ביטקוין יציג ביצועים טובים יותר מ'רוב הנכסים הגדולים' ב- 2022 – אנליסט בלומברג

העלאות הריבית העולמיות מפעילות לחץ כלפי מטה על מחירי הנכסים, אך הביטקוין מתחיל להציג ביצועים טובים יותר מסחורות ומניות טכנולוגיה.

אסטרטג סחורות בכיר בבלומברג אינטליג'נס, מייק מק'גלון, אמר כי אוקטובר היה היסטורית החודש הטוב ביותר עבור ביטקוין (BTC) מאז 2014, עם ממוצע עליות של כ-20% לחודש, וכי נראה כי הסחורות מגיעות לשיא יכולות לרמוז שהביטקוין הגיע לתחתיתו.

בדו"ח של בלומברג קריפטו אאוטלוק מ-5 באוקטובר, מק'גלון אומר כי בעוד עליית הריבית בעולם מפעילה לחץ כלפי מטה על רוב הנכסים, ידו של הביטקוין על העליונה בהשוואה לסחורות ולמניות טכנולוגיה כמו טסלה, כאשר הדו"ח מציין:

"כאשר הגאות הכלכלית המדשדשת מתהפכת, אנו רואים את הנטייה המתחדשת של ביטקוין, את'ריום ומדד הקריפטו בלומברג גלקסי כדי להשיג ביצועים טובים יותר מרוב הנכסים הגדולים".

מק'גלון מציין כי לביטקוין יש את התנודתיות הנמוכה ביותר שלו אי פעם מול מדד הסחורות של בלומברג (BCOM), העוקב אחר תנועות המחירים של סחורות גלובליות כמו זהב ונפט גולמי, אומר כי מבחינה היסטורית תנודתיות הביטקוין צפויה להתאושש יותר בהשוואה לסחורות כאשר הקריפטו מגיע לשיאים חדשים.

מק'גלון אמר כי המחצית השנייה של 2022 עשויה לראות את הביטקוין (BTC) "עובר להפוך לנכס חסר סיכון, כמו זהב ואג"ח של משרד האוצר האמריקאי" בעקבות תנודתיות נמוכה במהלך ספטמבר ושיא פוטנציאלי במחירי הסחורות.

קשור: חדשות טובות: מפתחים יכולים כעת להטביע, לשלוח ולקבל נכסים בבלוקצ'יין של ביטקוין

בעבר הביטקוין היה מתואם מאוד עם מניות הטכנולוגיה, כאשר התנודתיות שלו הופכת אותו לנכס מסוכן שסוחרים צפויים למכור בסביבה שבה המשקיעים מחפשים להפחית את הסיכון.

Kaiko Research

נתוני Kaiko Research שפורסמו ב-4 באוקטובר תומכים ברעיון שייתכן שביטקוין יעבור להתנהג יותר כמו "זהב דיגיטלי", כאשר המתאם של ביטקוין לזהב הגיע לרמתו הגבוהה ביותר מזה יותר משנה ועמד על 0.4+ בעקבות התחזקות הדולר האמריקאי עם עליית הריבית.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא