מחיר טרה לונה קפץ ב- 1500%, זמן לקנות או מלכודת?

לונה איבדה 100% מערכה ב-7 ימים בלבד. עם זאת, עדכון המחירים האחרון של המטבע עורר חשד מסוים בקרב המשקיעים.

מטבע טרה (לונה) ו UST הסטייבלקוין שלה התרסקו על הקרקע. כמעט כל בורסת מסחר קריפטוגרפית גדולה בעולם מחקה את שני המטבעות מהפלטפורמות שלהם. לונה איבדה 100% מערכה ב-7 ימים בלבד. עם זאת, עדכון המחירים האחרון של המטבע עורר חשד מסוים בקרב המשקיעים.

מחיר לונה עלה ב-1,500%

מחיר המטבע של לונה זינק ב-1,500% ב-24 השעות האחרונות. הוא נסחר במחיר ממוצע של – 39/$0.00049. מוקדם יותר הודיעה טרה כי הבלוקצ'יין שלה חידש את בלוק הייצור לאחר ההתרסקות המסיבית. בעוד המאמתים הסכימו להשבית חילופים על שרשרת.

נפח המסחר של לונה 24 זינק ב-2,000% ל-6.8 מיליארד דולר. בינתיים, טרה אמור להיות צמוד UST הוא גם עלה ב -23% ב -24 השעות האחרונות. UST נסחר ב-0.215 דולר ומתאוששת מהנפילה. המטבע עדיין מחזיקה בשווי שוק כולל של מעל 2.4 מיליארד דולר.

בורסת הקריפטו הגדולה ביותר, בינאנס פתחה את המסחר הספוט עבור LUNA / BUSD ו UST / BUSD בפלטפורמה שלה. היא גם אישרה את ההפקדות והמשיכות עבור המטבע זמנית. עם זאת, יש הערת אזהרה למשקיעים – יש לעשות מחקר מעמיק לפני ההשקעה והמסחר.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו טרה (Terra LUNA) ואיך לקנות בקלות

האם טרה תנצל את אחזקות ה-BTC שלה?

המסחר היה תנודתי מאוד עבור לונה (LUNA) ב -24 השעות האחרונות. הזינוק הפתאומי הזה במחיר של מטבע "מת" מעלה כמה שאלות ישירות. האם זה עוד משיכת שטיח או מלכודת שור שהונחה על ידי המומחים כדי להביא יותר כסף?

דו קוון, מייסד טרה, תיאר כיצד הוא חש כלפי הקהילה והמחזיקים שאיבדו את כספם ב-UST ההיסטורית. הוא ציין כי הצוות עובד על תיעוד השימוש של עתודות הביטקוין של עמותת לונה בזמן אירוע הנפילה. על פי הדיווחים, עתודת LFG BTC מחזיקה סביב 70,736 ביטקוין.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא