משבר FTX: מה השתבש בבורסת ג'מיני היום?

בורסת ג'מיני הושבתה היום למשך כמה שעות זמן קצר לאחר שהודיעה כי שותפתה להלוואות, ג'נסיס, עוצרת את המשיכות.

משתמשי בורסת הקריפטו ג'מיני איבדו זמנית את הגישה לנכסי הקריפטו שלהם ביום רביעי. התקרית התרחשה זמן קצר לאחר שהחברה הודיעה כי היא מפסיקה באופן זמני את מוצר Earn שלה, אך נראה כי בעיה נפרדת בשרת אשמה. כמו כן, לקוחות הוזהרו על ידי ג'מיני מוקדם יותר היום כי משיכות ממוצר Earn שלה יחוו עיכובים גם כן.

ג'מיני מתמודדת עם הפסקות חשמל בפלטפורמות שונות

מיד לאחר ההכרזה, משתמשים ברחבי העולם ציינו כי הם התנתקו מהחשבונות שלהם, וחלקם לא יכלו לגשת לחלקים השונים של האפליקציה. דף הסטטוס הרשמי של הבורסה הראה הפסקות חשמל נרחבות נכון לשעה 11:55 בבוקר ET.

תקראו לזה תזמון מוזר או צירוף מקרים טהור, אבל ההשבתה קרתה מיד אחרי הציוץ של ג'מיני על השבתת תכונת ה-Earn שלהם. המשקיעים ברחבי הלוח נבהלו מכך שג'מיני תפסיק את פעילותה בשל החשיפה הן לג'נסיס והן ל-FTX.

עם זאת, ג'מיני צייץ מאוחר יותר כי, זה היה רק "אמזון שירותי אינטרנט EBS הפסקה". מזל תאומים הרגיע את המשתמשים שהכספים שלהם מאובטחים ושהם יכולים גם לבצע משיכות מכיוון שכל השירותים חזרו לפעול. נכון לשעה 12:35 ET, רוב השירותים שוחזרו.

למרות שרוב ההשבתה תוקנה, Gemini Earn עדיין נשארת סגורה עבור הלקוחות נכון לעכשיו. מוקדם יותר היום, ג'נסיס האשימה "מהומה חסרת תקדים בשוק" בבעיותיה.

קשור: סם בנקמן-פריד חושף את המצב הנוכחי ב-FTX לאחר פשיטת הרגל

ג'נסיס מתעתעת לאחר קריסת FTX

לאחר שהברוקר פריים ג'נסיס עצר את מקורות ההלוואות החדשות ואת פדיונות הלקוחות בעסקי ההלוואות שלה, ג'מיני הרוויח עצרה את המשיכות. Gemini Earn הוא המוצר המרוויח תשואה שמציעה הבורסה למשתמשים כדי להרוויח פרסים על יותר מ-40 מטבעות קריפטוגרפיים.

ג'מיני שחררה הצהרה כאשר השהתה את Gemini Earn, אשר הצהירה,

"אנו מודעים לכך שג'נסיס גלובל קפיטל, LLC (ג'נסיס) – השותפה המלווה של תוכנית Earn – השהתה משיכות ולא תוכל לעמוד בפדיונות של לקוחות במסגרת הסכם רמת השירות (SLA) של 5 ימי עסקים."

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא