עדכון חדש בגוגל דוקס (Google Docs) מביא תכונת פרודוקטיביות

זוהי דרך קלה יותר להקצות משימות מכיוון שהיא מאפשרת לך לראות את כל העריכות והעדכונים בתוך גוגל דוקס (Google Docs).

עדכון סביבת העבודה האחרון של גוגל מאפשר לך להקצות פריטי רשימת משימות של גוגל לעצמך או לעמית ב- בגוגל דוקס, כך הודיעה גוגל ביום רביעי באמצעות בלוג סביבת העבודה שלה.

זוהי דרך קלה יותר להקצות משימות מכיוון שהיא מאפשרת לך לראות את כל העריכות והעדכונים בתוך גוגל דוקס. באופן דומה, משתמשים יכולים להפנות בחזרה אל משימות כדי לראות את השינויים שבוצעו ביישום זה.

ההשקה החלה ביום רביעי, 17 באוגוסט, אך היא הדרגתית וייתכן שלא תגיע לתחומים עד 15 יום לאחר השחרור. ישנם תחומים אחרים שאינם מתוזמנים לקבל את העדכון עד 31 באוגוסט. תהיה להם גם פריסה הדרגתית של 15 יום.

העדכון יהיה זמין לכל לקוחות Google Workspace, למשתמשי G Suite Basic מדור קודם וללקוחות עסקיים. יש לציין כי הוא אינו זמין למשתמשים עם חשבונות גוגל אישיים.

מנהלי מערכת צריכים לזכור שמשימות גוגל צריכות להיות מופעלות כדי שהתכונה תהיה זמינה למשתמשים. בינתיים, משתמשי הקצה יצטרכו לקבל גישה לעריכה כדי להשתמש בתכונה, אמרה גוגל.

גוגל פורסת עדכונים רבים לשירותים הממוקדים המקצועיים שלה לאחרונה. אחת נוספת מהאחרונות שבהן הייתה תוכנית ליישם כלי eSignature בגוגל דוקס עבור המשתמשים העסקיים שלה. המותג הסביר שהתכונה תעבוד כפונקציית – גרירה ושחרור, ותאפשר לך להוסיף היבטים, כולל חתימה ותאריך חתום לקובץ Google Docs.

קשור: מדריך: איך ליצור טופס לידים בגוגל דוקס בקלות – google docs

תוכל גם לבקש חתימה באופן דומה לאופן שבו שיתוף קבצים כבר עובד ב- גוגל דוקס. גוגל מציינת שיש לפתור הערות והצעות בקובץ Docs לפני שניתן יהיה להגיש בקשת חתימה.

גוגל מתכננת להשיק בקרוב את התכונה הזו כגרסת בטא למשתמשים בודדים ב-Google Workspace.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top