חברת ההשקעות המובילה הזו משקיעה בסטארט-אפים ישראליים בתחום הקריפטו, זאת הסיבה

חברה מובילה בניהול נכסים, הודיעה היום כי היא נכנסת לסוג נכסי ההון סיכון בישראל.

ולקירי , חברה מובילה בניהול נכסים, לפי CoinDesk, הודיעה היום כי היא נכנסת לסוג נכסי ההון סיכון. החברה הידועה בעיקר בזכות תעודות הסל שלה שאושרו על ידי ה-SEC בחוזים עתידיים שכרה את המשקיע המפורסם לואיס פדרגוזה באפריל כשותף מנהל של המיזם החדש.

השקעה בשכבת הביניים

לואיס פדרגוזה, לשעבר שותף מנהל וסמנכ"ל כספים של Team8, פלטפורמת יצירת חברות אבטחת סייבר, פינטק ותוכנה ארגונית, ועבד בתעשייה למעלה מ-10 שנים ומשקיע בארה"ב ובישראל. הוא השקיע בסטארט-אפ הקריפטו הישראלי Curv ב-2018, שנמצא כיום בבעלות פייפאל.

כעת, שלושה חודשים לאחר שהצטרף ל-ולקירי , הוא מסביר במה עוסקת הקרן, ומשתף שזו לא קרן הון סיכון קריפטו טיפוסית. פדרגוזה מסר כי הוא נמצא בשיחות עם משקיעים זרים, כולל מוסדות ואנשים בעלי הון, כדי לגייס 25 עד 30 מיליון דולר עבור הקרן,

הרעיון עבורנו הוא שאנחנו רוצים להשקיע במה שנקרא שכבת הביניים, שהיא משהו כמו שכבת התשתית – כל מה שנמצא בין יישום לפרוטוקולים של שכבה 1, ומה שאנחנו מכנים Web 2.5, אמר פדרוגוסה.

עם השותפות שלו עם ולקירי , Pedragosa מקווה לנצל את המומחיות הטכנית הפנימית של החברה לתהליכי בדיקת נאותות. הוא הוסיף כי הרשת של ולקירי שכבר הוקמה בתחום הקריפטו עשויה להועיל למייסדים מכיוון שהחברה יכולה לסייע בהשקה מטעמם.

קשור: ג'י פי מורגן: עדיף השקעות ביטקוין וקריפטו על פני נדל'ן

למה להתמקד בסטארט-אפים ישראליים בתחום הקריפטו?

בראיון ל-CoinDesk, פדרגוזה מסבירה כי סצנת הסטארט-אפים של הקריפטו בישראל נמצאת ב"ואקום" וכי גם עם הנוף המתפתח של יזמי הטכנולוגיה במדינה, המייסדים והבונים נמנעו כולם מקריפטו. הוא האשים בכך את הטעם הרע שהותירו הונאות ה-ICO של 2017 ו-2018.

פדרגוזה גם שיתף כי יכתוב צ'קים הנעים בין 250,000 למיליון דולר לחברה, אך גודל ההשקעה עשוי להשתנות מאזור לאזור.

בארה"ב, אני חושב שאפשר לכתוב צ'קים קטנים יותר… אבל בישראל אתה צריך להיות יותר מרוכז בהשקעות שאתה עושה כי אולי האקזיטים לא כל כך גדולים, אמר פדרגוזה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא