מייסד FTX סם בנקמן-פריד עומד בפני תביעה בגין הונאה בניו יורק

משרדו של עורך הדין האמריקאי במנהטן מכין אישומים פליליים נגד מייסד הבורסה.

בכישלון נוסף למייסד FTX, סם בנקמן-פריד, הרשויות בארה"ב צפויות לנקוט בדרך המשפטית. משרדו של עורך הדין האמריקאי במנהטן מכין אישומים פליליים נגד סם בנקמן-פריד ובורסת הקריפטו FTX. האישומים יהיו ככל הנראה בגין הונאת לקוחות. מוקדם יותר, המנכ"ל החדש של הבורסה ג'ון ריי מתח ביקורת על סגנון הניהול של SBF בהגשה לבית המשפט.

אישומים פליליים נגד סם בנקמן-פריד

הרשויות במנהטן ככל הנראה בודקות את ההסטה לכאורה של כספים בין FTX לבין Alameda Research. צ'ארלס גספרינו, כתב פוקס ניוז, מצטט מקורות המקורבים למשרדו של עורך הדין האמריקאי במנהטן. נראה כי הפרקליטות מעוניינת להכין כתבי אישום עד סוף שנת 2022. סביר להניח שהאשמות המקרה יהיו סביב שימוש לרעה בכספי הלקוחות.

"מקורות המקורבים לתובע הכללי של מנהטן בארה"ב אומרים שהמשרד מחפש להכין אישומים עד סוף השנה על שערוריית FTX בעקבות גילויים נוספים על השימוש לרעה לכאורה של סם בנקמן-פריד בכספי לקוחות וכאשר הרשויות באיי בהאמה מחפשות להוביל את התיק".

זאת בנוסף לבדיקה של ה-SEC בנוגע לאפשרות של שימוש לרעה בקרנות FTX בארה"ב. כמו כן, רשויות הבית הלבן אמרו לאחרונה כי הן בוחנות מקרוב את מצב ה-FTX. מזכיר העיתונות של הבית הלבן אמר כי מטבעות קריפטוגרפיים פוגעים בחייהם של אמריקאים ממוצעים. הבית הלבן רואה בפיקוח על הקריפטו נושא חשוב, הם הוסיפו. האירועים האחרונים בקריפטו מדגישים את הצורך ברגולציה של קריפטו, הוסיף המזכיר.

קשור: סם בנקמן-פריד חושף את המצב הנוכחי ב-FTX לאחר פשיטת הרגל

הליכי פשיטת רגל

במסגרת הליכי פשיטת הרגל של פרק 11, מנכ"ל FTX החדש של החברה, ג'ון ריי, הביע את עמדתו לגבי מצבה של החברה. לדבריו, המצב חסר תקדים ואין כמו שראה בכל כישלון תאגידי בקריירה הארוכה שלו. בתביעה שהוגשה לבית המשפט, תיאר ריי את המצב כ"כישלון מוחלט של בקרות תאגידיות". הוא הוסיף כי קיים היעדר מוחלט של מידע פיננסי מהימן.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא