סולנה משיקה סמארטפון אנדרואיד בשם "סאגה", אבל האם זה ירשים את המשקיעים?

מנכ"ל סולנה אנטולי יעקובנקו חשף את ההתפתחויות האחרונות על פלטפורמת הבלוקצ'יין.

מוקדם יותר היום, באירוע בניו יורק, מנכ"ל סולנה לאבס (Solana Labs) אנטולי יעקובנקו חשף את ההתפתחויות האחרונות על פלטפורמת הבלוקצ'יין. Solana Mobile Stack תשיק גם טלפון אנדרואיד חדש בשם "סאגה".

הטלפון הנייד אנדרואיד של סולנה יהיה מאובטח ומבוזר מאוד

סולנה מובייל, חטיבה חדשה של מעבדות סולנה, הציגה היום את מחסנית המובייל של סולנה. זוהי ערכת כלים של תוכנת קוד פתוח להפעלת אפליקציות מקוריות של Android web3 ב-Solana. מחסנית המובייל החדשה של סולנה חשפה גם את הדגם Saga, טלפון דגל נייד אנדרואיד.

מפתחים נחסמו במשך זמן רב מדי מיצירת אפליקציות מובייל מבוזרות באמת מכיוון שמודל שומר הסף הקיים פשוט לא עובד יותר

אמר אנטולי יעקובנקו, מייסד שותף ומנכ"ל סולנה באירוע.

לפי הדיווחים, סאגה הוא טלפון נייד אנדרואיד עם פונקציונליות ייחודית ותכונות המשולבות היטב עם סולנה, הטלפון יכלול תצוגה בגודל 6.6 אינץ 'ו-512 GB של אחסון, כמו גם אמצעי אבטחה מרכזיים פרטיים המובנים במכשיר.

Solana Mobile Stack (SMS) לעומת זאת מספקת מערך חדש של ספריות לארנקים ולאפליקציות, ומאפשרת למפתחים ליצור חוויות ניידות עשירות ב-סולנה, "הבלוקצ'יין בעל הביצועים הגבוהים ביותר בעולם". Solana Mobile Stack תפעל גם היא לצד אנדרואיד.

קשור: הסבר מלא: איך לקנות NFT עם מטבע הקריפטו סולנה (SOL)?

אפליקציות מבוזרות

ראג' גוקל, מייסד שותף של סולנה אמר שסולנה יכולה לשנות באופן קיצוני כל כך הרבה ממה שאנחנו עושים מדי יום, אבל האפשרויות לאפליקציות מבוזרות במכשירים הניידים שלנו צריכות להיות פתוחות כדי שאבן הדרך הזו תושג.

אנו חיים את חיינו במכשירים הניידים שלנו – למעט web3 מכיוון שלא הייתה גישה ממוקדת מובייל לניהול מפתחות פרטיים. המחסנית הניידת של סולנה מציגה נתיב חדש ועתידני ב-Solana שהוא קוד פתוח, מאובטח, ממוטב ל-web3 וקל לשימוש.

אמר אנטולי יעקובנקו, מייסד שותף של סולנה.

התכונות הראשוניות של Solana Mobile Stack SDK יכללו מתאם ארנק נייד, כספת זרעים, סולנה פיי עבור אנדרואיד וחנות dApp של סולנה. קרן סולנה גם הודיעה היום על מענקי פיתוח אקוסיסטם בסך 10 מיליון דולר למפתחים הבונים על Solana Mobile Stack.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top