סקירה ותחזית – מטבעות הקריפטו בעלי הביצועים הטובים ביותר לשבוע האחרון

בעוד הביטקוין מתנדנד סביב רמות של 22,000 דולר, את'ריום ומתחריו השיגו ביצועים טובים יותר מהשוק הרחב יותר.

השבוע האחרון בתחום הקריפטו הביא איתו בשורות חדשות למטבעות האלטים. בעוד הביטקוין מתנדנד סביב רמות של 22,000 דולר, את'ריום ומתחריו בשכבה 1 השיגו ביצועים טובים יותר מהשוק הרחב יותר.

אלטים שלטו בשוק הקריפטו והוסיפו כמעט 50 מיליארד דולר לשווי השוק הכולל בשבוע שעבר. אתריום מטבע הקריפטו השני בגודלו בעולם (ETH) זינק מעבר לרמות של 1,4000 דולר בסוף השבוע האחרון והרחיב את העליות השבועיות שלו ליותר מ-22% נכון לזמן הכתיבה.

מחיר ה-ETH עלה כאשר המפתחים אישרו כי הם הולכים להשיק את שדרוג המיזוג המיוחל ברשת הראשית של את'ריום בשבוע של ה-19 בספטמבר. שדרוג המיזוג יעביר את את'ריום לרשת הבלוקצ'יין Proof-of-Stake (PoS) אשר משפרת באופן דרסטי את מדרגיות הרשת ומפחיתה את עומס הרשת ואת עלויות העסקאות.

תחזית את'ריום שכבה-1 ומתחריו

יחד עם את'ריום, מתחרים אחרים בשכבה 1 סיפקו ביצועים חזקים בשבוע שעבר. סולנה (SOL) זינקה בשיעור חזק של 14% ועברה את רמות ה-40 דולר נכון לזמן הכתיבה. בתרשימים הטכניים, SOL מנסה לעבור את הממוצע הנע האקספוננציאלי ל-50 יום (EMA). המטבע יכול להגיע ל-48 דולר אם הוא יפרוץ דרך מספר התנגדויות מרכזיות.

Avalanche (AVAX) הוא מתחרה נוסף בשכבה 1 אשר סיפק כמעט 18% תשואות בשבוע האחרון ועברה את רף ה-21 דולר. נכון לזמן הכתיבה. ל-AVAX יש ביצועים טובים ברבעון האחרון על רקע ההמסה הרחבה יותר של הקריפטו. מטבע הקריפטו כבר תיקן יותר מ-80% משיא כל הזמנים שלו.

אלטקוין נוסף שהפגין ביצועים טובים במיוחד בשבוע שעבר הוא פלטפורמת המדרגיות שכבה 2 של את'ריום עצמה, פוליגון MATIC. מחיר מאטיק זינק ב-45% בשבוע האחרון ועבר את ה-0.80 דולר.

קשור: המומחה שחזה את התרסקות הקריפטו מאמין שזו ההשקעה הטובה ביותר

בשבוע שעבר, פוליגון הפכה גם לבלוקצ'יין היחידה שנבחרה לתוכנית ההאצה של דיסני השנה. בתרשימים הטכניים, מאטיק ראתה קניית יתר נכון לעכשיו. בצד החיובי, MATIC יכול לגעת ברמות של 1.0 דולר.

בעוד שמחיר ה-ETH התמודד עם ירידה של 75% מלמעלה, הוא היה עמיד בביצועי הרשת ובפעילות המשתמשים, בהשוואה למתחריו. תוך כדי השוואה בין הפעילות ברשת, CoinMarket Cap מסבירה:

רשת BNB מציגה כיום את הירידה הגדולה ביותר, כאשר העסקאות היומיות שלה ירדו ב-58.2% מיום ה-ATH שלה, בעוד שסולנה ואת'ריום ירדו ב-18.1% ו-13.7% בהתאמה.

באופן דומה, מספר הכתובות הפעילות היומיות ב-"BNB Chain ו-אתריום ירד ב-68.8% וב-27.2% בהתאמה מאז נובמבר 2021". מצד שני, סולנה הייתה עדה לקפיצה של 20% בכתובות הפעילות היומיות שלה.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top