמה להסגרה, בנקמן-פריד יוכל להופיע בבית משפט בארצות הברית. הוא עומד בפני אישומים של קשירת קשר לביצוע הונאה מול לקוחות ומלווים, הונאה בניירות ערך, הונאת סחורות, הלבנת הון וקשירת קשר להונאת ארצות הברית והפרת חוק מימון הקמפיין.

המהלך בא בעקבות דחיית הערבות של בנקמן-פריד ב-13 בדצמבר בשל "סיכון הטיסה". עורכי דינו של המנכ"ל לשעבר טענו כי ל-SBF אין עבר פלילי והוא סובל מדיכאון ומנדודי שינה. על פי הדיווחים, בקשה שנייה לערב הוגשה לבית המשפט העליון של בהאמה ב-15 בדצמבר.

אם יורשע, בנקמן-פריד עלול לקבל 115 שנות מאסר. עם זאת, יש "הרבה מה לשחק" בתיק עד שיקבל גזר דין אחרון במהלך החודשים או אפילו השנים הקרובות, אמרו פרשנים משפטיים.

תובע פדרלי לשעבר, מארק כהן, נשכר על ידי מנכ"ל FTX לשעבר לשמש כסנגור שלו. כפי שדווח ב-ב- Cointelegraph , כהן הוא המייסד השותף של משרד עורכי הדין כהן אנד גרסר, והיה חבר בצוות ההגנה בפרשת סחר בילדים המתוקשרת של ג'יסליין מקסוול.

בנקמן-פריד מוחזק בכלא פוקס היל , הכלא היחיד באיי בהאמה. על פי דו"ח של משרד החוץ האמריקני שפורסם ב-2021, התנאים של פוקס היל היו "קשים" וצפופים, עם תברואה ותזונה לקויה. עצורים טענו בעבר כי עברו התעללות פיזית על ידי שוטרי הכלא.

מנכ"לית לשעבר של Alameda Research, חברה אחות של FTX, קרוליין אליסון, גם הקימה צוות הגנה . סטפני אווקיאן, רגולטורית קריפטו בכירה לשעבר ברשות ניירות ערך של ארצות הברית (SEC) תייצג את אליסון בחקירה פדרלית מתמשכת. Avakain הוא כיום יו"ר של שירותי ניירות ערך ופיננסים במשרד עורכי הדין WilmerHale. בתפקידה ב-SEC, היא הרחיבה את הפיקוח על מטבעות קריפטוגרפיים בחטיבת האכיפה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא