בינאנס משתפת פעולה עם כוכב הטיקטוק קאבי לאמה

קאבי לאמה ישתמש בסגנון התוכן הייחודי שלו כדי לנפץ מיתוסים סביב מרחב ווב3 (Web3).

בורסת הקריפטו בינאנס משתפעת פעולה עם קאבי לאמה, היוצר הנצפה ביותר בטיקטוק, כדי להגביר את המודעות ל-Web3. המשפיען ישמש כשגריר המותג העולמי של הבורסה, ויסייע לנפץ מיתוסים סביב מרחב הקריפטו והבלוקצ'יין.

קאבי עלה לתהילה בטיקטוק, וצבר 142 מיליון עוקבים עם הסרטונים שלו הקוראים ליוצרי תוכן בשיטת עשה זאת בעצמך שהופכים את הדברים למסובכים מדי. הוא מספק פריצות חיים קומיות שהופכות את הדברים להרבה יותר פשוטים תוך כדי שהוא מסיים את הסרטונים שלו כאשר שתי כפות ידיו למעלה.

בינאנס אמרה כי לאמה, עם סגנון הסרטונים שלו, ייצור תוכן שמנקה תפיסות שגויות סביב Web3. לדברי ג'יימס רות'וול, מנהל ב-בינאנס, לאמה יגביר את תשומת הלב ככל שהאימוץ של Web3 יתרחב. רות'וול הסביר:

"עם כל כך הרבה ניואנסים סביב Web3 ומידע שגוי בעולם, זו הייתה התאמה מושלמת לשתף עם קאבי פעולה כדי לעזור לנו לנפץ מספר מהמיתוסים סביב המרחב הזה".

בהצהרה, הטיקטוקר אמר שהוא סקרן לגבי ווב3 (Web3) במשך זמן מה. לדבריו, השותפות עם בינאנס "מתיישבת בצורה מושלמת" עם מה שהוא עושה בדרך כלל, מה שהופך את הדברים המורכבים לקלים ומהנים יותר. "אני מחשיב את העוקבים שלי כמשפחה שלי, ואני תמיד מחפש אתגרים חדשים ותוכן מעניין לחלוק איתם", אמר.

קשור: מייסד בינאנס: אין לי דולרים, אני מחזיק רק קריפטו – זה הכסף שלי

מלבד יצירת תוכן על וטיהור מיתוסים סביב Web3, כוכב הטיקטוק גם ייצור קולקציות אסימונים לא ניתנים לתחליף (NFT) עם בינאנס, במטרה לשפר את המעורבות עם מעריציו.

ההצטרפות של לאמה ל-בינאנס באה בעקבות מאמצי החברה לעבוד עם סלבריטאים גדולים. בשבוע שעבר, הבורסה שיתפה פעולה עם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו כדי להכניס את אוהדיו למרחב ה-Web3 באמצעות NFTs.

בינתיים, סולנה פרסמה לאחרונה הצצה חטופה לקונספט הטלפון הנייד Web3 שלה. המכשיר יושק לצד ערימת המכשירים הניידים של הרשת עבור מפתחי Web3. לקהילה היו תגובות מגוונות להודעה, החל מתמיכה בשחרור וכלה בהעלאת נושאים ברשת סולנה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא