חדשות טובות: שדרוג קרדנו מושק בהצלחה ברשת הבדיקה

עם השלמת הפיצול הקשיח של Cardano testnet, כל שנותר הוא פיצול ה-mainnet, שיגיע בעוד כארבעה שבועות או כאשר למפתחים יהיה מספיק זמן להכין את הכלים שלהם לשדרוג.

הפיצול הקשה של ואסיל המיוחל הושלם ברשת הבחינה של קרדנו, מה שמקרב אותו צעד אחד גדול יותר להפיכתו למציאות ברשת הראשית ולהבטחת שדרוגי ביצועים רחבים.

מפתחי פרויקטים, מפעילי מאגרי הימורים (SPO) ובורסות מסחר כעת יכולות לפרוס את עבודתם על רשת הבדיקה כדי להבטיח שהאינטגרציות יפעלו בצורה חלקה כאשר הרשת הראשית תקבל את הטיפול של ואסיל תוך כארבעה שבועות.

לאחר השלמתו ברשת הראשית, המזלג הקשיח של ואסיל יאפשר יצירת בלוקים מהירה יותר ומדרגיות רבה יותר עבור אפליקציות מבוזרות (DApps) הפועלות על קרדנו (Cardano). קלט פלט HK (IOHK), הארגון שהפיק את קרדנו, אמר בציוץ ביום ראשון כי בנוסף לשדרוגי הביצועים, מפתחים ייהנו מ"ביצועים ויעילות סקריפט משופרים בהרבה" ועלויות נמוכות יותר.

ואסיל יאפשר גם יכולת פעולה הדדית בין צדי קרדנו, אחת התכונות העיקריות שמפתחים מתכוונים להשיק בשלב הבאשו הנוכחי של פיתוח הבלוקצ'יין. באשו הוא שלב הפיתוח הרביעי של קרדנו המתמקד בקנה מידה ויעקוב אחר שלב וולטייר, שבו הממשל יהיה המוקד העיקרי.

קשור: מדריך: איך לקנות מטבע קרדנו (ADA) במספר צעדים

IOHK גם ציין כי לא תהיה הצעה לפיצול קשה של הרשת הראשית עד ש"שותפי האקוסיסטם יהיו נוחים ומוכנים", אך היא צפויה להגיע בעוד כארבעה שבועות.

השלב הקודם, Goguen, ראה השקת יכולות חוזים חכמים על קרדנו (Cardano), אשר מפתחי מימון מבוזר (DeFi) ניצלו על ידי השקת עשרות בורסות מבוזרות (DEX) ופרוטוקולי DeFi, כך על פי מעקב המערכת האקולוגית Cardano Cube.

ה-DApp המוביל של קרדנו עם 49.7 מיליון דולר בשווי כולל נעול (TVL) היא כיום ה-DEX WingRiders, כך על פי מאגר הנתונים DeFi DeFi DefiLlama.

המזלג הקשיח של רשת הבדיקה לא עשה הרבה כדי להזיז את קרדנו (ADA) מכיוון שהוא עלה רק ב-0.1% ב-24 השעות האחרונות ל-0.45 דולר, לפי CoinGecko.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא