למה ה- SEC החליט לחקור את בורסת קוינבייס?

יו"ר ה-SEC בארה"ב, גארי גנסלר, ספג ביקורת על גישתו לרגולציה של קריפטו והתעלמות מההיסטוריה.

לפני ארבע שנים, רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) שיבחה את בורסת הקריפטו קוינבייס על מסגרת ניירות הערך שלה ואף אפשרה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) באפריל 2021. כעת, ה-SEC חוקרת את קוינבייס (Coinbase) בגין רישום ניירות ערך לא רשומים.

יו"ר ה-SEC בארה"ב, גארי גנסלר, ספג ביקורת על גישתו לרגולציה של קריפטו והתעלמות מההיסטוריה. גנסלר מאמין שרוב מטבעות הקריפטו הם ניירות ערך.

האם ה-SEC קובעת חוקים משלה?

לפי הדיווחים, רשות ניירות הערך האמריקאית חוקרת כעת את קוינבייס בגין רישום ניירות ערך לא רשומים. ה-SEC טוענת שחלק ממטבעות הקריפטו הרשומים על ידי קוינבייס הם ניירות ערך. בשבוע שעבר, ה-SEC סימנה תשעה נכסי קריפטו כניירות ערך לאחר ששלושה עובדי קוינבייס (Coinbase) נעצרו באשמת סחר במידע פנים.

המנהל המשפטי הראשי של קוינבייס, פול גרוואל, טוען כי "בורסת הקריפטו אינה מפרטת ניירות ערך סוף הסיפור". הוא גם אמר שלקוינבביס יש תהליך ניתוח ובדיקה כדי לרשום מטבעות קריפטוגרפיים בפלטפורמה שלה. מסגרת התהליך וניירות הערך זכתה לשבחים ובדיקה על ידי ה-SEC.

עורך הדין וחובב הקריפטו ג'ון א. דיטון בציוץ ב-26 ביולי מתח ביקורת על הגישה הרגולטורית של ה-SEC. לדבריו, בכירים ב-SEC שיבחו מוקדם יותר את קוינבייס על מסגרת ניירות הערך שלה, אך כעת הם בוחנים את הבורסה על רישום ניירות ערך לא רשומים. יתר על כן, הוא גם מטיל ספק ב-SEC על כך שהיא מאפשרת לקוינבייס לצאת לציבור עם מטבעות כמו XRP ואחרים.

"לא משנה מה אתם חושבים על בריאן אמסטרונג  או קוינבייס, זו לא הדרך שבה הרגולציה צריכה לעבוד. קוינבייס הורשתה להפוך לציבורית עם מטבעות כמו XRP ואחרים. לפני 4 שנים הצוות הבכיר של ה-SEC החמיא לקוינבייס על מסגרת ניירות הערך שלה. עכשיו, גארי גנסלר מתעלם מההיסטוריה".

דיטון חזה כי ה-SEC תגיש תביעה נגד בורסת קריפטו עד סוף השנה.

קשור: למניית קוינבייס (Coin) יש פוטנציאל להכפיל את עצמה

פקידי קוינבייס דחקו ברשויות לחוקים ותקנות ברורים של קריפטו מכיוון שתקנות ישנות אינן מכסות כראוי נכסים דיגיטליים.

ה-SEC מתנגדת לחשיפת טיוטות הנאום של הינמן

קוינבייס (Coinbase) מחקה את XRP לאחר שה-SEC הגישה תביעה נגד ריפל, וכינתה את XRP כנייר ערך. אנשים מאמינים שבורסות קריפטו כמו קוינבייס צריכות לרשום מחדש את XRP עכשיו. שהשופטת שרה נטבורן הורתה ל-SEC להעביר את טיוטות הנאום של ויליאם הינמן מ-2018. ואילו, ה-SEC וגארי גנסלר מאמינים שאין להתייחס למסמכי הינמן כעת.

מנכ"ל ריפל, בראד גרלינגהאוס, אישר לאחרונה כי הם יזכו בתביעה בתנאים הנוכחיים. בינתיים, ריפל ממשיכה להרחיב את שירותיה ברחבי העולם.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא