ג'י פי מורגן: עדיף השקעות ביטקוין וקריפטו על פני נדל'ן

ענקית הבנקאות וול סטריט ג'י פי מורגן שורית על ביטקוין ורואה יתרון של 28% מהרמות הנוכחיות.

מטבע הקריפטו הגדול בעולם ביטקוין (BTC) מתמודד עם התנגדות חזקה ברמות של 30,000 דולר, וכמה מומחים בתעשייה מדברים על חיסרון נוסף. עם זאת, ענקית הבנקאות וול סטריט ג'י פי מורגן שורית על ביטקוין ורואה יתרון של 28% מהרמות הנוכחיות.

במכתב למשקיעים כתבו האנליסטים של ג'י פי מורגן כי 38,000 דולר הם "מחיר הוגן" עבור ביטקוין. יתר על כן, הבנק מחזיק בהשקפה אופטימית יותר של שוק הקריפטו הרחב יותר בהמשך. במכתב ללקוחות, ג'י פי מורגן כתבה:

"תיקון שוק הקריפטו של החודש האחרון נראה יותר כמו כניעה ביחס לינואר/פברואר האחרון ובהמשך אנו נראה היפוך בשוק הביטקוין והקריפטו באופן כללי יותר".

אבל למרות כל התמיכה הזו, ג'י פי מורגן העבירה ביטקוין וקריפטו מ"עודף משקל" לדירוג "תת משקל". "האתגר הגדול ביותר עבור ביטקוין בהמשך הוא התנודתיות שלו ומחזורי הבום והפשיטה שמעכבים את אימוץ מוסדי נוסף", כתבו האנליסטים.

ג'י פי מורגן מעדיפה קריפטו על פני נדל"ן

ענקית הבנקאות אמרה גם כי ביטקוין וקריפטו הם בין "ההשקעות האלטרנטיביות" המועדפות עליה. ג'י פי מורגן אמרה כי ביטקוין וקריפטו רשמו תיקון חד עוד יותר בהשוואה לסוגי נכסים אחרים כגון חוב פרטי, הון פרטי ונדל"ן.

"כך כן אנו מחליפים את הנדל"ן בנכסים דיגיטליים כמחלקת הנכסים האלטרנטיביים המועדפת עלינו יחד עם קרנות גידור", כתבו האסטרטגים של הבנק.

קשור: ג'י פי מורגן (JPMorgan) הפך לבנק הראשון והגדול ביותר במטאוורס

המערך המקרו-כלכלי העולמי הכניס את ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים ללחץ כבד. בזמן שהבנק הפדרלי מתכנן להעלות את הריבית על רקע האינפלציה הגואה, המשקיעים מעבירים כסף כדי לסכן נכסים.

חלק מהמשקיעים המיליארדרים בעולם ממשיכים לתמוך בביטקוין למרות הנפילה האחרונה. המיליארדר של קרן הגידור ריי דליו אמר לאחרונה כי הוא ממשיך לתמוך בביטקוין ההב הדיגיטלי כסוג של נכס חלופי המיליארדר ביל מילר גם אמר לאחרונה שהוא ממשיך להחזיק בהשקעות הביטקוין שלו ולא מכר אף אחת מהן בהתרסקות השוק.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא