אנליסט בכיר: כורי ביטקוין מאחורי התרסקות ביטקוין מתחת ל-19 אלף דולר, זאת הסיבה

הנתונים מצביעים על כך שלחץ מכירה גבוה מצד כורי BTC הורידה את המחיר תחת רמת המחירים הקריטית של 19 אלף דולר.

מחיר הביטקוין רשם ירידה של יותר מ-10% בשבעת הימים האחרונים. הנתונים מצביעים על כך שלחץ מכירה גבוה מצד כורי ביטקוין (BTC) כיוון את מחירו להתרסקות תחת רמת המחירים הקריטית של 19 אלף דולר.

נחשולי המכירה של כורי ביטקוין (BTC)

חוליו מורנו, אנליסט בכיר ב-Cryptoquant, טען כי שוק הקריפטו נסחר בתקופת הכניעה של כורי הביטקוין. הוא הוסיף כי הם רשמו זינוק בכורה המצטבר לתזרימי חליפין. הזינוק נרשם בזמן המחירים הנמוכים.

בינתיים, קי יאנג ג'ו, מנכ"ל CryptoQuant הדגיש כי ישנם שני סוגים של כניעה לכורי ביטקוין. ראשית היו כורים ותיקים שמוכרים ברווח. ואילו השני הוא כורים חדשים שמוכרים בהפסד.

עם זאת, הקפיצה האחרונה במכירת ביטקוין השפיעה במידה רבה על מחיר המסחר של BTC ברמה יציבה. בדו"ח הזכיר מורנו כי הכנסות הכורים צנחו עם הזמן. בעוד שהקושי רשם צמיחה שדחפה את עלות הכורה. קושי הכרייה נרשם ב-51% YoY כאשר מחיר ה-BTC ירד ב-39% באותה תקופה.

Bitfarms מוכרת 3.53k ביטקוין

מורנו הוסיף שככל שההכנסות יורדות, הכורים הפכו למוכרים. בחודש יוני זרם ה-BTC של הכורים לבורסות הסתכם בכ-23 אלף מטבעות ביטקוין. זו הרמה החודשית הגבוהה ביותר מאז מאי 2021. זה הוביל את הכורים לטריטוריה "בשכר נמוך ביותר".

קשור: הרבעון הגרוע ביותר של הביטקוין (BTC) מזה 11 שנים

Bitfarms, חברת כריית ביטקוין פרסמה את הדו"ח החודשי שלה ב-1 ביולי. היא הודיעה כי 420 ביטקוין (BTC) חדשים הוטבעו במהלך יוני 2022. מדובר בקפיצה של 58% לעומת יוני 2021. בינתיים, החברה מכרה כ-3,353 מטבעות ביטקוין במהלך החודש בסכום של 69 מיליון דולר. החלק של הכסף שימש אותם לתשלומי המתקן שלהם.

מחיר הקריפטו הגדול בעולם צנח כדי לגעת ברמת המחירים של 17,800 דולר מוקדם יותר החודש. ביטקוין (BTC) ירד ב-35% ב-30 הימים האחרונים. הוא נסחר במחיר ממוצע של 19,127 דולר, בזמן הכתיבה. נפח המסחר של הביטקוין ל-24 שעות ביממה יורד ב-24% ועומד על 24.9 מיליארד דולר.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא