האם שיבא אינו עוקב אחר התנהגות המחיר של דוג'קוין?

בעיצומו של ראלי דוג'קוין (DOGE) חסר תקדים, המשקיעים תוהים אם לנקוט עמדה בממקוין המתחרה שיבא אינו (SHIB).

בעיצומו של ראלי דוג'קוין (DOGE), המשקיעים תוהים אם לנקוט עמדה בממקוין המתחרה שיבא אינו (SHIB). בהשוואה לראלי DOGE, SHIB מפגרת מעט מאחור מבחינת אחוז הקפיצה היומית. עם זאת, הסוחרים אופטימיים לגבי ראלי ממקוין פוטנציאלי עד השבוע הבא. במהלך השבוע האחרון, הערך של DOGE יותר מהכפיל את עצמו.

הודות להשתלטותו הרשמית של אילון מאסק על טוויטר מוקדם יותר השבוע, מחיר ה-DOGE זינק בצורה מסיבית. גם יריבתה EMECOIN SHIB נמצאת בתנופת זינוק מחירים, עם פוטנציאל לצמיחה נוספת. נכון לכתיבת שורות אלה, מחיר DOGE עומד על 0.1367 דולר, עלייה של 57.50% ב-24 השעות האחרונות, על פי פלטפורמת מעקב המחירים CoinMarketCap. המחיר של Shiba Inu (SHIB) עומד על $0.00001361, עלייה של 17.36% ב-24 השעות האחרונות.

דירוג דוג'קוין

דוג'קוין, המדורגת כיום במקום השמיני, כבר עלתה על קרדנו (ADA) מבחינת שווי שוק. שווי השוק הכולל של DOGE עומד כיום על 17.95 מיליארד דולר. אם SHIB תמשיך לצבור תאוצה בסוף השבוע, יש סבירות שהיא תוכל להסתער על דרכה לעשירייה הראשונה. נכון לעכשיו, SHIB, המדורגת במקום ה-12, מחזיקה בשווי שוק של 7.54 מיליארד דולר. בינתיים, דיוויד גוכשטיין, אושיית קריפטו פופולרית, תהה אם SHIB תהיה בעשירייה הראשונה בקרוב.

"לא אתפלא לראות שגם דוג'קוין וגם שיבא יהיו בטופ 10 עד סוף השבוע הזה".

קשור:  לווייתן קריפטו העביר 3 טריליון שיבא אינו לארנק לא ידוע; האם SHIB יזנק שוב?

המטבע הקריפטוגרפי הרשמי של טוויטר

הוא גם שאל אם דוג'קוין ימשיך להיות המטבע הרשמי של טוויטר לאחר השתלטותו של מאסק. "לעזאזל, האם DOGE יהיה הקריפטו הרשמי של טוויטר?" הוא אמר. מוקדם יותר החודש נפוצו ספקולציות כי דוג'קוין (DOGE) עשוי להפוך למטבע המקומי הרשמי של טוויטר. דיווחים הציעו זאת לאחר שמאסק הציע לקנות את טוויטר במחיר ההצעה המקורי של 54.20 דולר למניה בשבוע הראשון של אוקטובר. ידוע כי DOGE הוא המטבע הקריפטוגרפי המועדף על מאסק.

בהקשר זה, נותר לראות אם SHIB תמשיך לבנות על המומנטום ולהשיג מקום בטופ 10. במהלך 7 הימים האחרונים, SHIB עלה בשיעור מדהים של 35.73%. כמו כן, סוחרי מדור מאמינים כי המטבע יהיה הראשון לפרוץ במקרה של ריצה שוורים. עם זאת, בטווח הארוך, נותר לראות איזה מטבע יהיה מוצלח יותר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא