CoinGecko פתוחה לרכישה אך כעת "מוקדם מדי", אומר מייסד שותף

בעוד ש-CoinMarketCap נרכשה על ידי בינאנס במהלך חורף הקריפטו שלאחר 2017, השוק הדובי הנוכחי אינו הזמן הנכון למכור את CoinGecko, אמר סמנכ"ל התפעול שלה.

אתר המעקב מטבעות הקריפטו הגדול CoinGecko פתוח לרכישה, אך לא כרגע, לדברי מייסד שותף של הפלטפורמה.

CoinGecko נפגעה מהשוק הדובי הנוכחי של הקריפטו, אך החברה רחוקה מלהימכר, אמר מנהל התפעול הראשי של CoinGecko, בובי אונג, לאתר חדשות הקריפטו – Cointelegraph.

אונג מאמין שכל החברות הקשורות לקריפטו מושפעות מהאופי המחזורי של התעשייה כפי שהן בדרך כלל מצליחות במהלך ריצות שוורים ונאבקות במהלך שווקים דוביים.

"במהלך חורף הקריפטו הזה, אנחנו ב-CoinGecko מושפעים באופן דומה. זה יהיה חורף הקריפטו השלישי שלנו ואנחנו מתמקדים בשיפור CoinGecko כדי להתכונן לריצת השוורים שתבוא שוב", אמר אונג.

לדברי מנהל התפעול הראשי, ל-CoinGecko היו 100 מיליון צפיות בדף חודשי ביולי, והוא חווה ירידה של 85% בתנועה בהשוואה לשיא בנובמבר 2021. הירידה בתעבורה מגיעה בהתאם לתנועת המחירים של הביטקוין (BTC), שהגיעה לשיא של כל הזמנים מעל 68 אלף דולר בנובמבר האחרון.

"זה בהחלט השפיע על ההכנסות, מכיוון שפרסום הוא אחד ממנועי ההכנסה העיקריים שלנו והוא פונקציה של צפיות בדף שהתקבלו", ציין אונג. הוא גם אמר כי רישומי מטבעות חדשים ב-CoinGecko צנחו בכ-70% לעומת השנה שעברה.

למרות התכווצות ההכנסות וחוסר הוודאות המתמשך סביב שוק הקריפטו, CoinGecko עדיין מחזיקה חזק מבחינת מספר העובדים שלה. המשרד כמעט הכפיל את כוח האדם שלו בשבעת החודשים האחרונים מ-30 ל-57 חברי צוות ולא פיטר אף עובד. CoinGecko לא הנהיגה שום הקפאת גיוס עובדים גם כן, אמר אונג.

"למעשה, פשוט שילמנו בונוס קטן לכל חברי הצוות במחצית הראשונה של 2022 למרות השוק הדובי. אנחנו גם בתהליך של בחינת המשכורות שלנו כדי להפוך את זה לתחרותי יותר לגייס ולשמר את הכישרונות הטובים ביותר", הצהיר אונג, וציין כי ל-CoinGecko נותרו כמה תפקידים פתוחים להמשך השנה.

CoinGecko הוא המתחרה הגדול ביותר של CoinMarketCap, אתר מעקב אחר מחירי הקריפטו שנרכש על ידי פלטפורמת המסחר בינאנס באפריל 2020. הרכישה הגיעה במהלך חורף הקריפטו שלאחר 2017, כאשר הביטקוין נסחר בין 7,000 ל-8,000 דולר במהלך חודש הרכישה. בינאנס מעולם לא הודיעה רשמית על עלות העסקה, בעוד שעל פי השמועות היא עלתה לחברה 400 מיליון דולר.

בעקבות הרכישה של CoinMarketCap, אונג אמר כי החברה פנתה מספר פעמים לבורסות, משקיעי הון סיכון ואנג'לים, אך CoinGecko בחרה לתעדף עצמאות ולהישאר נייטרלית. דעותיה של החברה השתנו במקצת מאז, שכן CoinGecko סבורה שהיא עשויה למכור את הפלטפורמה יום אחד, אמר אונג, וציין:

קשור: אתר מדד המחירים ו – מפת חום Coin360 – קריפטו שכל משקיע צריך

"בשלב מסוים בעתיד נהיה פתוחים למכור את החברה אבל כרגע מוקדם מדי למכור. תעשיית הקריפטו עדיין נמצאת בשלב הראשון שלה ותהיה צמיחה גבוהה בשנים הקרובות".

אונג חזה שוב כי "כל דבר שניתן לאסימון יהיה אסימון בעתיד", מה שידרוש מקור אמין כדי לעקוב אחר כל האסימונים האלה.

"CoinGecko שואפת להעצים את העתיד המבוזר על ידי היותה התשתית הבסיסית שתעזור לאנשים לקבל את המידע הדרוש להם על מיליוני האסימונים שיופיעו בעתיד", ציין הצ'יף.

הוא גם הדגיש כי השוק הדובי הוא הזמן הטוב ביותר להתמקד בבניית מוצרים מעולים מכיוון שיש "הרבה פחות רעש והסחת דעת ממגמות קצרות טווח".

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top